كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 5 مهر - 96
كيهان و خوانندگان
*  پیام های قلابی اوین نامه ی کیهان که از موضع بازجویی وطلبکاری و اهانت و توهین  روزانه تهیه و تنظیم می شود  به جایی رسیده است که عدم مداخله جویی رقیب درامورد اخلی کشور همسایه عراق به منزله نادیده گرفتن امنیت کشوری است که ادعای امن ترین کشور جهان دارد:
سهل انگاري در امنيت ملي به جايي رسيده که نشريات مدعي اصلاح طلبي حاضر نشدند موضوع تجزيه کردستان عراق از اين کشور را در کنار کشورمان محکوم کنند. اين نوع حرکت قابل چشم پوشي نيست و نبايد باشد.

    * مشق عاشورا هماني است که جوانان عاشورايي ما در آن سوي مرزهاي کشور در حال تکرار آن هستند. حماسه عاشورا يعني آزادگي، ايثار و حراست از دين و ولايتمداري.
    5060021
    *
هوش سياسي بالايي نمي خواهد که بدانيم دشمنان پس از اعلام تجزيه کردستان عراق چه مي خواهند. هدف تشکيل اسرائيل دوم و تجزيه کشورهاي منطقه به واسطه اين طرح صهيونيستي است. قبل از اينکه دير بشود بايد جلوي شکل گيري اين نطفه شوم و خطرناک را گرفت.
    98390919
و عشقي
    *
وقتي در کردستان عراق پرچم اسرائيل روي دست گرفته مي شود روشن مي شود که صحنه گردان استقلال کردستان کيست و چه خوابي براي آينده اين منطقه ديده اند؟
    53640912
    *
سهل انگاري در امنيت ملي به جايي رسيده که نشريات مدعي اصلاح طلبي حاضر نشدند موضوع تجزيه کردستان عراق از اين کشور را در کنار کشورمان محکوم کنند. اين نوع حرکت قابل چشم پوشي نيست و نبايد باشد.
    95490919
    *
حکم برخي از اصحاب فتنه 88 نبايد کمتر از اعدام باشد زيرا خون هايي که بي گناه ريخته شد و خسارت مالي و حتي تحريمي که به کشور تحميل شد، توسط فتنه گران بود که حالا زبان درازي هم مي کنند.
    5898021
    *
يک عضو جديد شوراي شهر تهران گفته: ما نمي توانيم پول بيت المال را صرف هزينه هاي ماه محرم کنيم! چطور اعضاي جديد شوراي شهر از پول بيت المال حاضرند صرف خريد خودرو و تبلت براي خودشان بکنند ولي براي مراسم عزاداري سالار شهيدان که يک مراسم ديني و مردمي است، حاضر به اين کمک هاي اندک هم نيستند. آيا اين سخنان مرتبط با شعار ديرينه دشمنان يعني جدايي دين از سياست نيست؟!
    
عظيمي 
    *
موضوع واردات کالاي قاچاق به جز دست اندرکاران داخلي، عواملي هم در خارج از کشور دارد که سعي دارند با واردات بي رويه جلو اشتغالزايي و رونق در کسب و کار را بگيرند تا از اين طريق به نظام اسلامي ضربه وارد کنند. پس ورود کالاي قاچاق فقط بلاي جان اقتصاد نيست بلکه نقشه اي براي براندازي نظام است و با عوامل آن بايستي بر اين ملاک برخورد کرد.
    5069021
    *
مديرعامل ماشين سازي اراک و تبريز در گفت وگوي خبري شبکه دو سيما خبر از وضعيت اسف بار به وجود آمده براي دو صنعت بزرگ کشور داد. علت آن هم اجرا نکردن قانون صنعت توسط دولت مي باشد. عرض بنده با رئيس مجلس شوراي اسلامي است که چرا وقتي دولت قوانين مصوبه مجلس را متوقف کرده و اجرا نمي کند صداي ايشان بلند نمي شود؟
    
