كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 10 اسفند- 96
كيهان و خوانندگان
        * آرزو مي کنم همه مسئولين در نظام اسلامي همانند امامان جمعه مردمي و انقلابي سخنان مردم را بشنوند، با مردم نشست و برخاست کنند و از نزديک شرايط را رصد کنند.
    62160912
    * هر روزه شاهد عربده کشي استعمار پير و مکار و خبيث انگليس عليه انقلاب اسلامي هستيم ولي پاسخ درخوري از سوي دستگاه ديپلماسي ما به آنها داده نمي شود! اخيراً نيز وزير خارجه اش گفته نبايد ايران را راحت گذاشت چرا که امنيت جهان را برهم زده است!

    عليمرداني

    * اگر به جاي روسيه، برخي از مدعيان اصلاح طلبي در شوراي امنيت سازمان ملل کرسي داشتند ترديد نکنيد که به هيچ وجه قطعنامه عليه ايران را وتو نمي کردند بلکه با شيطان بزرگ و انگليس خبيث عليه ملت و منافع ما اقدام مي کردند.

    74710913
    * دنباله روهاي سران فتنه در روزنامه هاي اجاره اي اگر مثل مردم مشکل اقتصادي داشتند و يا فرزندانشان بيکار بودند و مانند ما از قشر محروم و ضعيف جامعه بودند اولويت کشور را رفع حصر مسببان ترغيب دشمن به افزايش فشار اقتصادي نمي دانستند.

    29090912
    * بعضي از مسئولان و نمايندگان امروز مجلس که مرتکب رفتارهاي ضد انقلابي شده و با دادن بهانه به دست بيگانگان آنها را به طمع انداخته اند اگر به گذشته اين افراد مراجعه بکنيم خواهيم ديد که خود را سوپرانقلابي جا زده بودند! اين افراد بي ريشه مرتب رنگ عوض مي کنند؟

    89160911
    * با توجه به سه اصل و اصول سياست خارجي جمهوري اسلامي (حکمت، عزت و مصلحت) انتظار منطقي از دستگاه ديپلماسي اين است که اگر حالت تهاجمي ندارند حداقل در همان سطح کشورهاي اروپايي و غربي که حتي در داخل خاک کشورمان دائم عليه نظام سمپاشي مي کنند موضع بگيرند نه کمتر!

    عباسي

    * کاسبان برجام لطفاً عينک هاي حزبي را از چشم خود بردارند تا واقعيت ها را درست درک کنند. مسئله دشمن توهم نيست. وقتي دشمن از موضوع محيط زيست براي جاسوسي استفاده مي کند مراکز حساس جاي خود دارد.

    ابوالقاسمي

    * در شهادت رساندن نيروهاي جان برکف نيروي انتظامي و بسيج توسط تعدادي دراويش داعشي صفت هم آن کساني که اين نيروها را بدون سلاح جلوي گرگ ها فرستاده اند و هم کساني که اين فرقه جنايتکار دراويش را تطهير مي کنند شريک جرم هستند.

    69120914
    * کسي که انتقاد برحق نمازگزاران به زندگي اشرافي خود را اهانت به رهبري دانسته است اگر دلش براي رهبري مي تپد مثل طبقه متوسط به پايين جامعه زندگي کند و ساده زيستي در پيش بگيرد.

    81800903 و 51400913

    * با وجودي که هنوز کفن شهداي مظلوم امنيت در برابر اغتشاشات دراويش داعشي خشک نشده، شاهديم که رسانه ملي (شبکه 3 در تبليغات خود بين سريال ساعت 15 تاريخ 96/12/8) به تبليغات محصولات لبني شرکتي که سهامدار عمده آن از اعضاي همين فرقه جنايتکار هستند و از طرف مردم تحريم شده اند، مي پردازد؟!

    فياض

    * وعده آقاي رئيس جمهور در مناظره انتخاباتي رياست جمهوري مبني بر اتمام و تحويل واحدهاي مسکوني پروژه مسکن مهر تا پايان سال 96 مانند بسياري ديگر از وعده هاي ايشان خلاف از آب درآمده است. دروغگويي و خلف وعده او گناه بزرگ و مستوجب عذاب است.

    10520912
    * آن نماينده اي که فرم سوال از رئيس جمهور را امضا مي کند و سپس در قبال امتيازهايي که به او وعده داده مي شود انصراف داده و امضاي خود را پس مي گيرد صلاحيت نمايندگي مجلس و وکالت مردم را ندارد.

    16480915
    * فکر مي کنم عقل و شعور کساني که در واردات کود انساني مشارکت داشته اند و سبب تحقير ملت بزرگ ايران شدند چه اندازه است؟! نمي دانم اين عتيقه ها از کجا و چگونه در دستگاه هاي دولتي تجمع کرده اند؟!

    00950938 و 87120912

    * اينکه کاسبان برجام وتوي قطعنامه ضد ايراني در شوراي امنيت توسط روسيه را نتيجه انفعال 5 ساله خود در برجام بدفرجام بدانند نهايت خودفريبي است. اين رخدادها نتيجه مواضع مقتدرانه رهبر فرزانه و ايثارگري شهداي مدافع حرم و مقاومت منطقه، حمايت هاي قاطع ملت و امت از مقتداي خود است.

    طباطبايي

    * مغازه دار خواربارفروشي در محله فقيرنشين کوچه هاي اطراف ميدان شوش که چندان پسماندي ندارد- چند کارتن خالي است که افرادي که به زباله ها سرک مي کشند آنها را مي برند- عوارض پسماند سال گذشته 120 هزار تومان بود که امسال با جهش بيش از پانصد درصدي به 700 هزار تومان رسيد؟! يا براي يک آرايشگاه مردانه که بسيار ارزان از مشتريان دريافت مي کند 1/300/000 تومان عوارض پسماند در نظر گرفته اند. چرا با اين قشر ضعيف جامعه اين طور برخورد مي کنند؟! انصاف هم چيز خوبي است.

    خسروي

    * کار مسئولان جديد شهرداري تهران و برخي از نمايندگان جديد شوراي شهر از زماني که سر کار آمدن تاختن به گذشتگان است. به جاي اين حاشيه سازي ها نشان بدهند که خودشان چه هنري دارند.

    95900914
    * فيش پرداخت عوارض نوسازي و پسماندها در سال 96 حدود سه برابر از سال 95 افزايش داشته است، از شهرداري منطقه علت را جويا شدم که عنوان کردند اين دستور شهرداري مرکزي تهران است، شهرداري بايد دليل اين رشد چند برابري را توضيح دهد؟

    9708021
    * برخي از افراد ساده لوح و بي خرد يا نفوذي که دم از حجاب اختياري مي زنند، بعيد است که ندانند اين کشف حجاب به برداشتن روسري ختم نمي شود، بلکه اين پرده دري ها تمام شدني نيست