گزیده خبر های مربوط به نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند . 12 بهمن 90
محجوب به فارس خبر داد: در تهران و شهرستان‌ها قطعا لیست می‌دهیم.انتخاب بیش از 120 نامزد برای حضور در لیست سراسری خانه کارگر.خبرگزاری فارس: دبیر کل خانه کارگر از انتخاب 120 نامزد برای حضور در لیست سراسری خانه کارگر خبر داد و تأکید کرد: این امکان وجود دارد که افرادی از جبهه اصلاحات یا جریان اصولگرایی نیز در این لیست حضور داشته باشند.
در شرایطی برخی از اصلاح طلبان فراخوان تحریم حضور در  نمایش  خیمه شب بازی 12 اسفندد اده اند . اما علیرضا محجوب عضو بازار مکاره کنونی بدون آنکه بگوید که چرا دستمزد کارگران یک ششم حداقل دستمزد زیر خط فقر اقتصادی می باشد؟ و وی و بازار مکاره در این مورد چه کرده اند؟ اماا ین این دبیر کل خانه ی کارگر که ن مهره ی وابسته به رفسنجانی است که  پسوند ادعای نماینده کارگران کارگزارانی را یدک می کشد . به قول خودش تلاش مذبوحانه می کند تا فرصت طلبانه تبلغ برای افزایش مشارکت عمومی کند . در حقیقت هیزم  های شعله آتش  تنورنمایش خیمه شب بازی 12 اسفند  سرکششود تا با بستر سازی آرا ی تقلباتی ا ز سوی کودتاگران فراهم شود که نیاز شدید به آرای دشمن شکن دارند.زیرا که مورد علاقه علی خائنه ای است .  بهرحال با این خوش رقصی کردن  کرسی خود در دوره ی نهم بازار مکاره  را حفظ  کند
علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تأکید بر اینکه خانه کارگز قطعاً لیست انتخاباتی می‌دهد، گفت: خانه کارگر تصمیم دارد که در تهران و سراسر کشور لیست انتخاباتی ارائه دهد؛ البته در مواردی از بعضی کاندیداها حمایت می‌کنیم و در برخی حوزه‌ها نیز صراحتاً برخی نامزدها در لیست خانه کارگر قرار می‌گیرند.وی افزود: اگر چه هنوز گزینه‌های لیست تهران مشخص نشده ولی این امکان وجود دارد که در لیست سراسری خانه کارگر افرادی از جبهه اصلاحات یا جریان اصولگرایی نیز در لیست حضور داشته باشند.دبیرکل خانه کارگر اضافه کرد: برای خانه کارگر مهم است که بقیه گروه‌های حاضر در عرصه انتخاباتی اسفند 90 چگونه لیست‌های خود را می‌بندند.محجوب تصریح کرد: اساس کار خانه کارگر این است که در ابتدا ببیند که چه تعداد از جامعه کارگران، کاندیدا شده‌اند چرا که برخی از کارگران در حال حاضر دچار مشکل احراز صلاحیت هستند و برخی دیگر مشکلی در این زمینه ندارند.وی در ادامه این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: لیست‌های خانه کارگر با جبهه اصلاحات هیچ وقت ارتباط نداشته و لذا لیست امسال هم کلیتی کارگری دارد."قبل از انتخابات هم اعلام کرده بودیم که هر کارگری در هر نقطه از کشور که کاندید می‌شود، مورد حمایت خانه کارگر قرار خواهد گرفت؛ البته حتماً در شهرستان‌ها از شخصیت‌های سیاسی نیز افرادی در لیست‌های خانه کارگر قرار خواهند گرفت اما در مورد تهران هنوز این مسئله قطعی نشده است."دبیر کل خانه کارگر با بیان اینکه امکان اشتراک کاندیداها بین لیست خانه کارگر و دیگر لیست‌ها نیز وجود دارد، تأکید کرد: در مورد شهرستان‌ها، هیئت‌های اجرایی خانه کارگر برای لیست‌های انتخاباتی تصمیم‌ می‌گیرند اما در عین حال ما نیز به آنها مشورت خواهیم داد.در حال حاضر لیست انتخاباتی خانه کارگر در اکثر شهرستان‌های کشور آماده شده است، به نحوی که در مورد شهرهای کوچک تاکنون بیش از 120 نفر را برای حضور در لیست‌ها انتخاب کرده‌ایم؛ البته در مورد کلانشهرها و شهرهای بزرگ هنوز هیچ کاری انجام نشده است.تمام تلاش خانه کارگر ارتقاء سطح مشارکت مردمی در انتخابات اسفند 90 است و خانه کارگر لزوماً متعهد به رأی‌آوری کاندیداها نیست بلکه معتقدیم که باید کاندیداها پایبند به مسائل کارگری باشند.در حال حاضر فقط برای کسانی که قرار است در لیست‌های خانه کارگر قرار بگیرند، تعیین وضعیت صورت گرفته ولی همین تعیین وضعیت هم در مورد شهرهای بزرگ نیز انجام نشده است.
