كيهان و خوانندگان


دروغ نامه کیهان   11 تیر-98
كيهان و خوانندگان
* خيلي تعجب آور است كه رئيس سابق كميسيون امنيت ملي مجلس (فلاحت پيشه) به تبليغ اينستكس تحقيرآميز مي پردازد! مگر اين چند سال فرصت كمي بوده كه جمهوري اسلامي با اين شياطين اروپايي و  غربي مذاكره كرد و تعهداتي را پذيرفتند؟! آيا فروش نفت در برابر غذا توهين آشكار به ملت مقتدر كشور نيست؟! پس چه موقع مي خواهند واقع بين بشوند؟
6043?0916 و 7250?0919
* ميزان اندك تجارت با كشورهاي اروپايي آيا واقعا ارزش تن دادن به اينستكس اروپايي ها را دارد؟ اگر به ميزان مبادلات تجاري ايران و اروپا توجه شود مشخص خواهد شد كه در اينستكس بر  سر چه كسي كلاه رفته است.
4610?0902
* اقتدار سپاه و ارتش در حفظ امنيت و شكست دشمنان در عراق، سوريه، يمن، لبنان، غزه و... و دفع تجاوز هوايي شيطان و هراس و هذيان گويي ترامپ محصول اجراي اوامر ولي فقيه در اين ميدان هاست ولي خسارت هاي غيرقابل جبران برجام و اينستكس و مشكلات اقتصادي جامعه حاصل تخطي از اوامر ولي فقيه است!
0563?0915
* هدف آمريكا در مقطع چند سال اخير ايجاد زلزله مصنوعي در فضاي داخلي كشور و به پاي ميز مذاكره آوردن ايران براي تحقق زورگويي هايش بوده است ولي تاكنون موفق نشده است فقط نبايد گذاشت عوامل داخلي خيانت بكنند.
3107?0902
* يك مقام اروپايي به اعضاي تيم مذاكره كننده هسته اي كشورمان گفته است اگر چه آمريكا از برجام خارج شده ولي ايران اگر به ميوه برجام نرسيده به سايه درخت آن راضي باشد! دست انداختن و تحقير كشور توسط بيگانگان از اين بدتر نمي شود.
8895?0919
* اروپايي ها به تعهدات برجامي شان پايبند نبودند. چگونه در موارد جديدي مي توان به آنان اعتماد كرد، در حالي كه زير قول و امضاي خودشان در برجام زدند.
5190?0912
* آقاي روحاني! لطفا به آرشيو ذهن خود مراجعه كنيد. بدترين توهين ها را به منتقدين برجام نثار كرديد! ديديد كه برجام به جز خسارت محض و ذلت ثمري نداشت؟! حداقل در اين مرحله به سخنان دلسوزان و منتقدان توجه كنيد و كشور را به خسارت مجدد گرفتار نكنيد!
ابوالقاسمي
* اگر تمام زمام امور كشور به دست دولتي ها و مجلسي هايي بود كه در 20 دقيقه برجام را با آن همه خسارت براي كشور تصويب كردند مطمئن باشيد كه موشك هاي كشور و سامانه سوم خرداد را در كمتر از 20 دقيقه تحويل دشمنان مي دادند و بعد هم آمريكا مثل ليبي به ايران حمله مي كرد.
3528?0919
* برايان هوك نماينده ويژه آمريكا در امور ايران گفته ايراني ها نمي خواهند به آمريكا لعن و نفرين بگويند بلكه كار و اشتغال مي خواهند! در جواب او بنويسيد آمريكايي ها روحيه استكباري دارند و مخالف پيشرفت ايران اسلامي و كار و اشتغال اين مردم هستند پس از اين نظر هم مستحق لعن و نفرين مي باشند. بنابراين مرگ بر آمريكا.
4237?0912
* اين حقيقت مهم را كه آمريكا از حمله به ايران وحشت دارد و از طرف ديگر ما مردم ايران در داخل سر سوزني دلهره از شيطان بزرگ نداريم نبايد دست كم گرفت. اين سرمايه معنوي برخاسته از اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوري اسلامي است و از آن بايد پاسداري كرد.
2577?0902
* به عنوان يك چوپان كوهستان به افراد بي هنر و بي حيا، ضد انقلاب و نفوذي ها عرض مي كنم كه شيطان بزرگ در وقت مقتضي شما را همچون اسلاف تان ذبح خواهد كرد!
9401?0915
* برجامي باقي نمانده كه كشورهاي اروپايي بدعهد و خبيث از ايران مي خواهند كه در برجام بماند! با اين اقتداري كه جمهوري اسلامي دارد چرا عده اي غافل و بي تعهد همچنان در چارچوب برجام مرده با اروپايي ها رفتار مي كنند و خواسته هاي ناحق آنها را مي پذيرند؟! چرا عزت ملت را پايكوب مي كنند؟! تحقير از اين بيشتر كه فروش نفت در برابر غذا را مي پذيرند!
