موساد مي خواهد ردپاي ملاقات خاتمي با جرج سوروس را پاك كند

پاسخ سربازجو شریعت نداری  به شايعه پراكني يك كانال ضدانقلاب:موساد مي خواهد ردپاي ملاقات خاتمي با جرج سوروس را پاك كند  6 شهریور -96
 همچون عادت همیشگی سربازجو شریعت نداری از ترفند توبره و آخورخوری استفاده کرده است .برای اینکه گفت وگوی اتهام زنی اش که همراه با متهم به جاسوس موساد کردن خاتمی بوده است که با خبرگزاری پاسداران فارس روز گذشته ا نجام داد  امروز دراوین نامه اش هم آن را رله کرده است.


مديرمسئول کيهان با بيان اينکه ماجراي گلپور به ملاقات خاتمي و جرج سوروس ربطي ندارد، گفت: آنها بسيار ناشيانه عمل کرده و علت اصلي نگراني خود را لو داده اند، چرا بايد موساد نگران لو رفتن ملاقات خاتمي با جرج سوروس باشد؟
    به گزارش فارس، سايت ضدانقلابي «آمد نيوز» که مقر آن در سازمان اطلاعاتي ترکيه «ميت» است و زير نظر MI6 انگليس اداره مي شود در کنار کينه توزي هاي فراوان و آشکاري که عليه اسلام و انقلاب بروز مي دهد اصرار دارد که هرازچندگاه عليه حسين شريعتمداري و روزنامه کيهان مطلبي داشته باشد. آمد نيوز اخيراً با انتشار يک عکس نوشته به خبر محاکمه رضا گلپور که به اتهام جاسوسي براي اسرائيل بازداشت شده اشاره کرده و نوشته است رضا گلپور نويسنده کيهان بوده است و در همان عکس نوشته آورده است که شريعتمداري شايعه ملاقات خاتمي با جرج سوروس را منتشر کرده بود.

    در همين زمينه شريعتمداري در پاسخ به خبرنگار فارس گفت: ابتدا بايد عرض کنم آمد نيوز را موساد با واسطه MI6 اداره مي کند و ميت براي ردگم کني است کما اينکه حمله چند روز قبل بي بي سي فارسي به آمد نيوز هم ردگم کن بوده است.

    شريعتمداري گفت: از کينه توزي ضدانقلاب عليه کيهان نه فقط تعجب نمي کنيم بلکه اين کينه توزي ها و دروغ پراکني ها را نشانه حقانيت راه خود مي دانيم البته اين دشمني ها به اندازه اي فراوان است که اگر قرار باشد به هرچه مي نويسند و مي گويند پاسخ بدهيم بايد همه وقت و فرصت خود را در اين زمينه صرف کنيم.

    وي اظهار داشت: به عنوان مثال درباره همين مسئله که گلپور نويسنده کيهان بوده است، اگرچه صحت ندارد ولي بر فرض صحت چه چيزي را اثبات مي کند؟ اما از قضا اين قضيه نه فقط صحت ندارد بلکه کاملاً برعکس هم بوده است و يا ملاقات خاتمي با جرج سوروس، سرمايه دار صهيونيست و معروف به پدر کودتاهاي مخملي شايعه نيست بلکه يک واقعيت مستند و غيرقابل انکار است.

    مديرمسئول کيهان گفت: خوشبختانه کنار هم نهادن اين دو موضوع که ظاهراً بي ارتباط به نظر مي رسند ضمن آنکه مصداق بارز حماقت دشمنان است و به قول حضرت سجاد عليه السلام جاي شکر دارد، انگيزه اصلي آنها از اين دروغ پراکني را هم به وضوح نشان مي دهد.

