سربازجو شرعت نداری در جمع مردم قرچك: آتش به اختيار يعني پايت را از روي ترمز بردار

سربازجو شرعت نداری  در جمع مردم قرچك: آتش به اختيار يعني پايت را از روي ترمز بردار  10 مهر -96

سربازجو شریعت نداری با بهانه عاشو به قرچک  اطراف زادگاهش ورامین  رفته  و  درقامت شمر ایفای نقش کرده است چون درد فاع وتشریح و توصیف وتفسیر  نوچه و پرورش یافتگان اوین نامه وهمقطاران آتش به اختیارانش تأکید کرده است که باید پای شان راازروی ترمز دارند تا بطور تخته گاز به گازند تا به توانند  کلاه گشاد برجام را  و تهديد  سايه جنگ بر سرشان را بردارند

قرچک- خبرنگار کيهان: آتش به اختيار يک فراخوان است و مفهومش آن است که پايت را از روي ترمز بردار و حرکت کن، اما به کجا؟ نقشه راه پيش روي است و به قول مرحوم حميد سبزواري «وادي پر از فرعونيان و قبطيان است، موسي جلودار است و نيل اندر ميان است» در اين ميان، ايستادن يعني عرصه را از دست دادن و ميدان را به دشمن سپردن.
    
حسين شريعتمداري مديرمسئول کيهان که شب هفتم محرم در جمع عزاداران هيئت انصارالحسين(ع) شهرستان قرچک حضور يافته بود، گفت؛ عصر عاشورا در حالي که از حيات ظاهري و اين جهاني مولاي مظلوم ما ساعتي بيشتر باقي نمانده بود و ياران و فرزندانش همه به شهادت رسيده بودند، آن بزرگوار هنوز هم نداي هل من ناصر ينصرني بر لب داشت و شيطان و حراميان گيج شده بودند که حسين بن علي(ع) چه کسي را به ياري مي طلبد؟ يارانش که همه به خون غلتيده اند و در آن سوي ميدان، دشمنانش با شمشيرهاي آخته به ريختن خونش ايستاده اند، پس حسين(ع) روي سخن با که دارد و در آن صحراي داغ و تب دار کدام لبيک را انتظار مي کشد؟ شيطان از صحراي «منا» خبر داشت و ديده بود که ذبح اسماعيل با فديناه بزبح عظيم خاتمه يافته بود. اما اينجا در کربلا، اسماعيل ها به خون غلتيده اند و از ذبح عظيم خبري نبوده است ولي فرزند پيامبر خدا(ص) همچنان نداي هل من ناصر بر زبان دارد. شيطان نمي دانست که کربلا آغاز راه است و عاشورا، شروع ماجرا. نمي دانست که نداي عصر عاشوراي مولاي مظلوم ما در گوش زمان مي پيچد و از دالان قرن ها عبور مي کند و در عصر خميني به گوش کربلايي هاي ايران مي رسد که در عاشوراي سال 61 هجري به کربلا نرسيده بودند. فرزند رسول خدا(ص) در آن عصر غمزده و خون گرفته، عاشورائيان عصر خميني را به ياري مي طلبيد، شهيد حججي ها، همداني ها، همت ها، باکري ها، کاظمي ها، شهرياري ها و دهها هزار شهيد ديگري که نداي او را به گوش جان شنيدند و در رکاب خميني و خامنه اي سقف ظلماني نظام سلطه را شکافتند و طرحي نو درانداختند.
    
مديرمسئول کيهان با اشاره به اينکه؛ کربلا يک منطق است و نه يک منطقه و انقلاب اسلامي ما همسايه ديوار به ديوار عاشوراي حسيني(ع) است، گفت؛ در يکي از جلسات مناظره، طرف مقابل مي گفت؛ چرا عزاداري حسين(ع) را سياسي مي کنيد؟ که گفته شد؛ مگر امام حسين(ع) در سانحه رانندگي و يا در حوادث طبيعي نظير سيل و زلزله کشته شده است؟! اين ديدگاه انحرافي که امروزه از سوي جريان موسوم به شيعه انگليسي ترويج مي شود در پي از کار انداختن موتور محرکه اسلام و انقلاب و تبديل آن به يک لقمه راحت و بي دردسر براي بلعيده شدن از سوي آمريکا و متحدانش است. شريعتمداري گفت؛ اين جماعت برخلاف آنچه که ادعا مي کنند، يک جريان سياسي و آنهم از نوع وابسته و استعماري آن هستند
    