0291?0918 و 3949?0912
*دستگاه ديپلماسي ما كه قرار بود با مذاكرات چرخ هسته اي و اقتصاد كشور را همزمان بچرخاند حالا خودش مشمول تحريم ها قرار گرفته است! دستاورد اين همه سال رفت و آمد و دريافت نشان لياقت بعد از بازداشت چندين جاسوس در بين اعضاي تيم مذاكره هسته اي و ده ها ميليارد خسارت به كشور و ملت اين بود؟!
6912?0914
* جاسوسان نفوذي پليد ذائقه مسئولان اجرايي را تغيير مي دهند تا به جاي حل مشكلات كشور مشكلات غربي ها را مرتفع نمايند. بسياري از اجناس صبح در بازار يك قيمت دارد و عصرها قيمت ديگر! در حالي كه تمام اسناد و مدارك لازم را براي دريافت وام توليد به عنوان يك توليدكننده در اختيار دارم ولي متاسفانه بانك هاسنگ اندازي مي كنند. چرا؟! اي كاش 6 ماه قوه مجريه در اختيار نيروهاي مسلح قرار مي گرفت و حضرات به تعطيلات تابستاني و... خارجي مي رفتند تا كشور نفسي تازه كند!
محمدرضايي - توليدكننده
* طرح فدراليته كردن ايران كه آقاي خاتمي از سران فتنه سال 88 مطرح كرده و دنبال مي كند تجزيه كشور و فروپاشي نظام را نشانه رفته است متاسفانه ديده نشده كه حتي يك كار مدعيان اصلاح طلبي در جهت منافع ملي باشد.
2977?0933
*نان ها هم كوچك شدند و هم گران سيب زميني در وسط تابستان به جاي هزار و دوهزارتومان بين 8 تا11 هزار تومان در نوسان است. چرا ؟! اين بود آن شعاري كه كاري مي كنم كه مردم خود از دريافت يارانه انصراف دهند؟! اين بود هم چرخيدن چرخ مراكز هسته اي و هم اقتصاد كشور؟! اگر قادر نيستيد اجازه بدهيد تا اهل آن سكانداري را به دست گيرند!
1589?0912
*از مسئولان امر درخواست مي كنيم كه با افراد هتاك به ارزش هاي اسلامي در اماكن عمومي كه كارشان دهن كجي به خون مقدس شهدا و به دردآوردن قلب امت حزب الله است برخورد جدي و بازدارنده داشته باشند!
3192?0919و 2842?0910
*چرا بر توليد لباس هاي زنانه نظارتي صورت نمي گيرد؟! اصلا فلسفه وجودي مانتو چه بود كه مدتي است مد شده كه فاقد دكمه باشد! از مسئولان و نهادهاي نظارتي درخواست برخورد جدي با توليدكنندگان اين قبيل لباس ها را كه در واقع اهانت به شخصيت بانوان است داريم.
9789?0915 و 3949?0912
*غربزده هاي داخلي وضعيت آل سعود گاو شيرده شيطان بزرگ را ملاحظه كنند و طرف مقابل آل سعود يعني جبهه مقاومت انصارالله يمن را نيز كه به خار چشم آمريكا تبديل شده  و مورد تحسين آزادگان جهان قرار گرفته ملاحظه كنند و عبرت بگيرند و تا دير نشده به دامن اسلام برگردند!
وحيدي
*تروريست هايي كه آمريكا و متحدانش تربيت كردند به سمت نيروهاي حزب الله و سپاه پاسداران شليك مي كردند. با پاكسازي منطقه از داعش اين بار اربابان اين تيم تروريستي خودشان وارد عمل شده اند. ان شاء الله در آينده اي نزديك جبهه مقاومت آنان را نيز سرنگون خواهد كرد.
5411?0918
*بنده اگر جاي يكي از اعضاي تيم مذاكره كننده هسته اي كشور بودم با نتيجه ندادن برجام و مشاهده خسارت هاي آن براي مردم و كشور تمام 100 سكه بهار آزادي را كه از دست رئيس جمهور گرفته ام به بيت المال برمي گرداندم.
2770?0912
*در مورد سرطاني بودن برنج هاي مصنوعي و صنعتي كه از كشورهاي شرقي وارد كشور مي شوند حرف و حديث هاي زيادي مطرح مي شود. جا دارد كارشناسان محترم رشته تغذيه در اين مورد مهم وحياتي اطلاع رساني كامل و جامع نمايند چون با توجه به گراني كنوني خريداران زيادي به خريد اين نوع برنج هاي ارزان روي آورده اند!
محمود بليغيان- اصفهان
*در چهارراه گلوبندك بازار، بي نظمي هاي فراوان و هر روزه مسافركش هاي كرايه اي و موتورسيكلت ها به صورت غير قابل تحمل درآمده است.از مسئولان امر درخواست ساماندهي اين مكان را داريم.
5477?0912
*از مدت ها قبل وعده پرداخت معوقات حق التدريس هاي آموزش و پرورش داده شده است. ولي دريغ از اينكه يك ريال بپردازند! اين خلف وعده ها اعتماد مردم به دولت و دولتمردان را از بين مي برد.
1648?0915