گزیده خبرهای 13 دی 90 قسمت-5
استاندار تهران: بیش از ۷۰۰ اصلاح‌طلب ثبت نام کرده‌اند!به گزارش فارس  استاندار تهران با بیان اینکه هیچ دغدغه امنیتی در برگزاری انتخابات مجلس نهم نداریم، تأکید کرد: بیش از 700 اصلاح‌طلب در روند ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس نهم، برای شرکت در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.
به نظر می رسد که هر گمنامی  احتمال داده می شود که یا اصلاح طلب و اهل فتنه یا وابسته با جریان انحرافی درون دولت می باشد  اینگونه جو سازی شده است.چونکه مدعیان اصلا-ح طلب گفته اند بطور مستقل ونه با عنوان اصطلاح طلب نامنویسی می کنند که به جز جز مهره های شناخته شان بیه قابل شناسایی نیستند . بنابراین سئوال است که  چگونه از سوی استاندار تهران شناسایی شده اند .مگر وزارت کشور مسئول نامنویسی نبود .پس استاندار تهران چکاره است که دست به چنین خبر تبلیغاتی چند منظوره زده است؟
 مرتضی تمدن در حاشیه برگزاری مراسم معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، طی سخنانی در جمع خبرنگاران با اشاره به شرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس گفت: آنها اعلام کرده‌اند که حدود 700 نفر از اصلاح‌طلبان در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند ولی معتقدیم که بیش از 700 اصلاح‌طلب در انتخابات ثبت‌نام کرده است. وی در ادامه افزود: اصلاح‌طلبان قصد دارند که در انتخابات مجلس نهم چراغ خاموش حرکت کنند البته اینکه چرا سران اصلاحات در انتخابات شرکت نکرده‌اند را باید از خود آنها سؤال کرد چراکه راه برای آنها باز بود و می‌توانستند ثبت نام کنند.تمدن نگفت وی از کجا میداند که این 700 نفر اصلاح طلب هستند. شایان ذکر است که احزاب اصلاح طلب طی بیانیه هایی اعلام کردند که در انتخابات شرکت نخواهند کرد.
ماجرای کلاهبرداری که می گویند با چمدان های دلار از کشور رفت
اگر دزد خودی نبوده و با دزدان حرفه ای کودتایی  سهیم نبوده است چطوری می شود قبول کرد که مبلغ 500 تا 800 میلیارد تومان با چمدان از سوی یک نفر قابل  حمل  باشد؟ مگر این پول بایارو ش شتر دو کوهانه حمل می شده است .تازه مگر با هواپیما چند کیلو می تواند مسافر با خود بار همراه داشته باشد؟
مهر : در حالی تغییرات قیمت ارز در بازار این روزها ساعتی تغییر می‌کند که کلاهبرداری بزرگ در بازار ارز تهران دهان به دهان در بازار موبایل و کامپیوتر ایران پیچیده است.ماجرا از این قرار است فردی که در بازار ارز تهران بزرگ، دلار از بازاریان تحویل می‌گرفت و در امارات متحده عربی درهم تحویل می‌داد، اخیرا کلاهبرداری بزرگی کرده است و فعلا بازاریان در جستجوی وی هستنداین فرد به خارج از کشور فرار کرده است. برخی بازاریان میزان این کلاهبرداری را 500 میلیارد تومان و برخی دیگر آن را بیش از 800 میلیارد تومان عنوان می‌کنند.هنوز دستگاه‌های ذی‌ربط درباره این کلاهبرداری ارزی موضع‌گیری نکرده‌اند اما خبرنگار ما در تلاش است اطلاعات جدیدی از زوایای پیدا و پنهان این ماجرا به‌دست آورد.
جنتی : هزینه‌های انتخاباتی در احراز صلاحیت‌ها مورد توجه قرار می‌گیردخبرگزاری پانا: دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه هزینه‌هایی که در انتخابات می شود بی حساب و کتاب نیست، گفت: در احراز صلاحیت‌ها تا آنجا که ممکن باشد این هزینه‌های انتخاباتی را مورد توجه قرار می دهیم.
