تحریم وزیر خارجه ایران نشان از ضعف آمریکا است

تحریم وزیر خارجه ایران نشان از ضعف آمریکا است 11 مرداد - 98
بی اراده ومهره یک خال به فرمان بودن گماشتگان نمازجمعه ها به وضوح قابل رؤیت است چون طوطی وارآنچه که از طریق بولتن خبری اطلاعات سپاه پاسداران دریافت  رله می کنند تاپیام انتقال داده شود.
امام جمعه موقت ایلام، تحریم وزیر خارجه کشورمان را نشان از ضعف دولت آمریکا و متحدانش در برابر جمهوری اسلامی ایران دانست.
تحریم وزیر خارجه ایران نشان از ضعف آمریکا است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام شمس‌الله صفرلکی امام جمعه موقت ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: آمریکا با همه تبلیغاتی که برای آزادی بیان، رعایت حقوق بشر و ...  دارد، اخیرا  وزیر خارجه ایران را تحریم کرد و این موضوع نشان از ضعف آمریکا و متحدانش در برابر جمهوری اسلامی است.
وی افزود: تمامی مسوولان به «گفتمان مقاومت» پایبند باشند، زیرا این امر مهم برای ملت و نظام برکات زیادی را به همراه خواهد داشت، همچنین دیپلماسی تهاجمی در دنیا تاثیر گذار خواهد بود، و دیپلماسی تدافعی نتیجه‌ی برای کشور نخواهد داشت.
امام جمعه موقت ایلام بیان داشت: لایحه دولت در زمینه حذف چهار صفر از پول ملی باید با برنامه‌ریزی و توجه ویژه نمایندگان مجلس مورد بررسی قرار گیرد، تصویب این لایحه نیازمند فراهم شدن زیرساخت‌های لازم اقتصادی در جامعه است.
وی بیان داشت: مسوولیت‌پذیری مدیران علاوه بر پیشرفت جامعه سبب برآورده شدن انتظارات مردم از نظام خواهد شد.
حجت الاسلام صفرلکی در ادامه به  ۱۴ مرداد روز حقوق بشر اسلامی اشاره کرد، و تصریح کرد: سازمان ملل نقش پلیس جامعه جهانی را بازی می‌کند و در عمل مدافع حقوق کشورهای غربی است، و این موضوع سبب مظلومیت کشورهای شرقی شده است.
امام جمعه موقت ایلام اذعان کرد: زندگی انسان دو بعد دارد یک بعد فردی است که در آن ارتباطی با دیگران ندارد و رفتارهایش در محدوده شخصی خودش است و یک بعد اجتماعی دارد که با دیگر انسان‌ها ارتباط دار