نامه ها وصدای شما

نامه ها وصدای شما 6 شهریور - 96
 وفادار به شعارها
آقای روحانی رئیس‌جمهور محترم در مجلس برای معرفی اعضای کابینه گفتند: می‌خواستم 3 وزیر زن انتخاب کنم ولی نشد. رئیس‌جمهور منتخب! نشد یعنی چه؟ مطالبه زنان از شما نمی‌گویم سهم بیشتر که سهم اندکی از وزارتخانه‌ها بود. چگونه است که می‌گویید هیچ حزب و گروهی هم در تصمیم شما دخالت نداشته، اما از طرفی هم نتوانستید وزیر زن معرفی کنید؟ این دوگانگی در کلام چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ لطفاً به شعارهایتان وفادار بمانید.
یک بانو - تهران
هزینه‌ بالای گرافی و بیمه آتیه سازان!
بازنشسته آموزش و پرورش مبارکه اصفهان می‌باشم و سالهاست بیمه تکمیلی درمان ما، آتیه‌سازان حافظ وابسته به بیمه سازمان سلامت ایران است و ماهانه مبلغ 34 هزارتومان از حقوقم بابت بیمه کسر می‌شود. چندی پیش جهت درمان درد زانوانم به متخصص مراجعه کرده که پزشک مربوطه دستور انجام عکس و گرافی داد و مبلغ 72 هزار تومان هزینه جهت انجام گرافی پرداخت نمودم. اکنون با مراجعه به کانون بازنشستگان مبارکه مسئول مربوطه اعلام می‌کند که هزینه انجام گرافی و عکس در تعهدات بیمه تکمیلی فرهنگیان نبوده است. خواهشمند است مسئولین بیمه مساعدتی نمایند که با توجه به هزینه بالای گرافی، هزینه فوق جزو تعهدات بیمه قرار گیرد.
زهرا خواجه مبارکه - اصفهان

 *خزایی از تهران: چرا سیستم پشتیبانی بانک کشاورزی اکثر اوقات اخطار قطعی سیستم کارت‌های اعتباری این بانک را می‌دهد؟ درحالی که کارت‌های اعتباری دیگر بانک‌ها فعال است؟ تذکر به مسئولان این بانک بدهید و بگویید همین امر مشکلاتی را برای مشتریان این بانک به وجود می‌آورد.
*
محسنی از نور: به مسئولان صداوسیما بگویید کلیه شبکه‌های استانی چه زمانی بدون استفاده از گیرنده ماهواره از طریق دستگاه دیجیتال قابل دریافت می‌باشد؟
*
کساییان از تهران: جهت تفریح و دوچرخه ‌بازی فرزندم به پارک فلکه دوم نیروی هوایی رفتم که با ممانعت مامور پارک از ورود دوچرخه فرزندم مواجه شدم! وقتی به او اعتراض کردم در جواب گفت: شما می‌توانید فرزندتان را به پارک بسیج که فاصله زیادی با منزل ما دارد، ببرید! به شهرداری منطقه تذکر بدهید شاید بررسی و رسیدگی کنند.
*
احمدزاده از یزد: ساخت سرویس‌های بهداشتی در جاده‌های بین شهری و پارک‌های سطح شهر یزد جزء امور ابتدایی و زیرساخت گردشگری است که متاسفانه این امر در کشور ما رعایت نمی‌شود.
*
عباسی از تهران: قسمت‌هایی از محله مسعودیه در منطقه 15 تهران بدون استفاده رها شده و رسیدگی نمی‌شود، چرا شهرداری اهمیتی به مناطق جنوب شرقی تهران نمی‌دهند؟