سردار جزایری: هرگونه مذاکره درباره توان موشکی ایران از اساس منتفی است

سردار جزایری:
هرگونه مذاکره درباره توان موشکی ایران از اساس منتفی است 12 آذر-96
چون شاخ وشانه قدرت پوشالی پاسداران بدجوری شکسته شده جیغ بنفش کشیدن هایش هم بیشتر شدهاست .
به خصوص به دلیل محروم شدن شان از دست یابی به سلاح هسته ای که گذشته ازاینکه سرمایه بسیار کلان ملی کشور دربرنامه واهداف هسته ای  شان برباد رفته  وموجب ضرر وزیان های جبران ناپذیر چندجانبه برای کشور و پاسداران وحامی وبلندگوی شان خامنه ای شده است . برای اینکه برنامه هسته ای منجر به شکست اهداف هسته ای وبرجام شد .
از طرف دیگر باتعییر سیاست مماشات اوباما  بارئیس جمهورشدن ترامپ در آمریکا منجر به افزایش تحریم ها وتوی لیست گروه های تروریستی گذاشته شدن پاسداران از سوی آمریکا شده است .
همینطور هم پیمانی نزدیک آمریکا عربستان علیه سیاست جنگی وتهدید موشکی پاسداران در منطقه به ویژه تهدید موشکی عربستان از سوی حوثی های یمنی عامل تشدید تنش میان رژیم قرون وسطایی ولایت فقیه باعربستان شده است طوریکه انتقاد شدید سعدحریری نخست وزیر لبنان را درپی داشت .
چون سعد حریری انتقاد به سیاستی کرد که دولت وملت لبنان از طریق حزب الشیطان لبنان به گرفته شده است . برای اینکه رژیم جنگ افروز ولایت فقیه از طریق حزب الشیطان لبنان مداخله جویی درامورداخلی لبنان ومنطقه وکشورهای همسایه می کند.
مهمتراینکه شکست داعش درعراق وسوریه که از طریق پوشش تهاجمات جنگنده های آمریکا وائتلاف وروسیه  بودموجب شد تابهانه حضور پاسداران دراین دوکشور با بهانه مبارزه باداعش ازپاسداران گرفته و این سیاست  تبلیغات جنگی  پاسداران به حاشیه رود  طوریکه اسراییل تهاجم موشکی اطراف دمشق کرده است تامانع ازحضور پاسداران در این منطقه  شود که به مرز لبنان نزدیک است.
بهرحال  عربده کشی و تهدید های موشکی پاسداران وتأکید برعدم هرگونه مذاکره موشکی که هدف تشدید مخالفت بابرجام است  پاسداران  را تبدیل  به شیر بی یال وبی کوپال کرده  است . برای اینکه  دولت با تفنگ وموشک  ورسانه  واقتصاد پاسداران را درشرایط بس خطیروآسیب پذیری قرار داده است تاآنجا که ادعاهای توخالی چپ وراست تهدید عدم مذاکره موشکی پاسداران تداعی کننده آواز خوانی یارو وحشت زده درکوچه باغ درتاریکی شب شده است.
خبرگزاری فارس: هرگونه مذاکره درباره توان موشکی ایران از اساس منتفی است


سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: تقاضای هرگونه مذاکره در خصوص توان موشکی جمهوری اسلامی ایران از اساس منتفی است.
به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سید مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اظهار داشت: توان دفاعی کشورمان به عنوان اصلی‌ترین عامل بازدارندگی برابر دشمنان انقلاب اسلامی، همواره در مسیر ارتقاء حرکت خواهد کرد.
وی تصریح کرد: علاوه بر تدابیر صریح رهبر معظم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا درباره افزایش قدرت دفاعی، این هم مورد اجماع همگانی در هرم مدیریت و آحاد مردم در ایران قرار دارد.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: به همه کسانی که درباره جمهوری اسلامی ایران حرف می‌زنند توصیه می‌کنیم؛ زحمت ورود در حوزه دفاعی و موشکی را به خود ندهند.
جزایری تاکید کرد: تقاضای هرگونه مذاکره در خصوص توان موشکی جمهوری اسلامی ایران از اساس منتفی است.