كيهان و خوانندگان

 دروغ نامه ی کیهان 7 شهریور 96
كيهان و خوانندگان
وقتی پاسداران با بهانه سیاست موشکی و جنگ افروزی برون مرزی مدام باج گیرانه تقاضای افزایش بودجه می کنند .چرا دولت بودجه سفرهای خارجی مسئولان و مدیران راافزایش ندهد .معلوم نیست برای چه سربازجو برای انتقاد کردن با پیام قلابی ودروغش دل سوزی برای بیکاران کرده است:

خبرهايي مي رسد که دولت به جاي افزايش بودجه براي اشتغالزايي در سطح کشور بودجه خاص سفرهاي ماموريتي داخلي و خارجي مسئولان و مديران را افزايش داده است. اگر اين گونه باشد بايد به حال اين دولت وکساني که به اميدي به آن راي دادند تاسف خورد.
    * يک سايت اسرائيلي فردي که به جرم جاسوسي براي خود اسرائيل بازداشت شده را نويسنده کيهان معرفي کرده در حالي که مدير مسئول کيهان با استناد به مقاله ۱۵ سال قبل خود در کيهان نشان داده که با او درگير بوده است. ولي سوال بنده اين است که چرا اين سايت اسرائيلي به ده ها نويسنده و خبرنگار رسمي روزنامه هاي اصلاح طلب که به آمريکا و اروپا و اسرائيل پناهنده شده و هم اکنون در خدمت رسانه هاي دشمن قرار دارند اشاره اي نمي کند! با توجه به اينکه اين افراد هنوز هم مورد حمايت اصلاح طلبان هستند.
    
ناصرزاده
    *
شهيد رجايي چون مردم را محرم واقعي مي دانست کابينه خود را کابينه 36 ميليوني معرفي کرد ولي امروز دولتمردان درحالي که عبارت «مردم» از زبانشان نمي افتد همه چيز را از مردم پنهان مي کنند.
    
عباسي
    *
آقاي ظريف وزير خارجه کشور اگر بخواهد خودش را از زير بار فشار زياده خواهي آمريکاي هايي نجات بدهد بايد شجاعت آن را داشته باشد که در مقابل آمريکايي ها بايستد والا قدم به قدم بايد عقب نشيني کند. اگر اين آقايان ديروز مقاومت مي کردند آمريکايي ها غلط مي کردند که امروز بازديد از مراکز نظامي کشور را طلب کنند.
    
عليمرداني
    *
آمريکا وقتي مادر تحريم ها را عليه ايران تصويب کرد مسئولان همه يک صدا آن را محکوم و اين اقدام را نقض برجام اعلام کردند ولي با گذشت زمان معلوم شد که در واکنش هيچ کاري نکرده و همه چيز ماست مالي شده است.
    31040912
    *
در دولت آقاي روحاني اين همه به آمريکا باج دادند تا خودشان متوجه بشوند نمي شود به آمريکا اعتماد کرد! درحالي که منتقدين برجام از روز اول مطمئن بودند و تذکر مي دادند که شيطان بزرگ قابل اعتماد نيست ولي متهم به بيسوادي و... مي شدند.
    
