گزیده خبرهای 16 بهمن 90 . قسمت -2
امیر شاه‌صفی تاکید کرد:آمادگی نیروی هوایی ارتش برای برخورد با هرگونه تهدید غیرمترقبه.خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: می بایست با احراز آمادگی و حفظ لحظه به لحظه آن، نگاه دزدانه دشمن را در منطقه رصد نموده، هر لحظه آمادگی اقدام هاى غیرمترقبه و ناگهانی دشمن را داشته باشیم.
مگر نیروی هوایی رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی که  رکورد سقوط هواپیما های فرسوده ومدل قدیمی دارد چه چیز بیشتری در اختیار دارد که اکنون امیر شاه صنفی  چنین ادعای کمدی اعلام آمادگ برخورد   با هر گونه  تهدید غیر مترقبه شده است؟ البته معلوم نیست که محتوای ادعا یش هم لهجه با قمپز های توخالی علی خائنه ای وپاسداران کودتا گر به خصوص سردار بسیجی مشنگ محمد رضا نقدی عراقی دارد؟
 به گزارش گروه امنیتی و دفاعی خبرگزاری فارس، امیر خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفتگویی تفصیلی با مجله "صف" که به مناسبت روز نیروی هوایی ارتش منتشر شده است، با بررسی تطبیقی تاریخ معاصر با تاریخ اسلام، گفت: حادثه بزرگ و درس آموز عاشورا را باید از چند دهه پیش از آن ارزیابی کرد. مردمی که در روز عاشورا برای قتل عام خاندان اهل بیت علیهم السلام هلهله و شادی کردند از جنس همان مردمی بودند که در واقعه غدیر خم برای معرفی امام علی علیه السلام هلهله و شادی کرده بودند.وی افزود: دنیازدگی و انحراف خواص و غبار آلودگی فضا از یکسو و سکوت برخی دیگر از خواص و نشناختن لحظه‌ها و فرصت سوزی باعث شد که مردم غافل کوفه حق را از باطل تشخیص ندهند. کار به جایی رسیده بود که اهل بیت(ع) را خارجی معرفی کردند. حادثه بزرگ عاشورا نتیجه خروج خواص از مهندسی ولایت و رهبری بود. از سوی دیگر هنگامیکه به اتفاقات پس از عاشورا در مسیر حرکت کاروان اسرا می‌نگریم، ملاحظه می‌کنیم که روشنگری، باج ندادن به دشمن و موضع گیری شفاف حضرت زینب سلام الله علیها و امام سجاد علیه السلام موجب بیداری و شکل گیری نهضت جدیدی شد که خون اباعبدالله(ع) را بیمه کرد.وی تصریح کرد: علاوه بر آن، نیروی هوایی به موفقیت های چشمگیری در زمینه گسترش سامانه های الکترونیکی، تبدیل تجهیزات ارتباطی آنالوگ به دیجیتال و ایجاد شبکه های مایکروویو و فیبر نوری اختصاصی دست یافته است.فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ساخت انواع شبیه سازهای هواپیماهای موجود، سوخت رسانی و سوخت گیری هوایی انواع هواپیماهای شکاری، طراحی و ساخت موشک های زمین پایه و هواپایه و ساخت انواع رادارهای زمینی و هوایی و سامانه های ناوبری گوشه ای از دستاوردهای پژوهشی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این راستا است.وی ادامه داد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پیشرفتهای خود را مرهون تدابیر داهیانه و حکیمانه، فرماندهی مقتدرانه و رهنمودهای راهبردی فرماندهی معظم کل قوا می داند. ما امروز پس از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، با همدلی و تلاش فرماندهان و متخصصان نیروهای مسلح، در اوج وحدت عمل برای خلق تولیدات جدید در عرصه دفاعی قرار داریم.
سردار فدوی اعلام کرد:نصب موشک کروز "ظفر" برروی شناورها، بالگردها و خودروهای سپاه.خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه موشک دریایی "ظفر"، نوعی کروز بسیار تاکتیکی است، از بکارگیری این موشک جدید برروی شناورها، بالگردها و همچنین خودروهای کوچک در سپاه پاسداران خبر داد.