نيک نام از قم
    *
با توجه به وضعيت لجام گسيخته گراني و تورم، بيکاري، رکود و ... به نظر مي رسد دست هايي در کارند، ايران را مثل روسيه زمان گورباچف و يلتسين ذليل غرب کنند. اما خوب بدانند تا کشور ما رهبر و مقتداي حکيمي چون امام خامنه اي و سربازان جان بر کفي همانند سردار سليماني ، شهيد حججي و ملت قهرمان و شهيدپرور دارد اين آرزو را بايد به گور ببرند.
    53640912
    *
نکند ماجراي حذف معلم هاي پرورشي براي تدريس قرآن کريم در پايه ابتدايي و کاهش بودجه درس قرآن از بندهاي سند 2030 است که به طور نامحسوس در حال اجراست؟!
    29090912
    *
کسي که در گذشته گفته بود با شعر نمي توان کشور را اداره کرد حال در سازمان ملل مدعي است که ما با شعر دنيا را فتح کرده ايم!
    27880937
    *
چرا آقاي ظريف به اين واقعيت اشاره نمي کند که در دولت يازدهم به آمريکاي نااميد شده از ايران اميد جديد داده شد و امروز همه متوجه شده اند که با وعده هاي نسيه و سرخرمن آمريکايي ها هم توان هسته اي کشور از بين رفت و تحريم ها هم بيشتر شد.
    73450912
    *
دولتمردان هوشيار باشند با بازي جديد آمريکايي ها در دام کشورهاي اروپايي نيفتند و مثل برجام مجدداً در بازي پليس خوب و پليس بد کلاه گشاد ديگري سرشان نرود. اروپايي ها در نهايت با آمريکا هستند.
    
معيري
    *
به نظر مي رسد که يکي از مسببين گراني مسکن، بانک مسکن است که سود 4 درصد را به بالاي 18 درصد رساند و مبلغ وام را هم افزايش داد.
    02080911
    *
چطور پول قبل از انتخابات بود و سه ماه حق التدريسي سال گذشته فرهنگيان را واريز کردند؟! چطور پول براي خريد تبلت و خودروي اعضاي شوراي شهر تهران فراهم است؟ چطور پول براي تور فرانسه نمايندگان اصلاح طلب هست؟ ولي حق التدريس طلب 5 ماهه فرهنگيان سال گذشته پرداخت نمي شود. وقتي برخي افراد توانايي لازم را براي مديريت ندارند چرا خود را کانديداي رياست و وزارت مي کنند؟!
    31040912
    *
يک فرهنگي با 27 سال سابقه و عضو صندوق ذخيره فرهنگيان هستم که قادر نيستم پول ثبت نام دخترم را در کلاس تقويتي کنکور بپردازم. در حالي که مديران به صندوق ذخيره ما دستبرد زدند و ميلياردها تومان را غارت کردند.
    44570916
    *
چه حادثه اي رخ داده است که بهاي مصرف برق خانگي ما که طي سال بين 15، 20 و 33 هزار تومان بوده به يکباره به 93 هزار تومان رسيد؟! اين افزايش سرسام آور با اين وضع گراني، تورم و بيکاري کمر قشر کارگر را خم کرده است. آيا مسئولان دولتي مطلع اند؟!
    
اسدي- خانواده شهيد
    *
اداره برق تهران متاسفانه يک ماه پس از تاخير در پرداخت قبض، هزينه 15 هزار تومان جريمه همراه با اخطار قطع برق به همراه فيش قبلي به درب منازل ارسال مي کند که در صورت عدم پرداخت ظرف 24 ساعت، اقدام به قطع برق مي نمايد. آيا اداره برق نبايد احتمال بدهد شايد عذر موجهي مثل سفر و... در عدم پرداخت قبوض پيش بيايد؟ اين نوع رفتار به صلاح جامعه اسلامي نيست!
    
صادقي
    *
چطور براي کتب درسي که قيمت آنها 20 هزار تومان است از دانش آموزان مدرسه روستاي امان آباد اراک نفري 50 هزار تومان دريافت مي کنند؟! 150 هزار تومان هم علاوه بر سي هزار تومان اضافه دريافتي از کتب درسي، براي کمک به مدرسه و... از دانش آموزان دريافت مي کنند!
    
جمعي از والدين دانش آموزان
    *
دانشجوي مهندسي مکانيک دانشگاه آزاد واحد سوسنگرد هستم که در سال 95 فارغ التحصيل شدم. براي دريافت مدرک کارشناسي به دانشگاه مراجعه کردم، اظهار داشتند صادر نشده زيرا گواهينامه مقطع کارداني براي صدور گواهي کارشناسي نياز است و در پرونده شما موجود نيست. اين درحالي است که هنگام ثبت نام يکي از مدارک اصلي براي ثبت نام، ارائه اين گواهي نامه بود. ابتدا پذيرفتند ولي بعد منکر شدند. پيگيري من نزد حراست و بازرسي دانشگاه نيز بي نتيجه ماند. در نهايت مجبور به درج سه نوبت آگهي مفقودي سند مدرک تحصيلي در روزنامه شدم. علاوه بر بار روحي و رواني اين موضوع به دليل سهل انگاري و بي نظمي دانشگاه، هزينه اي مضاعف بر من تحميل شد!
    
محمد مولايي- اهواز