سوري از تهران
    *
دبه درآوردن سريالي آمريکا در برجام بدفرجام به دولت و دولتمردان ما سرايت کرده است. حالا آنها هم مي گويند پول نداريم! چرا در زمان انتخابات اين حرف ها را نمي زدند؟
    79770912
    *
از اول هم معتقد بودم با وجود اين دولت تصويب مشروط برجام هم فايده اي ندارد. البته رئيس مجلس و رئيس دولت با هم کار خودشان را پيش بردند و شد آنچه که نبايد مي شد. امروز هم مي گويم برجام بايد متوقف شود والا چه بسا برجام 2 به کشور تحميل شود.
    31040912
    *
سخنگوي دولت اعلام کرده دولت امسال 40 هزار ميليارد تومان کسري بودجه دارد. چرا حقوق هاي چند ده ميليون توماني برخي مديران را کم نمي کنند تا مشکل کسري بودجه دولت تا حد ممکن کم شود؟
    33930913
    *
آقاي رئيس جمهور ادعا مي کند دولت فراجناحي تشکيل داده درحالي که اکثريت کابينه از انحصارطلبان مدعي اصلاح طلبي هستند!
    80030917
    *
مسلمانان و شيعيان کشورهاي نيجريه و جمهوري آذربايجان مظلوم واقع شده اند و ديپلماسي دولت ايران در دفاع از مظلوميت مسلمانان تحت ستم در اين کشورها ضعيف مي باشد و اين جاي تاسف دارد.
    51620939
    *
بدون گسترش و ترويج اشتغال و ازدواج که مهم ترين معروف هستند چگونه مي توان از منکر جلوگيري کرد؟ متاسفانه در اين دولت با همه چيز به صورت صوري و شعاري برخورد مي شود.
    11540937
    *
آمريکا در ايران توطئه براندازي را به گونه اي طراحي کرده که فقير و سرمايه دار با هر سليقه سياسي از اصلاح طلب گرفته تا اصولگرا و غيره ناراحت و ناراضي باشند. دلسوزان نظام بايد نسبت به توطئه هاي پيچيده دشمنان حساس باشند.
    02100915
    *
ما مردم مرزنشين و محروم سرپل ذهاب در غرب کشور سه سال است کارت مرزنشيني براي دريافت سود تعاوني و کالا گرفته ايم ولي تاکنون يک ريال سود به ما پرداخت نکرده اند. اميدواريم دولت مانند وعده هاي انتخاباتي ايام انتخابات رياست جمهوري ما را سر کار نگذاشته باشد.
    27530918
    *
با توجه به اتمام قرارداد بيمه تکميلي جانبازان بين بنياد و بيمه ايران در تاريخ 96/6/1 چرا اقدامي براي تمديد قرارداد و اطلاع رساني صورت نمي گيرد؟!
    31550921
    *
هشت ماه است که نماد بانک پاسارگاد در بورس به دليل عدم شفاف سازي و دلايل مخفي ديگر بسته است و مسئولان اين بانک هيچ پاسخي به سهامداران که تمامي سرمايه آنها بلوکه شده و زيان ديده اند نمي دهند. چرا؟!
    99800913
    *
راه اندازي 150 مرکز اورژانس در کشور براي شهرهاي داراي جمعيت بالاي 50 هزار خانوار کار پسنديده اي است اما نبايد شهرهايي که کمتر از اين جمعيت دارند در مضيقه قرار بگيرند، تمهيداتي براي آنها نيز در نظر گرفته شود.
    62630938
    *
بازنشسته تامين اجتماعي هستم. براي عمل جراحي همسرم مستاصل و مجبور شدم 5 ميليون پول نزول بگيرم! سال قبل نيز وام 10 ميليوني گرفتم و حالا به هر دري که مي زنم با بي حرمتي مسئولان مواجه مي شوم؟ چرا؟
    39120917
    *
تابلوي راهنمايي «فردوسي، کريمخان-امام خميني، 15 خرداد» نصب شده در خيابان فردوسي روبروي بانک مسکن از ارتفاع مناسب برخوردار نيست و حادثه ساز شده است. از مسئولان امر درخواست رسيدگي داريم.
    
اقتداري
    *
داروخانه هاي شهرستان سرپل ذهاب به دليل عدم نظارت و کنترل، داروها را به قيمت گران عرضه مي کنند. اعتراض و شکايت ما در اين شهر دورافتاده به جايي نمي رسد. لطفا صداي ما را به گوش مسئولان در مرکز برسانيد.
    27530918
    *
خبرهايي مي رسد که دولت به جاي افزايش بودجه براي اشتغالزايي در سطح کشور بودجه خاص سفرهاي ماموريتي داخلي و خارجي مسئولان و مديران را افزايش داده است. اگر اين گونه باشد بايد به حال اين دولت وکساني که به اميدي به آن راي دادند تاسف خورد.
    3754 - 0919
    *
آقاي زنگنه قول داد نمايندگاني که پس از پايان 4 سال موفق به کسب راي مجدد نشوند نگراني نداشته باشند همه آنها را در وزارت نفت به کار مي گيريم و با اين اقدام مدبرانه مشکل بيکاري در کشور الحمدلله حل شد!!!
    0249 - 0912
    *
يک بخش از قبض آب مصرفي مشترکين به مقدار آب مصرفي و بهاي آن مرتبط است اما مبالغ ديگري هم محاسبه شده است که در هر دوره به تعداد آنها افزوده مي شود اما دريغ از اطلاع رساني به مشترکين درخصوص چرايي و نحوه محاسبه اين مبالغ!
    4716 - 021
     *
حمل ونقل زباله هاي خيابان شريعتي محدوده پل رومي هر شب ساعت 12 شب به بعد با سروصداي زياد و اذيت همسايگان انجام مي گيرد. از مسئولان شهرداري منطقه درخواست رفع اين مشکل هر روزه را داريم اميدواريم رسيدگي شود و پشت گوش نيندازند.
    0220 – 0935