    
    
سرمقاله هشت ستوني 8 بهمن 81 کيهان براي همگان قابل دسترسي است
    شريعتمداري درباره رضا گلپور تصريح کرد: وقتي رضا گلپور در سال 81 کتاب خود به نام «شنود اشباح» را منتشر کرد ازآنجاکه ظاهر کتاب عليه برخي از اصلاح طلبان بود، خيلي ها بدون توجه به موضوع اصلي کتاب درباره آن به به و چه چه کردند ولي بنده فقط چند روز بعد از انتشار کتاب طي يادداشتي طولاني و 8 ستوني در روزنامه کيهان 8 بهمن 81 - يعني 15 سال قبل - که متن آن موجود و براي همگان قابل دسترسي است به نقد شنود اشباح پرداختم و با ارائه دلايلي از متن کتاب که به گونه اي کاملاً محترمانه نيز مطرح شده بود، دو هدف اصلي نويسنده را از يک سو متهم کردن دانشجويان پيرو خط امام به دستور گرفتن از شوروي در تسخير لانه جاسوسي يعني همان دروغ بزرگي که آمريکا درپي القاي آن بود و از سوي ديگر، پاک کردن رد پاي شبکه موساد دانستم که با عنوان «شبکه زيتون» در دوران طاغوت در ايران حضور داشت. در آن يادداشت پيش بيني کرده بودم که حرکت بعدي نويسنده متهم کردن حضرت امام (ره) است که اين پيش بيني هم به وقوع پيوست و گلپور در جلد دوم کتاب مزبور که آماده انتشار کرده بود به صراحت عليه حضرت امام (ره) موضع گرفته بود که البته به همين علت اجازه انتشار نيافت.

    وي اضافه کرد: او بعد از انتشار يادداشت بنده در نقد شنود اشباح و نشان دادن هدف اصلي آن، از من شکايت کرد ولي ازآنجاکه مي دانست دلايل بنده مستحکم و غيرقابل انکار است پيگير شکايت خود نشد. گلپور بعد از انتشار شنود اشباح عازم لبنان بود که بنده با توجه به مشکوک بودن هويت وي، مخصوصاً احتمال ارتباط با موساد به برادران حزب الله لبنان درباره هويت وي هشدار دادم که آنان ضمن تشکر اعلام کردند از هويت وي بي خبر نيستند.

    شريعتمداري ادامه داد: تمامي اين موارد به صورت مکتوب موجود است و در روزنامه کيهان چاپ شده که براي همگان قابل دسترسي است و فحاشي هاي گلپور به بنده و کيهان نيز موجود است.

    مديرمسئول کيهان درباره اينکه گلپور نويسنده کيهان بوده است گفت: اولاً، او هيچ گاه عضو کيهان نبوده است. ثانياً، افراد مختلف براي روزنامه ها مطلب مي فرستند که بعضي اوقات در صورت همخواني آن با مشي روزنامه چاپ مي شود و گلپور هم حدود 20 سال قبل دو يا سه مطلب براي کيهان فرستاده بود که بعد از بررسي چاپ شد. ولي بعد از ترديد در هويت او مخصوصاً بعد از آنکه شنود اشباح را نوشت و ترديد بنده درباره ارتباط او با بيگانگان قوت گرفت، نه فقط هيچ مطلبي از او چاپ نشده بلکه به شدت با او درگير بوده و اصرار بر افشاي هويت او داشته ايم، آن هم 15 سال قبل از آنکه مراکز امنيتي متوجه هويت او شوند.

    
    
چرا موساد نگران لو رفتن ملاقات خاتمي با سوروس است؟
    وي درباره اينکه به نظر شما با وجود آنکه شما 15 سال قبل يعني حتي قبل از دستگاه هاي اطلاعاتي و قضائي به هويت گلپور پي برده و نسبت به آن هشدار داده بوديد، چرا سايت مورداشاره درپي آن است که گلپور را نويسنده کيهان معرفي کند و بر فرض که او نويسنده کيهان بود چه ربطي به موضوع جاسوسي او دارد گفت: براي آن ها، گلپور و ماجراي جاسوسي او اهميتي ندارد، نگراني اصلي آنها جاي ديگري است که ناشيانه به آن اعتراف کرده اند.