این سیاست لو رفته ونخ نما شده است که هرزمان رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف در سر فصل های حساس مثل نگرانی از تظاهرات عمومی یا برگزاری نمایش خیمه شب بازی و یا احتما تهاجم نظامی به تأسیسات هسته ای قرار دارد . بهرحال هر گاه  احساس خطر از درون وبرون کند. دست به یک فیل هوا کردن تبلیغاتی می زند تا ترس و وحشت زیر پوشش تبلیغات این چنینی  استتار شود. مشروط بر اینکه مگر  تأمین  منافع ملی کشور و پاسخگویی به مطالبات  چرا همیشه باید با اینگونه نمایش فیل هوا کردن های تبلیغاتی داده شود؟
به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاحیه خط تولید انبوه سامانه موشک کروز دریایی ظفر و تحویل آن به سپاه در جمع خبرنگاران گفت: ما لحظه‌ای را برای افزایش توانایی‌هایمان از دست نمی‌دهیم. ما دائم در روند و جریان تحویل‌گیری انواع مختلف تجهیزات و سیستم‌های جدید هستیم و این سیستم موشکی ظفر هم از آن جمله است.وی افزود: ‌موشک کروز دریایی ظفر را روی شناورهایمان و بر روی بالگردهای کوچکمان و همچنین خودروهای کوچکمان به کار گرفته‌ایم.‌ این مهم است که شما در شرایطی قرار می‌گیرید که این موشک را برای حمل کننده‌های بسیار کوچک خواهید داشت و این قابلیت تاکتیکی بسیار زیادی را می‌دهد.فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه تاکید کرد: دشمنانمان ما را نمی‌بینند در حالیکه ما آنها را مورد اصابت قرار می‌دهیم و ما را نمی‌توانند ببینند برای اینکه ما را مورد اصابت قرار بدهند.فدوی در پایان سخنانش تصریح کرد:ما این موشک کروز را از امروز به صورت انبوه تحویل گرفتیم و این موضوع توانمندهای موشکی ما را چندین برابر می‌کند.
سوالاتی که از رئیس جمهور پرسیده خواهد شد؟!احمدی‌نژاد؛ یک قدم مانده به احضار
اینگونه تهدید ها که تبدیل به  نگهداشتن شمشیر دامکلوس پس سر پاسدار گماشته احمد نژاد شده وتهدید به فرود آمدنش شده است .ناشی از جنگ قدرت وثروت وسگ دعوای میان بازار مکاره با دولت یا پاسدار انگلیسی با پاسدار گماشته احمدی نژاد است که مرتبط به رقابت وتبلیغات نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند می باشد. به ویژه اینگونه تهدید کردن نوعی اقدام فرار به جلو برای ترساندن ومهار کردن پاسدار گماشته احمدی نژاد تا که لب به روشنگری باز نکند.
  
فرارو- طراحان سوال از رییس جمهور از توضیحات نمایندگان رییس دولت قانع نشده اند. قرار است این موضوع طی نامه ای از سوی طراحان به هیئت رئیسه مجلس ارائه شود. به این ترتیب محمود احمدی نژاد در یک قدمی احضار به مجلس قرار دارد. نمایندگان از احتمال احضار رییس دولت درنیمه اسفند ماه به صحن علنی مجلس خبر داده اند. به گزارش فرارو، سخنگوی طراحان سوال از رییس جمهور امروز اعلام کرد که نامه عدم اقناع طراحان سوال از پاسخ های نمایندگان رییس جمهور، فردا به هیئت رئیسه مجلس ارائه خواهد شدمصطفی رضا حسینی در گفتگو با مهر، با اشاره به جلسه روز چهارشنبه طراحان سئوال از رئیس جمهور و ارائه گزارش نمایندگان حاضر در جلسات کمیسیون های تخصصی از پاسخ های ارائه شده توسط نمایندگان دولتی اظهار کرد: «در این جلسه پس از استماع گزارش، طراحان اعلام کردند که از این پاسخ ها قانع نشده اند وی گفت: «بنابراین در نامه ای مکتوب که فردا تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهد شد، عدم اقناع طراحان سئوال به هئیت رئیسه اعلام می شود. طبق این نامه هیئت رئیسه باید درخواست نمایندگان امضاء کننده سئوال را به رئیس جمهور ابلاغ کرده و مقدمات حضور وی در صحن مجلس را فراهم کند به گفته رضا حسینی در صورت ابلاغ این نامه به رئیس جمهور در هفته جاری، زمان حضور رئیس جمهور در صحن علنی مجلس و پاسخگویی به سئوالات مطرح، نیمه دوم اسفندماه خواهد بود. "طرح سوال از رییس جمهور" که توسط 79 تن از نمایندگان مجلس به امضا رسیده است شامل 10 سوال است. غیبت 11 روزه رییس جمهور، عدم پرداخت تسهیلات مترو تهران، تمرد از اجرای حکم رهبری در ابقای وزیر اطلاعات، برکناری تحقیر آمیز منوچهر متکی، ترویج مکتب ایرانی به جای مکتب اسلام، از مهمترین سوالات نمایندگان از احمدی نژاد است. سخنگوی طراحان سوال از رییس جمهور امروز اعلام کرد در صورت فراخواندن احمدی نژاد به مجلس 5 سوال از ذکر شد در نامه نمایندگان از وی مطرح می گردد. رضا حسینی در این باره گفت: «آنچه مشخص است تاکید مجلس و طراحان سئوال از رئیس جمهور، پیگیری تخلفات قانونی در حوزه دولت است. مهمترین بحث از مباحث مطرح شده در کمیسیون های تخصصی در خصوص طرح سئوال از رئیس جمهور بحث مربوط به عدم اعتبارات مترو و 11 روز خانه نشینی رئیس جمهور است که در این موارد صراحتا قانون را زیر پا گذاشت پس از این کش و قوس ها برخی نمایندگان تلاش های خود را برای به حد نصاب رساندن امضا ها(73امضا) آغاز کردند، تلاش هایی که موفقیت آمیز بود و بالاخره 30 آذر ماه سال جاری طرح سئوال از رئیس جمهور که با 79 امضا به هیئت رئیسه مجلس رسید و به 6 کمیسیون مجلس ارجاع شد.
