مسؤولان زبان گویای نظام باشند/خدمات انقلاب برای مردم بازگو شود


امام جمعه دهدشت:
مسؤولان زبان گویای نظام باشند/خدمات انقلاب برای مردم بازگو شود7آذر-97
چرا 40 سال چپاول و غارتگری وجنایت وخیانت و ویرانی وسرکوب وزندان واعدام وتحمیل فقر ومحرومیت وبیکاری خدماتانقلاب جازده شده است؟
امام جمعه دهدشت،گفت: مسؤولان خدمات و دستاوردهای انقلاب را برای مردم بازگو کنند.
حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را در برهه حساس امروزی مهم خواند و اظهار داشت:مسؤولان و مدیران باید زبان گویای نظام اسلامی باشند.
امام جمعه دهدشت، با بیان اینکه باید از همه فرصت‌ها برای تبیین آرمان‌های انقلاب،استفاده کرد،گفت:خدمات و دستاوردهای چهل ساله انقلاب به مردم بازگو شود.
حسینی،افزود: اگر چه در کشور مشکلات و نواقصی هم وجود دارد اما لازم است به نقاط مثبت هم توجه شود؛اینکه در گذشته چه بودیم و امروز به کجا رسیدیم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه، با اشاره به عقب‌ماندگی کشورمان قبل از انقلاب، تصریح کرد: در عرصه‌های گوناگون وابسته به غرب بودیم،امروز اما قدرت ایران در همه عرصه‌ها زبانزد است.
وی، به هفته بسیج اشاره کرد و با بیان اینکه این نهاد ماندگار و جاودانه است،تصریح کرد: برای حل مشکلات کشور حرکت بسیجی و انقلابی لازم است.
حسینی، ادامه داد: برخی زبانشان،زبان تحقیر و سیاه‌نمایی است، نمی‌خواهند خدمات نظام را ببینند.
وی،با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی،تصریح کرد: به اذعان مجله‌های علمی برتر جهان،ایران در زمینه علمی رتبه اول منطقه و رتبه هفتم جهان در نانو و جایگاه چشمگیری در دیگر عرصه‌ها دارد.
حسینی،بیان داشت: از زمان شکل‌گیری انقلاب توطئه‌های دشمنان وجود داشته اما به برکت خون شهیدان،تفکر بسیجی و حضور مردم در صحنه، همه نقشه‌های دشمن نقش برآب شده و خواهد شد و ایران با عظمت و با اقتدار مسیر ارزش‌های الهی را طی خواهد کرد.