دروغ نامه کیهان

دروغ نامه  کیهان  13  اردیبهشت - 99
آمریکایی‌ها بهتر از هر کسی می‌دانند که توسط برجام چه امتیازاتی از تیم مذاکره‌کننده ایران گرفته‌اند بدین خاطر است که یک روز از برجام خارج می‌شوند و روز دیگر اعلام می‌کنند که از برجام برای فشارهای جدید بر ایران استفاده خواهند کرد. این است نتیجه باقی‌ ماندن ایران در برجام.
2245---0912 
و 2818---021
برخوردهای بازدارنده یک سال گذشته دستگاه قضا با سرشبکه‌‌های فساد و قاچاق در کشور توانسته زمینه مناسبی برای ایجاد امنیت کاری در جامعه به وجود بیاورد. تداوم این حرکت مثبت قطعا موجب جهش تولید خواهد شد.
0291---0918
نمایندگان انقلابی و ارزشی مجلس یازدهم نباید فریب دسیسه‌های اصلاح‌طلبان شکست‌خورده در انتخابات را بخورند. بازی طراحی‌شده رقیب این است که نمایندگان مجلس جدید درگیر اختلافات شده و فرصت خدمت و گره‌گشایی از مشکلات کشور از آنان گرفته شود.
8495---0911
بعد از این‌که رئیس‌جمهور در سال گذشته از نداشتن اختیارات کافی سخن گفت ظاهراً کمال همنشین در رئیس‌ شورای شهر تهران هم اثر کرد و پس از سه سال در مدیریت کلانشهر تهران با سه شهردار منتخب خود، از محدود بودن اختیارات سخن می‌گوید! چرا در زمان شورای شهر تهران قبل چنین سخنانی نمی‌گفتند و برای تصاحب شورای شهر این همه دست و پا می‌زدند؟  وقتی کارنامه خالی از عملکرد و ریخت و پاش‌های زیاد فقط تعویض نام چند خیابان عملکرد شماست معلوم است که باید به فرافکنی روی بیاورید.عسگری و طورانی- جانباز
در آمریکا با این‌که سیاه‌پوستان 30 درصد جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهند ولی 72 درصد فوتی‌های کرونایی آمریکا سیاه‌پوستان هستند. این پدیده به وضوح چهره زشت و نژادپرست دولت آمریکا را در ظلم فاحش به شهروندان سیاه‌پوست نشان می‌دهد.
3567---0918
فروپاشی سیستم درمانی و بهداشتی آمریکا به عنوان یک کشور پیشرفته و حتی ابرقدرت در بحران ویروس کرونا چیزی بود که اتفاق افتاد و خودش را نشان داد. هرچه جلوتر می‌رویم این روند افول شیب تندتری پیدا می‌کند.کوشکستانی
پیشنهاد بنده این است که پیام‌رسان‌های داخلی در یکدیگر ادغام شده و تشکیل یک پیام‌رسان قوی و بدون اشکال را بدهند. در این صورت مردم مجبور به استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی و بیگانگان نخواهند شد.
5030---0914
این‌که رئیس‌جمهور اظهار می‌دارند وضعیت ما در برابر کرونا نسبت به دیگر کشورها بهتر است دلیل آن حضور ملت و نیروهای مسلح و بسیج مردمی و صدا و سیماست که همچون دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و اگر این اهتمام آن‌ها نبود وضع وخیم‌ و بدتری نسبت به بسیاری از کشورها داشتیم.
1936---0913 
و 3949---0912
*‌ 
کار حکومت و دولت در مدیریت بیماری کرونا در مجموع خوب بوده و قابل دفاع می‌باشد ولی متاسفانه گروهی از مردم آن‌‌گونه که باید و  شاید بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند. بی‌توجهی‌های این عده موجب خواهد شد از زحمت‌های کشیده شده نتیجه لازم به دست نیاید و خستگی بر تن مدافعین سلامت بماند.
9915---0914
جای آن دارد که از خبرنگاران خارجی به کشور دعوت شده و از ایثارگری‌های مدافعین سلامت در کشور یعنی پزشکان و پرستاران بخش بیماران کرونایی در مراکز درمانی و همچنین فعالیت‌های گروه‌های جهادی در این مدت گزارش تهیه کرده و به جهان منعکس کنند. فرهنگ قوی ایرانی و اسلامی ما ملت ایران باید با ابزارهای هنری روز به تصویر کشیده بشود.
2642---0916
در شرایط کرونایی کشور، نقش مسجد، امامان جماعت، بسیج مساجد و نیروهای مردمی در کمک به کادر درمانی و روحیه ‌دادن به بیماران کرونایی و پذیرایی از آنها و حتی غسل و کفن افرادی که به دیار حق شتافتند که حتی نزدیکان بیماران برای این کار واهمه داشتند برای همگان بیش از گذشته آشکار شد. با این روحیه و در صحنه بودن «بسیجی طراز انقلاب» دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و انقلاب همچنان بالنده و پویا تا رسیدن به قله و سپردن پرچم اسلام ناب محمدی(ص) به دست حضرت حجت(عج) تداوم خواهد داشت. ان‌شاءالله.طاهری
از مسئولین وزارتخانه‌های بهداشت و امور خارجه درخواست می‌شود با توجه به فراگیری جهانی کرونا، برای بازگشت فرزندان دانشجویمان در خارج از کشور مثل اوکراین که در حالت قرنطینه به سر می‌برند و امکان تردد ندارند اقدام ویژه‌ای نمایند.
6523---0917