كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 7 خرداد -97
كيهان و خوانندگان
با موچ گیری زیرآب ادعای تک رقمی نرخ تورم از سوی روحانی وزده شده است  چون  این ادعای آماری تک رقمی نرخ تورم روحانی  از طریق پیام قلابی اوین نامه ی کیهان به ریشخند گرفته شده است:

 آنچه که بيش از خود گراني هاي لجام گسيخته اخير مردم را ناراحت و عصباني مي کند اعلام نرخ 9/6 درصدي تورم است. در طول اين چند روز قيمت بعضي اجناس تا 50 درصد افزايش يافته چگونه ممکن است نرخ تورم يک رقمي باشد. بنويسيد اين نوع برخورد با مردم توهين به شعور آنهاست. اصلاً خوب است مجلس يک تحقيق و تفحص در مرکز آمار و بانک مرکزي در 
    * 
امام و رهبر و مقتداي جامعه اسلامي و سکاندار انقلاب شروط نظام اسلامي و ملت ايران را براي ادامه يافتن برجام و گرفتن تضمين از اروپا در اين زمينه اعلام فرمودند. حال وظيفه شرعي و قانوني تيم مذاکره کننده و دولت جمهوري اسلامي است که با نصب العين قرار دادن دستورات مقام ولايت، کلمه به کلمه آن را در مذاکرات به نتيجه برسانند.
    
نوربخش- مشهد مقدس
    * 
رياست محترم مجلس شوراي اسلامي! مطالبات رهبري به عنوان شرط مذاکره با اروپا را شنيديد پيش خداوند متعال مسئوليد اگر به جد پيگيري نکنيد و بگذاريد خسارت برجامي بيشتري به ملت تحميل شود.
    
دولابي
    * 
از دولت و مجلس درخواست مي شود شروط اعلامي رهبر معظم انقلاب اسلامي براي تداوم مذاکره برجام با اروپاي بدعهد را لحاظ کنند نه همانند شروط 9 گانه معظم له در قضيه برجام را که فقط شنيديد و پشت گوش انداختيد!
    55070915
    * 
رهبر معظم انقلاب بار ديگر در سخنراني خويش به ايران و ايراني عزت دادند. لب کلام معظم له براي مردم و دولتمردان اين بود که ما از غربي ها طلبکاريم نه آنها از ما.
    46200938
    * 
ادامه برجام با آمريکا يا بدون آمريکا براي کشور و مردم خسارت بار است. اميدوارم دولت و دولتمردان متوجه اين اشتباه بزرگ بشوند و برگردند.
    02100915
    * 
دولت به جاي شکايت پي درپي از روزنامه کيهان که واقعيت ها را براي مردم روشن مي کند پيگير جبران قراردادهاي خسارت باري باشد که به کشور تحميل شده است.
    12830918
    * 
راه حل مشکلات کشور کنار گذاشتن مديريت فرسوده و دست کشيدن از آويزان کردن همه چيز به برجام و جايگزيني حرکت پرشتاب به سمت مديريت جهادي است و لاغير. در اين مسير بايستي با مفسدان ميلياردي و غارتگران بيت المال برخورد محکم تري صورت پذيرد. آنگاه همه خواهند ديد که نيازي به امثال برجام نبوده است.
    30720915 
و 51400912
    * 
راه نجات کشور از وضعيت بد اقتصادي فعلي را رهبر معظم انقلاب در سخنراني هاي متعدد بيان کرده و نشان داده اند جاي تعجب و تاسف دارد که دولتمردان دست از نگاه به خارج برنمي دارند و کشور را چندين سال معطل برجام نگه داشته اند.
    
نعيمي
    * 
هر آنچه را که خارجي ها در مورد محتواي برجام مي گفتند و دولتمردان ما تکذيب مي کردند اتفاق افتاده است اميدواريم درمذاکره با اروپايي ها اتفاق گذشته تکرار نشود همگان توجه داشته باشند جفاي به ملت قابل جبران نخواهد بود.
    44980910
    * 
واقعا متاسفم براي کساني که حل مشکلات اقتصادي کشور را به رابطه با کشوري مثل فرانسه گره مي زنند! که خود در حال ورشکستگي است!
    96620915
    * 
دولتمردان! اگر هدف اصلي شما از برجام حل مسائل اقتصادي است بارها حضرت آقا فرمودند؛ برجام اقتصاد ما را حل نخواهد کرد، پس اين راه بي فرجام را ادامه ندهيد. اروپا دشمن نظام است و به شما کمک نخواهد کرد!
    
