كيهان و خوانندگان

 دروغ نامه ی کیهان 12 شهریور - 96
كيهان و خوانندگان
    * علی مطهری چون  پس از چندسال  از شکایت خود از نیروهای امنیتی درحمله به وی درفرودگاه شیراز دست برداشته است با موضع 180 درجه ای تعریف وتمجید اوین نامه ی کیهان مواجه شده است .برای اینکه سربازجو شریعت نداری درپیام قلابی و ساختگی خود با تیغ گذاشتن زیر دم علی مظهری  دراین چنین پیام داده است :
سخنان آقاي علي مطهري گوياي نسبت تفکر و عملکرد ايشان با ارزش ها و آرمان هاي اسلام، انقلاب و پدر شهيدش است.

    * خوش آمدي فرزند فداکار ايران اسلامي، نام تو و ياد تو همواره هدايت گر به مسيري است که آزادگان در آن مسير در حرکتند. محسن حججي مشق عاشورا را تکرار کرد.
    43840911
    * يوکيو آمانو پاسخ تمام بزک کنندگان برجام و ساده باوران و خوش خيالي عده اي را داد و اعلام کرد آژانس حق دسترسي به مراکز نظامي ايران را دارد! اين نابلدي تيم مذاکره کننده و در نتيجه تفسيرپذيري متن برجام کار را به جايي رسانده است که از پاره کردن و آتش زدن گذشته است و حالا براي کشور به يک معضل جدي تبديل شده است.

    5997081
    * با موضع گيري اخير آمانو رئيس سازمان انرژي هسته اي درخصوص بازرسي از مراکز نظامي ايران تمام مسائل پشت پرده و از ديد مردم پنهان نگه داشته شده برجام يکي پس از ديگري رونمايي مي شود.

    96540937
    * چرا دولتمردان ما نمي خواهند بپذيرند که در برجام آمريکا کلاه سرشان گذاشته و اعتمادشان به شيطان بزرگ اشتباه بوده است اين ملت بسيار بزرگوار و کريم است. آقايان به جاي اصرار بر خطاي خود عذرخواهي کرده و اقدام به جبران نمايند.

    01400920
    * نتيجه وکيل الدوله شدن نمايندگان مجلس اين مي شود که آقاي زنگنه وزيرنفت اعلام کند بکارگيري نمايندگان مجلس پس از پايان دوره در شرکت هاي نفتي الزامي است. نمايندگاني از سوي دولت تطميع مي شوند که آخرت خود و حقوق ملت را به چند روز دنيا فروخته باشند.

    21380917
    * دولت مدعي است براي اقتصاد مقاومتي قدم هاي بزرگي برداشته در حالي که مطابق آمار اعلام شده مقدار زيادي سنگ پا، نان سوخاري و بطري آب معدني از خارج وارد کشور کرده است. با اين وضع چگونه مي خواهند ساليانه 950 هزار شغل ايجاد کنند؟

    60290912
    * آقاي رئيس جمهور در حالي ادعا کرده که نامزدهاي رياست جمهوري قاعده بازي را بلد بودند و انتخابات در اوج اخلاق برگزار شده که خود ايشان اين قاعده را رعايت نکرد چه کسي بود که به رقيب تهمت ديوارکشي زد و گفت مردم به کساني که 38 سال اعدام و زندان کرده اند راي نخواهند داد متاسفانه طبق رويه آقاي رئيس جمهور هدف وسيله را توجيه مي کند و امروز بايد به صورت ديگري حرف بزند.

    نيک نام

    * ماهيت اصلي شوراي شهر جديد تهران را مي توان در همان عملکرد ابتدايي اش جست وجو کرد، اين شورا در ابتدا به سياق رفتار دولت يازدهم در فکر تخريب شورا و شهردار سابق بود ولي نقد مردمي مانع ادامه آن شد اما حالا پز دادن فرزندان اعضا و اظهارات جنجالي انگار نشان دهنده ماهيت اشرافي شوراي جديد است. کاش تا دير نشده در اين رفتارشان هم تجديدنظر کنند.

    مهندس تهراني

    * جوانان در جبهه هاي نبرد در حال مبارزه با داعش جنايتکاري هستند که از طرف صهيونيست ها حمايت مي شوند آن وقت دولت مجوز انتشار کتابي صهيونيستي را در کشور مي دهد که در آن رواج همجنس بازي و موارد غيراخلاقي متعدد ديگر ديده مي شود. تناقض در آرمان هاي انقلاب و آرمان هاي برخي دست اندرکاران فرهنگي به سود کشور نيست. دولت و وزير جديد فرهنگ و ارشاد اسلامي بايد سعي کنند در جهت اهداف انقلاب گام بردارند و انحراف هاي قبلي مجريانش را تصحيح کنند.

