ورود ۱۰۰ هزار مسافر به قزوین زنگ کرونا را به صدا درآورد

 یک مسئول:

ورود ۱۰۰ هزار مسافر به قزوین زنگ کرونا را به صدا درآورد 7-فروردین-1400

 ورود ۱۰۰ هزار مسافر به قزوین زنگ کرونا را به صدا درآورد

ایسنا/قزوین جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین با اعلام ورود ۱۰۰ هزار مسافر به قزوین گفت: سهل‌انگاری‌ها و بی‌توجهی‌ها در دید و بازدیدهای نوروزی استان را در آستانه قرمز شدن قرار داده است، چنانچه به همین منوال پیش برویم مجبور به اعمال محدودیت‌های سخت خواهیم شد.

منوچهر حبیبی ضمن ابراز نگرانی از کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در  ایام نوروز اظهار کرد: چنانچه تغییر رفتار ندهیم به طوفان کرونا گرفتار خواهیم شد و برای صدمین بار التماس می‌کنیم که مردم مراقب باشند زیرا کرونا در این دیدوبازدیدها و مسافرت‌ها برایشان دام پهن کرده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین افزود: بعد از تهرانی‌ها، کرجی‌ها و مشهدی‌ها بالاترین و بیشترین مسافرت را قزوینی‌ها به شمال کشور داشته‌اند.

بنابراعلام روابط عمومی استانداری قزوین، حبیبی تأکید کرد: سهل‌انگاری‌ها و بی‌توجهی‌ها در دید و بازدیدهای نوروزی استان را در آستانه قرمز شدن قرار داده است و چنانچه به همین منوال پیش برویم مجبور به اعمال محدودیت‌های سفت و سخت می‌شویم و ناگزیر به تعطیلی کسبه، بازار و برخی فعالیت‌ها خواهیم شد.

جانشین ستاد مقابله باکرونای استان با اعلام اینکه حداقل ۱۰۰ هزار مسافر و میهمان وارد استان شده‌اند که در واقع آژیر خطر کرونا را برای ما به صدا در آورده است، بیان کرد: در حال بازگشت به نوروز ۹۹ هستیم، اکنون زحمات یکساله کادر بهداشت و درمان، فدای دید و بازدیدهای نوروزی شده است.