قنبری در گفت‌وگو با فارس:از حضور مطهری، عباسپور و کاتوزیان در فراکسیون اصلاح‌طلبان استقبال می‌کنیم.خبرگزاری فارس: سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس گفت: از حضور مطهری، عباسپور و کاتوزیان در فراکسیون اصلاح‌طلبان مجلس آینده استقبال می‌کنیم.
این یکی مدعی اصلاح طلبی عضو بازار مکاره کنونی البته شبیه  مصطفی کواکبیان فرصت طلب نیست . برای همین هم رد صلاحیت شده است . اکنون برای اینکه انتقام از رد صلاحیت کنندگانش بگیرد و تلاش کند بشتر  به اختلافات باندهای مافیایی کودتایی مدعی اصول گرایی دامن به زند . اینگونه  پیشنهاد یا ترفند تاکتیک تبلیغاتی داده است .
داریوش قنبری سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: فراکسیون اقلیت مجلس هنوز بر تصمیم قبلی خود استوار است؛ فراکسیون به لحاظ جایگاه حقوقی و امکانات نمی‌تواند لیستی ارائه دهد و در کل قرار بر این شده که به صورت هماهنگ با اصلاح‌طلبان خارج از مجلس کار کنیم.قنبری در پاسخ به این سؤال که با توجه به عدم حضور مطهری، عباس‌پور و کاتوزیان در لیست جبهه متحد در صورتی که این افراد به مجلس آینده راه یابند، آیا می‌توانند در فراکسیون اصلاح‌طلبان مجلس اینده باشند، گفت: باتوجه به اینکه افراد یاد شده برخی مواضعشان به مواضع اصلاح‌طلبان نزدیک است، ما از حضورشان در فراکسیون اصلاح‌طلبان مجلس آینده استقبال می‌کنیم.قنبری با بیان اینکه افراد یاد شده خودشان در مورد حضور یا عدم حضورشان در فراکسیون اصلاح‌طلبان چیزی نگفته‌اند، افزود: عملکرد این افراد تا حدودی عملکرد اصلاح‌طلبانه بوده و احساس من این است که این افراد تا حدود زیادی در جهت اصلاحات حرکت کردند.قنبری با بیان اینکه اصلاحات در انحصار کسی نیست، گفت: افراد یاد شده خود را در چارچوب اصولگراها می‌دانند ولی در کل تفکر اصلاح‌طلبی به روی تمام اصولگرایان باز است
کودتای 22 خرداد 88 که با حذف رقیب مدعی اصلاح طلبان یک پایه می شد و کودتاگران  تصور می کردند که دوران ماه عسل خوری شان طولانی وهمیشگی خواهد بود . اما اکنون کودتاگران مدعی اصول گرایی عاشقان خدمت ونه شیفتگان قدرت چه زود به پایان رسید وبه موم خوری افتاده اند و دچار اشقاق یا جگر زلیخا پاره پاره شده اند . چون یک گروه جبهه متحد اصول گرایان وگروه دیگر جبهه ی متحد پایداری اصول گرایان و یک دسته هم متهم به جریان انحرافی درون دولت شده اند . اکنون هم باند علی مطهری هم اضافه شده است . آیا هنوز هم ابهامی از جنگ قدرت وثروت باقی مانده است تا توجیه گر حضور ونه تحریم نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم در 12 اسفند شود؟
