آخرین وضعیت اغتشاشات در نقاط مختلف کشور

 آخرین وضعیت اغتشاشات در نقاط مختلف کشور۱۳-آبان-۱۴۰۱

مکمل اعمال سانسور شدید رسانه های خبری تبدیل کردن اعتراضات به اغتشاشات ووارونه گویی هم پیرامون وقایع واعتراضات اخیر اضافه شده که وارد هفته هشتم شده است.

۵شنبه ، خبرگزاری ها از وقوع ناآرامی ها و «اغتشاشات» در نقاط مختلف کشور خبر دادند.

تسنیم: فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز : امروز با فراخوانی که از قبل داده شده بود عده‌ای در اطراف بهشت سکینه کرج تجمع کردند و با ریختن سنگ و نخاله ساختمانی اقدام به بستن اتوبان و تهدید راننده‌های عبوری کردند … اغتشاشگران در مسیر آزاد راه کرج به قزوین نسبت به تخریب کیوسک و خودروهای پلیس اقدام کردند. … همچنین در کمال شهر عده‌ای اغتشاشگر نسبت به تخریب اموال عمومی و حمله به مردم اقدام کردند…اغتشاشگران در کمال شهر به یک نیروی بسیجی با سلاح سرد و قمه حمله کردند که متاسفانه این فرد به شهادت رسید. همچنین اغتشاشگران به یک طلبه با سلاح سرد و تفنگ ساچمه زنی حمله کردند که در حال حاضر حال این طلبه خوب است و برای درمان به بیمارستان منتقل شده … وی افزود: چند نفر از ماموران فراجا در اغتشاشات امروز مصدوم شدند که اقدامات درمانی در خصوص آنها در حال انجام است و خوشبختانه حال این ماموران خوب است.

ایرنا : رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی استان البرز : دو نفر در جریان اتفاقات آزاد راه کرج – قزوین و کمالشهر کرج روز پنجشنبه جان باختند.
هویت جانباختگان در دست بررسی است.
فارس: یک بسیجی به‌نام روح‌الله عجمی که در ناآرامی امروز کرج باچاقو مجروح شده بود، جان خود را از دست داد
ایرنا: در حوادث امروز کرج حداقل ۱۰ مامور نیروی انتظامی مجروح شده‌اند که حال تعدادی از آنها وخیم است
تسنیم: در اتفاقات امروز کرج ۵ مامور نیروی انتظامی مجروح شدند که حال دو نفر وخیم است.

تسنیم: نظری، معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار مرکزی : در برخی از درگیری‌ها و اغتشاشاتی که در چند شب گذشته به ویژه در تاریخ چهارشنبه 4 آبان اتفاق افتاد تعداد سه نفر از برقرارکنندگان امنیت مردم مورد اصابت سلاح سرد چاقو قرار گرفتند.

ایرنا: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان: افراد مسلح حجت‌الاسلام سجاد شهرکی را مقابل در مسجد مولای متقیان به گلوله بستند.کارگروهی ویژه برای این منظور تشکیل شده و شناسایی و دستگیری عاملان در دستور کار پلیس قرار گرفته است.