كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 4 دی - 96
كيهان و خوانندگان
درمدت 4 دهه   سیاست سانسور همزاد سیاست سرکوب بوده  است . بنابراین مشخص است هرگونه خدشه ای در این دو سیاست همزاد موجب تضعیف قدرت و گشوده شدن روزنه  در فضای ا جتماعی و صحنه های فعال اعتراضی ضد حکومتی  می شود . برای همین سخنرانی ر وحانی مبنی برعدم شنودو فیلتر درفضای مجازی موجب  افتادن کک برتوی تنبان سربازجو شریعت نداری و هم پیمانانش شده است . برای همین درپیام قلابی و ساختگی اش این چنین مقابل روحانی و فضای مجازی موضع گیری انتقادی کرده است:
 تشويق جوانان به استفاده از شبکه هاي مجازي و تاکيد بر اينکه نبايد نظارت و کنترلي روي آن باشد، بعضاً نتيجه اش شيطان پرستي و تشکيل پارتي هاي مختلط پسر و دختر با انواع فساد است.
    * اينکه گفته مي شود پيامبر شنود نداشت اولاً پيامبر متصل به وحي بود مواردي که لازم بود خداوند به او اطلاع دهد توسط حضرت جبرئيل ابلاغ مي کرد. ثانياً پيامبر به وعده دشمن اعتماد نداشت ثالثاً خلف صالحش با مردم و مستضعفين همنشين بود و با کفش پا روي فرش آنها نمي گذاشت. رابعاً پيامبر در کاخ زندگي نمي کرد. خامساً اعتقاد به خدا حرف اول و آخر را مي زد و جايي براي کدخدا نمي ماند. همانند مردم زندگي مي کرد که برخي تازه واردها او را نمي شناختند. در بين مردم سوار بر مرکب و اسب با آنها سخن نمي گفت و... شب انتخابات حقوق حقه مردم را 10 روز جلوتر نمي داد و يارانه قطع شده آنها را وصل نمي کرد، نفوذي ها را در جلسات سري راه نمي داد. در محل کارش سونا و جکوزي خصوصي و وزراي ميلياردي نداشت!!! با مردم پنهانکاري و قراردادهاي محرمانه نداشت، منتقدين را به جهنم حواله نمي داد و...!!!
    11320919
    * تشويق جوانان به استفاده از شبکه هاي مجازي و تاکيد بر اينکه نبايد نظارت و کنترلي روي آن باشد، بعضاً نتيجه اش شيطان پرستي و تشکيل پارتي هاي مختلط پسر و دختر با انواع فساد است.

    62900915
    * عدم کنترل و نظارت دقيق عملکرد گمرک هاي کشور است که بخش اعظم مشکلات اقتصادي را پديد مي آورد تا زماني که به ورود کالاها از گمرک هاي کشور نگاهي انقلابي و مصمم نداشته باشند هر روز بايد شاهد بيکار شدن تعداد زيادي از نزديکانمان يا شايد خودمان باشيم.

    76490913
    * تيترها و مطالب کيهان در موضوع بودجه سال 97 روشنگرانه بود. مردم بايد متوجه بشوند که با اين دولت بر سر کشور چه مي آيد.

    گودرزي

    * خدا کند هدف از اين فشارهايي که مديران ناتوان به مردم مي آورند اين نباشد که ملت نسبت به اصل اين نظام قوام يافته از خون هاي پاک شهيدان دلسرد و نااميد بشوند.

    51210914
    * مردم چگونه مي توانند در مورد بودجه 97 اظهار نظر کنند! وقتي به کوچک ترين مطالبات شان توجه نشده و دولت هم با دستان خالي و چهره اي حق به جانب فقط ديگران را متهم مي کند؟

    22980919
    * ميزان حقوق کارمندان و کارگران براي حذف يارانه ها منطقي نيست چرا که اکثر آنان بيشتر از نصف حقوق خود را صرف پرداخت اقساط وام مسکن و... مي کنند.

    96780912
    * يکي بر سر شاخ بن مي بريد. آقاي روحاني! مدعي مي شويد حتي براي انشعاب آب سوال مي کنند وضو مي گيريد!! آيا مي خواهيد دشمنان نظام را شاد کنيد. اينکه مردم وعده هاي به زمين مانده تان را فراموش کنند راه هاي ديگري هم دارد! اين نظام ملک شخصي نيست. ثمره هزاران هزار شهيد است...

