ماجرای حرکت هواپیما در خیابان‌های اهواز چه بود؟+فیلم

 ماجرای حرکت هواپیما در خیابان‌های اهواز چه بود؟+فیلم۸-فروردین-۱۴۰۱

دستآورد پیام های نوروزی خامنه ای رمال باپسوند رشد خودکفایی اقتصاد جهادی- مقاومتی -انقلابی  و رشدتولیدصنایع به خصوص هوایی بوده است و پیام نوروزی  اقتصادی دانش بنیان هم امسال اضافه شد. این رشد پوشالی غیرواقعی  ناشی ازتحریم های مرتبط به برنامه های هسته ای و موشکی وجنگی برون مرزی پاسداران جنایتکار غارتگرو رانت خوار جنگ افروز بوده است .طوری که موجب شده است برای چندین سال نه هواپیماهای اسقاطی دست چندم از طریق دلالی وواسطه گری باقیمت بالا خریداری شود که هواپیماهای فرسودهازرده خارج شده  هم مورد استفاده قرار گیرندد تا هم حین پرواز موجب نقص فنی شوند یا سقوط کنند. یااینکه به جای پرواز توی خیابان  هم چون خیابان اهواز  بابوگسل کردن  حرکت کنند.

امروز فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد یک فروند هواپیمای مسافربری در خیابان های اهواز در حال حرکت است که دست مایه طنز در شبکه‌های اجتماعی شد.ماجرای حرکت هواپیما در خیابان‌های اهواز چه بود؟+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، امروز فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد یک فروند هواپیمای مسافربری در خیابان های اهواز در حال حرکت است که دست مایه طنز در شبکه‌های اجتماعی شد.


 صادق بروایه معاون عملیات فرودگاه اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: این هواپیما مدل فوکر 50  مربوط به شرکت هواپیمایی کارون است که از رده خارج شده است و طبق هماهنگی که با شهرداری اهواز صورت گرفته قرار است به عنوان اِلمان شهری مقابل واحد تجاری پارک سنتر در جاده ساحلی مستقر شود.

وی با بیان اینکه قسمت بالای هواپیما را باز کردند تا به محل مورد نظر منتقل کنند، افزود: به دلیل ترافیک بالای شهری به آرامی در حال کشیدن آن هستند تا در جای مناسب قرار دهند.

معاون عملیات فرودگاه اهواز گفت: برای انتقال این هواپیما مدیر واحد تجاری پارک سنتر و شرکت هواپیمایی کارون  با شهرداری اهواز هماهنگی لازم را انجام داده بود.