    2811 - 021
    * کشورهاي بزرگ در حوزه کيفيت و تکنولوژي برتر غذايي عرضه محصولات تراريخته را ممنوع کرده اند، آقاي کلانتري به عنوان متولي حفظ محيط زيست با کدام توجيه علمي به محصولات تراريخته چراغ سبز نشان مي دهد؟

    بخشنده

    * جناب آقاي روحاني آري کسي مسئول بهشت و جهنم ديگران نيست اما حکومت اسلامي يک سري آداب و فرهنگ دارد که در قانون هم تعريف شده است. رعايت قانون با تکيه بر فهم برخي افراد نسبت به هنجارها و ارزش هاي اجتماعي متفاوت است. برخي ناهنجاري هايي که در جامعه بروز پيدا مي کند نوعي عدم قانونمندي به شمار مي آيد که بايد با آن برخورد شود، نه آنکه با انگيزه هاي سياسي حتي مروج آنها بشويد.

    0883 - 031
    * سخنان آقاي علي مطهري گوياي نسبت تفکر و عملکرد ايشان با ارزش ها و آرمان هاي اسلام، انقلاب و پدر شهيدش است.

    8643 - 0919
    * اميدوارم خداوند استغفار بنده را بپذيرد که صرفا با توجه به شناخت مقام والاي شهيد مطهري به فرزند ايشان اعتماد کردم و راي دادم چون راه فرزند با راه پدر فاصله زيادي دارد.

    هاشمي - تهران

    * معاون راه و شهرسازي چند روز قبل اعلام کرد فقط در استان هاي لرستان و قزوين مسکن مهر ناتمام مانده است درحالي که در استان خوزستان بيشتر پروژه هاي مسکن مهر ناتمام بوده و تحويل داده نشده است. چه دليلي دارد و چه نيازي است که دولتمردان متوسل به اين گونه بي صداقتي ها بشوند؟

    1216 - 0916
    * با اينکه خودم يک زن هستم ولي از آنجا که آمار بي کاري مردان در کشور به مرز خطرناکي رسيده با اشتغال خانم ها مخالفم. مسئولان به داد مردان بيکار کشورمان برسند.

    87440912
    * وقتي جاي جلاد و شهيد عوض بشود طبيعي است که بعضي از عوامل فتنه در اين دولت به پست و مسئوليت مي رسند و با سوءاستفاده هايشان خون به دل دلسوزان نظام مي کنند.

    29090912
    * از شهرداري تبريز سوال کنيد، پروژه چهارراه منصور قرار است درچه سالي به اتمام برسد؟ الآن 21 سال است که اهالي اين منطقه در شرايط کارگاهي زندگي مي کنند. شما را به خدا ديگر کافي است، عمر ما تمام شد، پروژه شما کي به اتمام مي رسد! لطفاً پاسخ دهيد.

    مجيد حداد- تبريز

    * طرح همسان سازي بازنشستگان کشوري چه شد؟ گويا وعده هاي داده شده در زمان تبليغات انتخاباتي پس از انتخابات به فراموشي سپرده شد!!

    51070913
    * به علت بدهي 7 ميليوني به بانک مسکن بابلسر و قطع حقوقم از 16 سال پيش و عدم توانائي پرداخت اقساط، بانک قصد فروش منزلم را نموده است. از مسئولان دولتي درخواست مساعدت دارم که نگذارند در اين سن پيري آواره و کارتن خواب شوم.

    يک فرهنگي

    * از رئيس جمهور درخواست مي شود با توجه به هزينه هاي بالاي زندگي و پرداخت اقساط و بدهي ما بازنشستگان، در پرداخت حقوق در موعد مقرر تعلل نشود تا هم ضامنين در مضيقه قرار نگيرند و هم با جريمه هاي ديرکرد مواجه نشويم. اميدوارم اعتماد مردم را پاس بداريد.

    فلاح نيا- بازنشسته فرهنگي- ساري

    * سال 91 با پرداخت 48 ميليون تومان در فاز 8 مسکن مهر پرديس ثبت نام کرده ايم. قرار بود سال 92 اين خانه ها را تحويل بدهند خلف وعده چند ساله آنان به کنار نماينده ما را که جانباز جنگ تحميلي است بازداشت کرده اند. چرا؟

    فراهاني

    * مدت هاست که طرح هاي متعددي در مورد شهرستان شاهرود و شهر بسطام بايگاني شده است. از آقاي روحاني درخواست مي کنم نسبت به اين 2 شهر که جاذبه گردشگري مناسبي دارند توجه بيشتري بکنند.

    52070926