نشانه‌های خرد شدن استخوان‌های تمدن منحط غربی دیده می‌شود


امام جمعه موقت ورامین:

نشانه‌های خرد شدن استخوان‌های تمدن منحط غربی دیده می‌شود 12مرداد-98 

چقدر خامنه ای رمال مدعی  قدرت برمنطقه و ام القرای جهان به پیسی و افلاس و زبونی افتاده است که برای قدرت نمایی پوشالی مقابل آمریکا نیاز به نمایشات نشان دادن جای دوست ودشمن طلبه های مضحک در معرکه گیری های نمازجمعه دارد؟


برگزاری نماز جمعه روز قدس

امام جمعه موقت ورامین گفت: انقلاب و تمدن عظیم 
اسلامی در حال فتح سنگر به سنگر تمدن لیبرال غرب است و امروز نشانه‌های افول و خرد شدن استخوان‌های تمدن منحط غربی دیده می‌شود.
ببه گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام حسین رضاپور در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان ورامین طی سخنانی گفت: در این 40 ساله اول انقلاب، ملت بزرگ ایران تجربیات گرانسگی را به دست آورد و از همه تجربیات ارزشمندتر که حقیقتا می‌تواند چراغ راه گام دوم انقلاب باشد، این است، که در این چهل ساله انقلاب ثابت شد که هرگاه و هر جا همراهی با ولایت بیشتر بوده است در آن جا شاهد رشد و شکوفایی و پیروزی بوده ایم.
امام جمعه موقت ورامین با بیان این که اگر در زمینه های علمی، هسته‌ای، نظامی و امثال آنها رشد و بالندگی داشته‌ایم دقیقاً در این جاها درجه همراهی و تبعیت از ولی امر مسلمین بالا بوده است، گفت: هر جا مشکل و نقص داشته ایم مانند اقتصاد و در بخشی از فرهنگ مشاهده می‌شود که در این زمینه‌ها تفکر لیبرالی و سازش بیشتر حاکم بوده است.
وی ادامه داد: این تجربه گرانبهایی است که باید چراغ راه گام دوم انقلاب به خصوص برای نسل جوان باشد و البته دشمن هم به این تجربیات دست یافته است و می‌داند با جنگ سخت و نظامی راه به جایی نخواهد برد و قضیه‌های سقوط پهباد فوق پیشرفته آمریکا و توقیف نفتکش انگلیسی مؤید این مطلب شد البته این مطلب را آنها از سال‌ها قبل می‌دانستند لذا دشمن امروز از جاهایی وارد می‌شود که بتواند اثرگذار باشد.
رضاپور گفت: اقتصاد کشور با تحریم شدید امید بیشتری برای ضربه زدن به نظام دارد که سال‌هاست رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در نام‌گذاری سالها به مسئله اقتصاد توجه ویژه دارند. در زمینه فرهنگی نیز دشمن با استفاده از غول‌های رسانه‌ای امید به تغییر باورها و معیارها به نفع خود دارد که متأسفانه تا حدودی موفق شده است.
خطیب جمعه امروز ورامین تاکید کرد: دشمن امروز خانواده را که بنیان اصلی جامعه است، با ایجاد صدها شبکه ماهواره‌ای و فضای مجازی هدف قرار داده است و متأسفانه تا حدودی نیز موفق بوده است، وضعیت ازدواج و طلاق در کشور متأسفانه نشانه تغییر باورها و معیارها به نفع افکار غربی است و آمارهای ازدواج و طلاق در کشور به وضعیت هشدار رسیده است، براساس آخرین آمار ۱۱ میلیون و ۲۴۰ هزار نفر در سن ازدواج، مجرد هستند و سال به سال متأسفانه وضعیت، سرشماری ازدواج بدتر می‌شود.
رضاپور گفت: سن ازدواج هر سال بالاتر می‌رود و این امر به معنای فاصله گرفتن از معیارهای دینی و تغییر باورها به نفع باورهای منحط غربی است، از منظر اسلام معیار در انتخاب همسر و ازدواج دین و پاکی و امانتداری است نه ثروت و خانه و ماشین
و شغل، باید در جامعه سطح توقعات انتظارات، چشم و هم چشمی ها را پایین آورد، همه یاران انقلاب و دلسوزان باید در این زمینه که مورد هجمه شدید دشمنان قرار گرفته احساس خطر کنند.
وی افزود: باید تلاش کنیم برای هزینه‌های ازدواج و صندوق‌های قرض‌الحسنه خانوادگی تشکیل بدهیم، در مساجد و مراکز فرهنگی، نمازجمعه‌ها، مشاورات خانوادگی، مذهبی از مشاوران فرهیخته مذهبی استفاده کنید و کسانی که خانه خالی دارند با وقف موقت دو - سه ساله برای زوج های جوان در این امر کمک کنند و از ثواب عظیم وقف هم بهره مند شوند، همه باید تلاش کنیم تا جلوی فساد و فتنه عظیم گرفته شود.
امام جمعه موقت ورامین سپس به ۱۲ مرداد و سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال ۵۹ اشاره کرد و افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حقیقتاً برای حفظ نظام اثرگذار بوده است.