سانسور  تصاویر  همران  خمینی شیاد در بدو ورود به تهران در 12 بهمن 57 در خبرگزاری دروغ پرداز فارس پاسداران . 20 بهمن 90 "
رژیم جهل وجنگ وخون وخرافه وعوامفریب ودین فروش 33 سال است که نه سانسور کرده که دروغ گفته و  وارونه گویی نموده وحقایق را کتمان کرده است. البته این سیاست کثیف وپلید زیر چتر دین ابزار قدرت و ثروت شده به پیش برده شده است . بنابراین اگر چنانچه خبرگزاری دروغ پرداز گودتا گران فارس دست به سانسور تصویری اطرافیان خمینی شیاد در بدور ورود 12 بهمن 57  وی به تهران زده است. موضوع تازه وبکری نیست. چونکه این سیاست از همان بدو ورود خمینی شیاد به ایران شروع شد . زیرا که خمینی شیاد گفت اگر 36 میلیون جمعیت ایران بگویند نه من بگویم آری همه باید بگویند آری، سیاست علنی سانسورو تفکر واندیشه واراده ی مردم ایران را  هویدا نمود .  مگر  در ادامه این سیاست نگفت هرگز  عقده  اخوت با کسی نبسته ام را  دنبال نکرد وبرای اینکه ثابت کند روی حرف خودش چقدر مطمئن می باشد . حکم اعدام قطب زاده را تأیید کرد وبنی صدر را عزل نمود و منتظری را کنار زد و 7 سال بر ادامه ی جنگ موهبت الهی اصرار ورزید . سپس فرمان سند جنایت علیه ی بشریت قتل عام زتدانیان سیاسی را داد؟ بنابراین ارگان فاشیستی کودتایی پاسداران  که از همان ابتدا با اصرار بر ادامه ی جنگ پا می فشرد تا هم شرایط فضای خفقان وحکومت نظامی ناشی از جنگ دوام بی آورد تا فرصت وبهانه بیشتر سرکوب وقلع وقمع مخالفان ومنتقدان و دگر اندیشان وجود داشته باشد .هم بستر تقویت  شود  تافضای قدرت گیری این ارگان  فاشیستی کودتایی پاسداران وجود داشته باشد . پس اکنون که کودتا کرده وقدرت را قبضه نموده است وتسلط بر تأسیسات هسته ای وچنگ بر وزارت نفت انداخته است  و رقیب مدعی اصلاح طلبان را نه از صحنه حذف یا سانسور کرده ، بلکه رهبران شان را یک سال است که در حصر خانگی حبس کرده است .مهمتر اینکه وقتی در آستانه سال گرد ورود خمینی شیاد به ایران مترسک مقوایی اش را می سازد تا که تبدیل به طنز کمدی  شود ومورد نه سانسور که ریشخند واقع شود دیگر نیاز به مچ گیری وروشن گری تصاویر همراهش  نیست . به خصوص  اینکه عدم تصویر آخوند مطهری در کنار خمینی شیاد که هنوز سانسور نشده فرزندش علی مطهری نه سانسور که طرد شده است .چونکه جنگ قدرت وثروت بسیار جدی شده است که سانسور تصویری پیام دهنده ی پیام در راه بودن حذف فیزیکی است . طوریکه شامل حال  سانسور نشدگان  تصویری هم می شود .
ندای سبز آزادی : خبرگزاری فارس، وابسته به سپاه پاسداران، به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تصاویر و پوسترهایی را منتشر می کند که به این رویداد تاریخی اختصاص دارد. اما در یکی از این گزارش های تصویری که تحت عنوان "امام آمد" منتشر می شود، تصاویر همراهان  خمینی با استفاده از فتوشاپ از اطراف رهبر انقلاب پاک شده و تنها شهید مطهری باقی مانده است..