وي افزود؛ اينکه امام راحلمان مي فرمايند محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است علاوه بر ابعاد ملکوتي آن، به اين علت است که در مراسم عزاداري سيدالشهداء عليه السلام، آرمان ها و اهداف آن بزرگوار بازخواني مي شود و از گزند تحريف در امان مي ماند. اين فرمول براي پيشگيري از تحريف و مقابله با وارونه نمايي معيارهاي انقلاب نيز بايد به کار گرفته شود که فراخوان «آتش به اختيار» يکي از مصاديق آن است. يعني برادر! خواهر! انقلابي باش، پايت را از روي ترمز بردار و آموزه هاي انقلاب و نظام را با جديت مطالبه کن و به حريف تحريف گر اجازه ميدان داري نده و در مقابل تهديد و ناسزا ميدان را خالي نکن!
    
مدير مسئول کيهان در بخش ديگري از سخنان خود گفت؛ طرح جدي و پيوسته مطالبات نه فقط از سوء استفاده بدخواهان جلوگيري مي کند، بلکه مي تواند براي دست اندرکاران نيز گره گشا باشد و اظهار داشت؛ به عنوان مثال، معضل بيکاري با جلوگيري از واردات بي رويه و غير ضروري و مقابله جدي با قاچاق کالا قابل حل است ولي هنگامي که به اين عرصه وارد مي شويد، دست هاي آلوده دلالان و سرمايه داراني را مي بينيد که با همه توان مانع مي شوند. در اين حالت افشاي اين دست هاي پشت پرده يکي از مصاديق آتش به اختيار است و يا در حالي که بسياري از کارخانه ها و مراکز توليد تعطيل شده و کارکنان آنها به خيل بيکاران افزوده شده اند، ميزان معوقات بانکي به 105 هزار ميليارد تومان رسيده است. اين مبلغ کلان در اختيار تعدادي محدود است که در بازار سياه به کار گرفته مي شود. با اين مبلغ کلان مي توان چرخ کارخانه ها و مراکز توليد را به گردش درآورد.
    
شريعتمداري گفت؛ کلاه گشاد برجام را با تهديد به سايه جنگ بر سرمان گذاشتند و حال آن که دشمن يک بار در جريان جنگ تحميلي، گزينه نظامي را به کار گرفته و ناکام بيرون آمده است، وي ادامه داد؛ نتيجه برجام بايد در يک کلمه لغو تحريم ها باشد که وعده آن را داده بودند ولي نه فقط تحريم ها لغو و يا حتي تعليق هم نشده است، بلکه هراز چندگاه تحريم هاي جديدي نيز به آن افزوده اند و حال آن که در اين فاجعه بسياري از امکانات و ظرفيت هاي 4 ساله نظام دود شده و به هوا رفته است. و هنگامي که مي پرسيد مگر قرار نبود برجام فتح الفتوح و معجزه قرن باشد و آب خوردن مردم هم به آن وابسته باشد؟ تنها پاسخي که مي دهند اين است که چه جايگزيني براي برجام داريد؟ که بايد گفت؛ شما چه دستاوردي از برجام داشته ايد؟ مگر همين که دستاورد برجام در مقابل آنهمه امتيازاتي که داده ايم، تقريباً هيچ بوده است بهترين دليل براي تغيير مسير نيست؟
    
شريعتمداري در پاسخ به سوالي درباره رفراندوم کردستان عراق گفت؛ اگر نتيجه اين رفراندوم تشکيل دولت مستقل کردستان عراق بود و بحران و آشوب به دنبال نداشت هرگز آمريکا و اسرائيل از آن حمايت نمي کردند. آنها فتنه کردستان عراق را به عنوان جايگزين داعش و با هدف ايجاد يک بحران و آشوب دامنه دار در منطقه دنبال مي کنند. مدير مسئول کيهان افزود؛ اگر دقت کنيد به وضوح مي بينيد که حاميان آشکار و پنهان رفراندوم در کردستان عراق همان حاميان آشکار و پنهان داعش هستند. آمريکا ضمن آن که اصلي ترين حامي داعش و سازنده آن بود تظاهر مي کرد که با آنها در حال جنگ است و اسرائيل رسماً از داعش حمايت مي کرد، امروز هم رژيم صهيونيستي آشکارا از رفراندوم حمايت مي کند و شواهد و اسناد نشان مي دهد که آمريکا پشت صحنه اين توطئه است.