ترفند دیگری برای اهرم فشار و باطل کردن آرای حوزه هایی که جزو کودتا گران حاکم نمی باشند و متعلق به رقبای فتنه وجریان انحرافی درون دولت می باشد که باید مانع   از ورود شان به بازار مکاره ی نهم شد . با این حساب آیا هنوز جای ابهام برای تحریم نمایش خیمه شب بازی تقلباتی باقی می ماند؟
خبرگزاری پانا: آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان امروز - سه شنبه - در حاشیه جلسه معارفه رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هزینه‌هایی که در انتخابات می شود بی حساب و کتاب نیست، گفت: در احراز صلاحیت‌ها تا آنجا که ممکن باشد این هزینه‌های انتخاباتی را مورد توجه قرار می دهیم.
انتقاد از گرانی قبور در بهشت زهرا
گویا ترکش گران شدن دلار و طلا  به مرده ها هم اصابت کرده که  شاکی شده و اعتراض  کرده اند. یا آنانی که در صف مردن می باشند چون با گرانی قبر مواجه هستند. صدای اعتراضی  اینان هم بلند شده است.
خبرگزاری پانا:معاون اجرایی شورای شهر با انتقاد از قیمتهای جدید قبور در بهشت زهرا گفت:خانواده های شهدا سنگ گران قیمت نمی خواهندبه گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، حبیب کاشانی در چهارصد و سی و دومین جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با اعتراض به اعمال قیمت جدید قبور در بهشت زهرا بدون تصویب شورای شهر اظهار کرد: اخیراً مردم تلفن های بسیاری می زنند و نارضایتی خود را از سازمان بهشت زهرا اعلام می کنند وی ادامه داد: از آنجا که هر فردی که به بهشت زهرا می رود دغدغه های خاص خود را دارد از جمله نباید قیمت های نامتعارف مشکلات آنها را زیاد کند.
خبرگزاری سپاه : آقای احمدی نژاد ؛کو دلاری که 900 تومان هم نمی‌ارزد؟
این ارگان فاشیستی کودتایی غارتگر  پاسداران هم به نظر می رسد که همچون عسگر اولادی غارتگر انگلیسی از نوسان قیمت دلار عایدی شان کم بوده است که همسو  صدای اعتراضی شان  را بلند کرده و به شیوه های خاص خودشان  به دولت ورئیس جمهور نیش زده اند
فارس: (بخشی از مقاله فارس) درحالی برخی کارشناسان از سالها پیش موافق افزایش نرخ دلار بودند که احمدی نژاد از سال 84 تاکنون همواره "در حرف" مخالف افزایش نرخ دلار بود ولی این روزها فراتر از حرف کارشناسان، دلار "در عمل" به 1800 تومان رسیده و هیچ واکنشی از دولت به چشم نمی خورد، پس کو آن دلاری که رئیس جمهور گفته 900 تومان هم نمی ارزد؟مخالفت احمدی نژاد ر با افزایش نرخ ارز به این روزها و امسال و سال گذشته مربوط نمی شود، بلکه وی از ابتدایی که به عنوان رئیس جمهور (با تقلب گسترده) انتخاب شد، همواره یکی از مخالفان اصلی افزایش نرخ دلار بود و در مقابل برخی کارشناسانی که از افزایش نرخ دلار دم می زدند، می ایستاد و البته طی چند سالی هم موفق شد حرف خود را به کرسی بنشاند.اما حال نمی دانیم چه اتفاقی افتاده که دلار ثانیه ای افزایش پیدا می کند و طی همین مدت سه ماه هم که از اظهارات احمدی نژاد می گذرد، بیش از 500 تومان گران تر شده است، ولی در دولت و بانک مرکزی آب از آب تکان نمی خورد و هیچ واکنشی را شاهد نیستیم.