تحریم وزیر امور خارجه بی‌معنی و از سرناچاری است

تحریم وزیر امور خارجه بی‌معنی و از سرناچاری است11 مرداد-98
 طلبه بی سوادهای امام جمعه چون عاری از دریک وشناخت مسایل روز وبررسی و تحلیل اصولی کردن اند . بنابراین منتظر سوژه هفتگی اند تا طوطی وارآن راتکرار کنند . همچون سوژه این هفته که مربوط به تحریم ظریف است که چاشنی شعار ضدآمریکایی پاسداران  شده است.
امام جمعه کرمانشاه گفت: تحریم رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان توسط آمریکا از سر ناچاری است و نشانه این است که کفگیر آمریکایی‌ها به ته‌دیگ خورده است.
تحریم وزیر امور خارجه بی‌معنی و از سرناچاری است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما در خطبه‌های این هفته نماز عبادی-سیاسی مرکز استان با اشاره به تحریم رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان توسط آمریکا، اظهار کرد: این کار از سر ناچاری است و نشانه این است که کفگیر تحریم‌های آمریکایی‌ها به ته‌دیگ خورده است.
امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه این کار آن‌ها بی‌معنی است افزود: دستگاه دیپلماسی مورد تأیید رهبر انقلاب است.
وی در ادامه سخنانش  11 مرداد سالروز شهادت شیخ فضل‌الله نوری را یادآور شد و گفت: شیخ فضل‌الله فقط به خاطر این که گفت قوانین مشروطه باید مشروعه( طبق دین اسلام) باشد پای چوبه دار رفت.
علما با اشاره به اول ذی‌الحجه سالروز  ازدواج امیرالمؤمنین(ع) و حضرت زهرا(س), ازدواج آنان را الگویی برای همگان دانست و از بالارفتن سن ازدواج انتقاد کرد و علت آن را مشکلات خودساخته عنوان کرد و از مردم خواست در زندگی و ازدواج معیارهای اسلامی را در نظر بگیرند.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه امام خمینی(ره) به زن و شوهر توصیه می‌کرد با هم رفیق باشید، ادامه داد: ظواهر و تجملات زندگی را نگه نمی‌دارد و باید با اقتدای به اهل بیت از  ساده زیستی آنان الگو گرفت.
علما بیان داشت: رهبر انقلاب می‌فرمایند در ازدواج تقوا و عفاف باید بر همه چیز مقدم باشد و از زوجین می‌خواهند در زندگی سازگار باشند و با هم کنار بیایند.
خطیب نماز جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش  12 مرداد سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و 17 مرداد سالگرد شهادت شهدای دیپلمات  کشورمان و همچنین شهادت شهید خبرنگار محمود صارمی به دست طالبان را یادآور شد و تأکید کرد: آمریکا در این گروگان‌گیری و جنایت نقش زیادی داشت.
وی ضمن شرح گوشه‌هایی از زندگی‌نامه امام جواد(ع), از کرامات آن حضرت در مدت کوتاه عمر گرانقدرشان و نیز شخصیت والای آن امام معصوم و توصیه ایشان به صبر و استقامت  سخن گفت و تصریح کرد: بر اثر صبر و استقامت مردم ایران امروز تمام دنیا در برابر کشورمان خاضع‌اند.
علما از نمازگزاران خواست این سخن امام جواد که هیچ‌یک از ما از نگاه و چشم خداوند دور نیستیم را همیشه مدنظر داشته باشند.
وی در پایان ضمن توصیه همگان به تقوا, تقوا را بالاترین سرمایه انسان دانست که دنیا ما را حفظ می‌کند و در آخرت به ما نتیجه می‌دهد و بیان کرد: سعی کنیم تقوا ستون فقرات زندگی ما باشد.