    شريعتمداري ادامه داد: سايت مزبور در آن خبر کوتاه بدون آنکه ماجرا به ملاقات خاتمي با جرج سوروس ربطي داشته باشد پاي آن ماجرا را به ميان کشيده و نوشته است اين شريعتمداري همان کسي است که شايعه ملاقات خاتمي با جرج سوروس را مطرح کرده بود! خب، اين نکته به نظر شما عجيب نيست؟ ماجراي گلپور به ملاقات خاتمي و جرج سوروس چه ربطي دارد؟! آنها بسيار ناشيانه عمل کرده و علت اصلي نگراني خود را لو داده اند. چرا بايد موساد نگران لو رفتن ملاقات خاتمي با جرج سوروس باشد؟

    مديرمسئول کيهان تاکيد کرد: اين نکته از آنجا اهميت بيشتري پيدا مي کند که جرج سوروس يک سرمايه دار يهودي صهيونيست است و به پدر کودتاهاي رنگي شهرت دارد کودتاهايي نظير آنچه در فتنه 88 و تحت عنوان به اصطلاح جنبش سبز! شاهد بوديم. سوروس تامين کننده منابع مالي کودتاهاي مخملي است و دقيقاً به همين علت است که خاتمي به عنوان يکي از عاملان اصلي فتنه 88 از افشاي ملاقات هاي خود با او وحشت دارد، چراکه اين ملاقات در وطن فروشي سران فتنه ترديدي باقي نمي گذارد.

    وي همچنين خاطرنشان کرد: حتماً به خاطر داريد که در جريان فتنه 88 نتانياهو به صراحت گفته بود اصلاح طلبان اصلي ترين سرمايه اسرائيل در ايران هستند و شيمون پرز اعلام کرد اصلاح طلبان به نمايندگي از اسرائيل با جمهوري اسلامي مي جنگند و شعار نه غزه نه لبنان را سايت وزارت خارجه اسرائيل به فتنه گران ديکته کرده بود. همه اين اسناد در کيهان چاپ و منتشر شده است بنابراين حالا که آب ها از آسياب افتاده و فتنه شکست خورده است طبيعي است که براي پاک کردن ردپاي فتنه گران و سفيد کردن سوابق آنها تلاش کند و يکي از اصلي ترين و ننگ آورترين ردپاها ملاقات خاتمي با جرج سوروس است که به پدر کودتاهاي رنگي و تامين کننده منابع مالي کودتاگران شهرت دارد.

    
    
خبر ملاقات خاتمي با سوروس واقعيت مستند و غير قابل انکار
    شريعتمداري گفت: خبر مربوط به ملاقات خاتمي با جرج سوروس برخلاف آنچه سايت وابسته به انگليس و اسرائيل در پي القاي آن است شايعه نيست بلکه يک واقعيت مستند و غيرقابل انکار است که بارها به آن پرداخته ايم و جالب آنکه آقاي خاتمي به همين علت از بنده شکايت کرده است ولي علي رغم اصرار من به تشکيل دادگاه و ارائه اسناد ملاقات وي با جرج سوروس، ايشان از پيگيري شکايت خويش طفره رفته و خودداري مي کند که تصور مي کنم خاتمي با طرح شکايت در پي رفع اتهام از خود بوده نه آنکه پيگير آن باشد و ازآنجاکه اقدام سوال برانگيز خود را قابل انکار نمي داند حاضر به تشکيل دادگاه نيست.

    شريعتمداري گفت لازم است بدانيد که جرج سوروس در فتنه آمريکايي - اسرائيلي 88 نقش فعالي داشت و بعد از شکست فتنه نيز در مصاحبه با CNN گفت قول مي دهم که تا پايان سال 2010 جمهوري اسلامي ايران از بين برود.

    مديرمسئول کيهان درباره «ر - ز» که گفته مي شود گرداننده آمد نيوز است گفت: اين يک شوخي بي مزه است، او در اين قد و قواره ها نيست. حتي ميت ترکيه هم براي رد گم کردن است اين سايت مستقيماً تحت مديريت مشترک (MI6 سازمان اطلاعات خارجي انگليس) و موساد اداره مي شود.وي تصريح کرد: وحشت و اضطراب از لو رفتن خبر ملاقات هاي خاتمي با جرج سوروس و تلاش براي انکار آن که به گونه اي ناشيانه در آمد نيوز کنار هم مطرح شده است بسيار بزرگ تر از دهان کساني است که نام برده ايد. درک و شعور آنها به اين مسائل قد نمي دهد.