نماینده تهران خاطرنشان کرد: علی عباسپور و حمید رضا کاتوزیان دیگر نمایندگان تهران که از حضور در لیست جبهه متحد بازمانده اند نیز در این لیست خواهند بود. همچنین حجت الاسلام سید ابوالحسن نواب معاون سیاسی جامعه روحانیت مبارز نیز در فهرست ما خواهد بود.مهر: نماینده تهران خاطرنشان کرد: علی عباسپور و حمید رضا کاتوزیان دیگر نمایندگان تهران که از حضور در لیست جبهه متحد بازمانده اند نیز در این لیست خواهند بود. همچنین حجت الاسلام سید ابوالحسن نواب معاون سیاسی جامعه روحانیت مبارز نیز در فهرست ما خواهد بود.علی مطهری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی پس از انتشار فهرست جبهه متحد اصولگرایان، اعلام کرد به طور جداگانه فهرستی تحت عنوان " منتقدان دولت دهم" ارائه خواهد کرد.علی مطهری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با اعلام این خبر اظهارداشت: لیست "منتقدان دولت دهم" در دو یا سه روز آینده منتشر خواهد شد.با جدیت وارد میدان می شویم.احتمال ارائه لیست ۱۵ نفره در تهران.مطهری ادامه داد: تا کنون درباره ۱۰ تا ۱۲ نفر دیگر نیز برای این لیست صحبت شده اما هنوز به رای گیری نرسیده ایم. ما به دنبال این نیستیم که حتما یک لیست ۳۰ نفره ارائه کنیم، ممکن است لیست ما ۱۵ نفره باشد اگر بتوانیم کسانی را پیدا کنیم که معیارهای مد نظر ما را داشته باشند حتما در آنها را در لیست قرار خواهیم داد و شاید این لیست به ۳۰ نفر هم برسد.امکانات جبهه متحد و جبهه پایداری را نداریم.برداشت جبهه متحد از اصولگرایی را قبول ندارم.مطهری در بیان ارزیابی اش از حذف خود و دیگر نمایندگان تهران از لیست جبهه متحد نیز گفت: شخصاً معتقدم این وضعیت بهتر است. چون حداقل بنده برداشت آقایان از اصولگرایی را قبول ندارم. در برخی مبانی اصولگرایی مانند مفهوم آزادی و ولایت فقیه با آنها اختلاف داریم و من شخصاً حق می دهم اسم ما را در لیست قرار ندهند و فکر می کنم با این شرایط رقابت جدی تر و شور انتخاباتی بیشتر خواهد بود.
این گزارش خبری هم مرتبط به خبر قبلی می باشد. چون ادامه اختلاف وسگ دعواهای شدید میان باندهای وابسته  به دو رقیب آخوند ویلچری ر ئیس سیرک مجمع خبرگان آخوندی با آخوند متملق وچاپلوس وفرصت طلب فتا دهنده مرگ وخشونت ودروغ محمد تقی تمساح یزدی است.
