واکنش آذری جهرمی و حسام‌الدین آشنا به انتشار نتایج یک نظرسنجى توسط منصوری

 واکنش آذری جهرمی و حسام‌الدین آشنا به انتشار نتایج یک نظرسنجى توسط منصوری۱۴-تیر-۱۴۰۳

 پاسدار امنیتی ابله منصوری باناشی گری به کاهدان زده است چون طرح مهندسی امنیتی آمارسازی تبلیغاتی و قلابی برای رئیس جمهور کردن سعیدجلیلی بسیجی را پیشاپیش فاش کرده است . زیرا  مقابل نظرسنجی ایسپا که پزشکیان را برنده اعلام کرده است ولی پاسدارامنیتی منصوری مأمورشده است تا نظرسنجی پاسداران جنایتکار که سعید جلیلی بسیجی رئیس جمهور می شود را جایگزین کند.برای همین این نظرسنجی قلابی وساختگی با واکنش اعتراضی- انتقادی جهرمی و آشنامواجه شده است.

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی و از حامیان مسعود پزشکان و حسام الدین آشنا مشاور روحانی به انتشار نتایج یک نظرسنجى توسط منصوری واکنش نشان دادند.حسام‌الدین آشنا مشاور حسن روحانی در واکنش به اظهارات منصوری توییتی منتشر کرد.آشنا در این توییت نوشت:جناب آقای منصوری؛ این خدمت اطلاعاتی شما در حافظه تاریخی آقایان جلیلی، پزشکیان و هوادارانشان ماندگار خواهد شد. نام شما به عنوان یکی از مهمترین عوامل افزایش مشارکت در انتخابات فردا ثبت خواهد شد. از شما و آن درز دهنده عزیز ممنونیم

واکنش آذری جهرمی و حسام الدین آشنا به انتشار نتایج یک نظرسنجى توسط منصوری

محمد جواد آذرى جهرمى نیز به انتشار نتايج نظرسنجى توسط منصورى واکنش نشان داد و توییتی منتشر کرد.آذری جهرمی در این توییت نوشت: برآورد دستگاه‌های امنیتی چگونه به دست شما رسیده است؟ مگر در مرخصی نیستید؟ انشالله مردم با رای خودشان به این عملکرد‌های غیرقانونی خاتمه خواهند داد.

واکنش آذری جهرمی و حسام الدین آشنا به انتشار نتایج یک نظرسنجى توسط منصوری