طباطبايي
    * 
باز هم قصه پرغصه و تکراري هتل کوبورگ! آقاي عراقچي! دفعه قبل سفالي را به عنوان صدف به شما تحويل دادند و به مردم عرضه کرديد! گوهرشناسان به شما گفتند اين سفال است و شما مي گفتيد نه! صدف است! از گذشته تجربه بيندوزيد تا بار ديگر کلاه گشاد ديگري بر سر ملت نگذارند.
    
نيکنام
    * 
دولتمردان ما از جمله آقايان ظريف و عراقچي در مذاکرات خود با کشورهاي اروپايي در خصوص برجام بايد اقتدار و صلابت نظام اسلامي و ملت ايران را به رخ آنان بکشند تا بتوانند نتيجه بگيرند. با کرنش در مقابل بيگانگان به جايي نخواهيم رسيد.
    06090915
    * 
متن هر توافقي را به گونه اي مي نويسند که در صورت فسخ معامله، طرفي که موجب فسخ شده است ضرر و زيان طرف مقابل را پرداخت کند. برجام و قراردادهاي نفتي و... کاملاً يک طرفه به سود غرب نوشته شده است؟
    98910918
    * 
آنچه که بيش از خود گراني هاي لجام گسيخته اخير مردم را ناراحت و عصباني مي کند اعلام نرخ 9/6 درصدي تورم است. در طول اين چند روز قيمت بعضي اجناس تا 50 درصد افزايش يافته چگونه ممکن است نرخ تورم يک رقمي باشد. بنويسيد اين نوع برخورد با مردم توهين به شعور آنهاست. اصلاً خوب است مجلس يک تحقيق و تفحص در مرکز آمار و بانک مرکزي در خصوص شيوه محاسبه نرخ تورم انجام دهد.
    13820915 
و 90500915
    * 
پخش برنامه موفق و جذاب از لاک جيغ تا خدا از سيماي جمهوري اسلامي متوقف شده است، چرا؟ عوامل فشار به رسانه ملي چه کساني هستند و چه اهدافي دارند؟
    96550935
    * 
مجري برنامه ماه عسل تلويزيون کارشناس و صاحب نظر در مسائل ديني نيست که در خصوص ورود خانم ها به اماکن ورزشي مردانه براي تماشاي مسابقه نظر مي دهد بايد ياد بگيريم که هرکس کار خودش را انجام بدهد و در مورد هر چيزي نظر ندهيم. چرا که مسئول هستيم.
    79190911
    * 
چندين سال است تنها جايگاه سوخت گاز در شهرک شريعتي تهران تخريب شده و براي بازسازي و راه اندازي آن کاري صورت نمي گيرد، اميدواريم رسيدگي شود.
    81320936
    * 
خدماتي که بيمارستان تخصصي چشم ]...[ مشهد ارايه مي دهد و برخورد کارکنان و نگهباني خوب است ولي متاسفانه امور بهداشتي بيمارستان ضعيف است. بيماراني که از اطاق عمل به بخش منتقل مي شوند از ملحفه و پتوهاي بيماران ترخيصي استفاده مي کنند که اين امور غير قابل پذيرش است! يا بخش ها فاقد محل مناسب اقامه نماز است که لازم است تدبيري بينديشند که در محوطه بيمارستان مسجد و در بخش ها محل مناسب براي اقامه نماز مهيا شود.
    74530938
    * 
از سردار رحيمي فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ و همکارانشان در برخورد قاطع با مجرمان و از سردار اشتري به خاطر انتخاب چنين فرمانده شجاع تشکر مي کنم.
    11590918 
و 28420910
    * 
کارهاي خلاف قانون وانتي هاي ميوه فروش خيابان استخر تهران پارس به جايي رسيده که غير از سد معبر اقدام به دزدي برق از ايستگاههاي اتوبوس يا تيرهاي برق معابر مي کنند. شکايت و پيگيري ما هم تاکنون نتيجه نداده است، چرا؟
    11600912
    * 
در دوره آقاي قاليباف در شهرداري تهران روزهاي جمعه هر هفته يک ساعت قبل و يک ساعت بعد از برگزاري نماز جمعه در مترو خدمات رايگان به نمازگزاران داده مي شد ولي در مديريت جديد ارائه اين خدمات را منع کرده اند چرا؟
    
مقدم
    * 
مغازه هاي عطاري قارچ گونه در سطح شهر رو به افزايش هستند و بدون داشتن مجوز داروي گياهي براي مردم تجويز مي کنند. در يک مورد مصرف نوعي دمنوش لاغري موجب نابودي کبد يکي از اقوام شده است. چرا وزارت بهداشت کاري نمي کند؟
    62630938