علیرغم برخی تلاشها برای گنجاندن نام حداقل یک یا دو نامزد جبهه پایداری در لیست اصولگرایان در تهران،جبهه متحد اصولگرایان، حضور آنها را در لیست انتخاباتی خود نپذیرفت.خبرآنلاین:  علیرغم برخی تلاشها برای گنجاندن نام حداقل یک یا دو نامزد جبهه پایداری در لیست اصولگرایان در تهران،جبهه متحد اصولگرایان، حضور آنها را در لیست انتخاباتی خود نپذیرفت.طبق فهرستی که یکشنبه شب از سوی خبرگزاری ها منتشر شد، نام هیچ یک از نمایندگان وابسته به جبهه پایداری در فهرست جبهه متحد اصولگرایان وجود ندارد.آقاتهرانی، حسینیان، زارعی ، سه چهره اصلی جبهه پایداری نتوانستند به لیست جبهه متحد راه یابند. همچنین  نام دو نماینده دیگر وابسته به این تشکل(کوچک زاده و رسایی) در فهرست نهایی اصولگرایان وجود ندارد.طی هفته های اخیر برخی اعضای جبهه پایداری در دیدارهایی با چهره های تاثیرگذار اصولگرا از آنها خواسته بودند نام دونفر از اعضای شان در لیست اصولگرایان قرارگیرد.گفتنی است از میان کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان، چند نفر مورد حمایت جبهه پایداری نیز قرار دارند.این افراد عبارتند ازغلامعلی حداد عادل، مسعود میرکاظمی، مجتبی رحمان‌دوست،محمد کوثری، زهره طبیب‌زاده
ضمن لو دادن  تکرار اجرای طرح کودتای حذف رقیب مدعی اصلاح طلبی در 22 خرداد در 12 اسفند علیه ی جریان متهم به انحرافی درون دولت  که مشاوران ویاران نزدیک رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد هستند . همچنین  اعتراف آشکار از  فضای انفجاری جامعه  وترس شکسته شدن دیوار اختناق وتوی خیابان ریختن معترضان ناراضی با فریاد مرگ بر دیکتاتور وخائنه ای و ولایت وقیح که  موجب وحشت کودتا گران  شده است و  از موضع نگرانی از هم  اکنون هشدار داده واعلام خطر نسبت به تکرار وقایع مشابه 88 کرده اند.
دشمن با بزرگ کردن مسائل کوچک و کوچک کردن مسائل بزرگ و نیز سوزنبانی درتوزیع اطلاعات نادرست و تحلیل وارونه وقایع روز در میان نخبگان سیاسی، امنیت و وحدت ملی را نشانه گرفته است.رسالت در سرمقاله خود با عنوان«سامانه ادبیات رقابت» نوشت:* ملت ما در آستانه تشکیل یک مجلس قوی، نیرومند، سالم و صالح است. نخبگان جامعه نباید فریب دشمنان را بخورند و وقایع تلخ سال 88 را تکرار کنند. یکی از شگردهای دشمنان اسلام در هرم جمهوریت نظام این است که "تفاوت" را به "تضاد" و تضاد را به تخاصم "در رقابت‌های سیاسی تبدیل کنند و ریشه‌های وحدت ملی و انسجام اسلامی را بخشکانند. جنگ نرم دشمن علیه ملت ایران از رهگذر همین فرمول می‌گذرد. مفهوم سیاست ورزی تنها مبارزه با مخالف نیست. وجه دیگری از سیاست‌ورزی کار با مخالف است. اگر این را تمرین نکنیم، سرمایه‌های سیاسی و اجتماعی را مدام در معرض فرو کاهش قرار می‌دهیم.* دشمن با بزرگ کردن مسائل کوچک و کوچک کردن مسائل بزرگ و نیز سوزنبانی درتوزیع اطلاعات نادرست و تحلیل وارونه وقایع روز در میان نخبگان سیاسی، امنیت و وحدت ملی را نشانه گرفته است.* اگر هوشیاری و بصیرت نشان دهیم در معرض عملیات پیچیده و روانی دشمن قرار نمی‌گیریم و اسیر القائات شیطانی آنان نمی‌شویم. مداخله بیگانگان در رقابت‌های سیاسی داخل سم مهلک برای جمهوریت نظام است و باید از آن پرهیز کرد