گزیده خبرهای 13 دی 90 قسمت –2
کشته شدن یک مامور وزارت اطلاعات در میبد (استان یزد)
اولاً حاج داوود احمدی نژاد اخطار کرده بود که جریان متهم انحرافی درون دولت دارد خود را آماده ی فضای نظامی می کند . دوماً از طرف دیگر چرا همه اش باید سربازان بد نام وزارت اطلاعات تهاجم کنند و بکشند یا بازداشت وشکنجه نمایند .سپس پرونده سازی برای صدور حکم اعدام بکنند . چه می شود که اینان هم مزه ی جنایات شان را  با اقدام متقابل به مثل بچشند؟
میبد نیور maybodnews (سایت خبری میبد در استان یزد) : شب گذشته در درگیری مسلحانه در جاده میبد-ندوشن (استان یزد)  باعث کشته شدن یکی از نیروهای گمنام امام زمان (وزارت اطلاعات) شدشنیده ها حاکی است که در درگیری مسلحانه "فتوحی اردکانی" یکی از نیروهای گمنام امام زمان پس از واژگون شدن خودرو به شهادت رسید و چند نفر زخمی شدند و گویا دو نفر از اشرار نیز دستگیر شدند.
پاکستان از دستگیری سه مرزبان ایرانی خبر داد
مگر رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی می تواند بدون پیگیری سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز ومداخله گری  در امور داخلی کشور های منطقه وهمسایه ها بتواند به بقای ننگین خود  ادامه دهد؟
پلیس پاکستان از دستگیری سه مرزبان ایرانی خبر داده است. به گفته منابع پلیس پاکستان، این افراد با عبور از مرز مشترک دو کشور، یک شهروند پاکستانی را کشته و یک نفر دیگر را مجروح کرده اند. مقامات پاکستانی گفته اند مرزبانان ایرانی به ظن عبور از مرز و ورود غیرقانونی به خاک پاکستان و کشتن یک شهروند این کشور دستگیر شده اند. هنوز در مورد واکنش مقامات ایرانی نسبت به این گزارش واکنشی منتشر نشده است. بر اساس گزارش ها این حادثه در منطقه مرزی بلوچستان پاکستان که هم مرز با استان سیستان و بلوچستان در ایران است، اتفاق افتاده است. مقامات پاکستانی گفته اند این سه مرزبان ایرانی در تعقیب چند نفر وارد خاک پاکستان شدند و در صدد بودند آنان را دستگیر کرده و به آن سوی مرز بازگردانند. پلیس پاکستان گفته است که نیروهای مرزی ایران به سوی خودروی حامل این افراد تیراندازی کردند. یکی از مقامات پلیس محلی پاکستان به خبرگزاری فرانسه گفته است:"دو پاکستانی در نتیجه تیراندازی ماموران ایرانی مجروح شدند، اما بعدا یکی از آنان جان خود را از دست داد."
دلار در آستانه 1800تومان
اینهم پیآمدهای ادعای مبارزه با آمریکا وتحریم بانک مرکزی و تنگه هر مز بستن که مترادف کسری بودجه شده است که عملکردش به روند صعودی بی حساب وکتاب دلار شده است و بازار به چاپ به چاپ  بانک مرکزی و صرافان وابسته به دولت داغ داغ شده است .
فرارو- نرخ دلار به آستانه 1800 تومان رسیده است. بازار ارز امروز دچار تغییر لحظه به لحظه شد. از صبح امروز قیمت دلار از نرخ 1640 تومان اوج گیری خود را آغاز کردتا لحظه تنظیم این خبر رصد بازار دلار نشان می دهد قیمت خرید هر یک دلار آمریکا 1730 و قیمت فروش این ارز خارجی به 1780 تومان رسیده است. این درحالی است که برخی صرافان خبر از نایاب شدن دلار خبر می دهند. قیمت دلار در حالی امروز به مرز 1800 تومان رسیده است که ساعاتی قبل قیمت فروش این ارز خارجی 1695 تومان گزارش شده بود. برخی صرافان پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت دلار می‌تواند تا 2000 تومان هم برسد. آخرین اخبار همچنین حاکی از آن است که قیمت فروش یورو 2300 و پوند انگلیس 2600 تومان می‌باشد.
عسگراولادی: صنعت کشور با دلار 1700 تومان نمی تواند به حیات خود ادامه دهد
داشته باشید فضای به چاپ به چاپ توزیع و فروش ارز به خصوص دلار آنگونه شتاب گرفته است که یکی از غارتگران حرفه ای که 33 سال است صاحب ثروت نجومی باد آورده شده است . اکنون از موضع فرار به جلو  ووارونه گویی هوار زده است که صنعت نمی تواند با دلار 1700 و نه 1800 تومانی به حیات خود ادامه دهد . البته این رئیس باند مافیایی غارتگر انگلیسی مؤتلفه نگفته  است کدام صنعت مورد نظر وی می باشد . زیرا که این مدافعان الگوی اقتصاد چینی  که تبدیل به وارادات اقتصاد چینی شد مگر چیزی به نام صنعت باقی مانده است؟
عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران گفت: صنعت کشور با دلار 1700 تومان نمی تواند به حیات خود ادامه دهد.به گزارش  واحد مرکزی خبر، حبیب الله عسگر اولادی در مراسم هفتمین جشنواره قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران با بیان اینکه چند نرخی کردن ارز دردی از صنعت دوا نخواهد کرد افزود: تکلیف صنعتگران و تولیدکنندگانی که تسهیلات ارزی (یورو) به نرخ 1200 تومان دریافت کرده اند و باید با نرخ 2200 تومان پرداخت کنند چیست.وی با تاکید بر اینکه مسیری که ارز حرکت می کند مسیر درستی نیست گفت: در گفتگویی که با بهمنی رئیس کل بانک مرکزی داشتم نگرانی های بخش تولید را در خصوص صعود نرخ ارز اعلام کردم.وی همچنین افزود: صنعت کشور در سه دهه گذشته از رشد خوبی برخوردار بوده است بطوریکه برتری محسوسی به کشورهای همسایه و منطقه برخورداریم. (!!)عسگر اولادی گفت: ما از بابت تحریم و فشارها نگران نیستیم ولی دغدغه داریم و همه ما با احساس مسئولیت و همت و تلاش بیشتر می توانیم از این مرحله عبور کنیم.
این خبر خوش مکمل خبر تسخیر فضا می باشد . البته  سئوال است که چرا به جای دادن این خبر خوش  بر آورده کردن خبر ناخوش مطالبات زمینی 80% جمعیت کشور 80 میلیونی در آیران فرامو ش شده است که در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند؟
واحدمرکزی خبر: رئیس سازمان فضایی از اعلام اخبار خوش فضایی در دهه مبارک فجر امسال خبر دادآقای فاضلی در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی افزود: پیش بینی ما این است که در این دهه ماهواره به فضا ارسال کنیم و مقدمات این موضوع نیز فراهم شده است.وی ابراز امیدواری کرد: پرتاب این ماهواره مشابه ماهواره رصد با موفقیت انجام شود