    دولابي

     * با کساني که به بيت المال دستبرد مي زنند، خيانت مي کنند، چند صد ميليارد وام مي گيرند و پس نمي دهند و باعث عدم اشتغال جوانان و وادادگي و گرايش به اعتياد آنها مي شوند، کساني که وعده هاي صد روزه مي دهند و به وعده ها عمل نمي کنند، کساني که به آرمان هاي امام، شهدا و ولايت خيانت مي کنند و... دستگا ه قضايي وظيفه خطيري در برخورد با آنها به عهده دارد واقعا چرا چند نفر از اين ها را از مشاغل دولتي محروم نمي کنند؟ 

    73450919
    * آيا رياست جمهوري و وزير امور خارجه عربده هاي شيطان بزرگ و همراهي دولت هاي کثيف اروپايي به ويژه فرانسه با او را نمي بينند که لحظه شماري براي ديدار با رئيس جمهور فرانسه مي کنند؟! چرا با پشتيباني ملت برخورد محکم و از موضع عزت با آنها نمي شود؟! طي اين 5 سال آن لبخندها، قدم زدن ها، تلفني گفت وگو کردن ها و مودب خطاب نمودن ها و... چه تاثير مثبتي در مواضع اين نابکاران داشت؟ چرا اين همه وقت کشي کرديد؟ چرا هستي ملت را بخشيديد و افسار پاره دريافت کرديد؟!

    شکيبا

    * برجام خيانت نبود، ولي بلاهت بود. هرچند اين تعبير ناقصي است، اما متاسفانه قمار بر سر دود کردن صنعت گرانسنگ هسته اي و ريختن بتن اميدواري قلب هزاران نخبه عاشق، به طوري زير دندان شيطان بزرگ مزه کرده و لذا براي نابود کردن صنعت گرانسنگ ديگري خيز برداشته و براي اجراي آن لحظه شماري مي کند.

    79770912
    * اظهارات گستاخانه امانوئل ماکرون و ژان ايولودريان رئيس جمهور و وزير خارجه فرانسه در مورد برنامه موشکي ايران، نشان دهنده همسو و همراه بودن دولت حقير فرانسه با دولت جنايتکار شيطان بزرگ مي باشد. رئيس جمهور و وزير امور خارجه بايد در اقدامي قاطع سفر آتي ماکرون و لودريان را به ايران لغو نمايند.

    نوربخش- مشهد مقدس

    * چرا دولت در قراردادهاي طويل المدت گاز را به ثمن بخس (زير قيمت توليد) صادر مي کند ولي قيمت سوخت داخل کشور را به يکباره 50 درصد افزايش مي دهد؟! مگر مردم فرزندان نامادري هستند و بيگانه برادر؟!

    55300936
    * دادستان کشور بعد از 5 سال که مردم از دست داشتن دولتمردان در امر قاچاق گلايه کرده اند به اين حقيقت اعتراف کرده است! چرا دستگاه قضايي از مردم عقب تر حرکت مي کند؟

    53640912
    * قيمت تخم مرغ شانه اي از 12 هزار تومان به 20 هزار تومان رسيده است. سخنگوي دولت چگونه چشم به چشم مردم مي اندازد و مي گويد چيزي گران نشده است؟

    اسدي

    * دولت براي توجيه افزايش قيمت بنزين مي گويد قيمت آن در اروپا ليتري 4 هزار تومان است ولي نمي گويد حقوق يک کارگر در اروپا چقدر است.

    27700912
    * علت پايين بودن قيمت ميوه و متضرر شدن کشاورزان، عدم بازاريابي، بازرسي و کنترل دستگاه هاي متولي در امر کشاورزي است. کشور روسيه بهترين بازار ميوه در دنيا بود. آقايان چه کار مثبتي براي صادرات به آن داشتند؟

    23170911
    * مسئولين دولتي اظهار مي دارند از سال 92 بنزين را گران نکرده ايم. گويا فراموش کرده اند که بنزين سهميه 600 توماني را حذف کردند و به هزار تومان رساندند! اين گران کردن و از جيب مردم برداشتن نبود؟!

    53080916
    * آقاي رئيس جمهور در سخنراني اخير خود باز شعار داده اند که ما مسئولان بايد در اتاق شيشه اي زندگي بکنيم و مردم بتوانند ببينند. به ايشان بفرماييد با نابود کردن توليد داخلي کشور و رکودي که در سراسر ايران حاکم شده نيازي به زندگي شيشه اي نيست. مردم با پرداخت هزينه سنگين در اين چند سال کاملا متوجه ميزان توانايي و صداقت اين دولت و دولتمردان آن شده اند.

    يک شهروند