" احمدی نژاد: دو نوار 45 دقيقه اي روي ميزم دارم که خیلی چیزها را مشخص می کنند"
همانگونه که در مورد گزارش خبر قبلی اشاره شد که اقدامات تهدید آمیز بازار مکاره ناشی از جنگ گرگ ها وباج وحق سکوت گیری در راستای اهداف خاص از جمله مهار و یا وادار به سکوت کردن پاسدار گماشته احمدی نژاد است .زیرا که وحشت از دست زدن به روشنگری وعلنی کردن اسناد ومدارکی است که در اختیار دارد که در صورت فاش شدن تضمینی برای کنترل فضای انفجاری جامعه از پیآمد و پس لرزه های آنوجود ندارد.
آفتاب: حال اگر اين دو نوار 45 دقيقه منتشر شود و مردم بفهمند که چه کساني درحال توطئه چيني عليه دولت مي باشند، چه واکنشي نشان مي دهند؟ آن وقت در عرصه سياسي که هيچ، آيا جايي در اين کشور خواهند داشت؟ يک سايت به اسفنديار رحيم مشايي خبري را بروي خروجي خود قرار داده است که از اخبار محرمانه جديدي حکايت دارد. به گزارش آريا سايت "رها پرس"در اين خبر نوشته است :دکتر احمدي نژاد در جلسه معارفه مهندس رحيم مشايي به عنوان رئيس گروه مشاوران جوان رياست جمهوري در تاريخ 8 بهمن 1388، از جلسه برخي سياسيون براي توطئه عليه دولت پرده برداشت. رئيس جمهور اظهار داشت تعدادي از سياسيون در جلسه اي خصوصي گفته اند که اگر دولت دهم همانند دولت نهم موفق عمل کند، در انتخابات رياست جمهوري آينده(سال 92) دولت به هر کسي که اشاره کند، او پيروز انتخابات است.احمدي نژاد ادامه داد آن ها در آن جلسه بحث کرده اند که دولت احتمالا در انتخابات به چه کسي اشاره مي کند و تعدادي از افراد را اسم برده اند و پس از بررسي گفته اند احتمالا مشايي مورد حمايت دولت خواهد بود و همانجا تصميم مي گيرند که مشايي را بزنند و تخريب کنند. رئيس جمهور تأکيد کرد که 2 تا نوار 45 دقيقه از آن جلسه الآن روي ميز من است. اين سايت ادامه داده است: با اين وصف مشخص است که چرا دو سال، تخريب مهندس مشايي اولويت اصلي رسانه هاي وابسته به همان سياسون است و بر اساس تصورات و خيالاتشان مبني بر احتمال ورود وي به عرصه انتخابات آينده رياست جمهوري، انواع اتهامات را همچون سيل به سوي او جاري کرده اند.حال اگر اين دو نوار 45 دقيقه منتشر شود و مردم بفهمند که چه کساني درحال توطئه چيني عليه دولت مي باشند، چه واکنشي نشان مي دهند؟ آن وقت در عرصه سياسي که هيچ، آيا جايي در اين کشور خواهند داشت؟
انتقاد هاشمی از ساخت ماکت مقوایی امام
قدرت خمینی شیاد از ابتدا هم باسمه ای ومترسکی بود .چون اگر قدرت داشت نه اجازه می داد که با نوه اش حسین آنگونه برخورد شود . سپس با ترغیب و وادار کردنش به ادامه جنگ تن دهد تا مجبور به  زهر ناشی از شکست به کامش شود . بدتر اینکه وادارش کنند مرتک آن جنایت ضد بشری شود و فرمان قتل تیرباران زندانیان سیاسی  تابستان 67 را بدهد که منتهی به کنار زددن جانشین ده ساله اش منتظری شد و کسی جای وی را  بگیرد که با توطئه فرزند ویادگارش احمد را سر به نیست کرد .مهمتر اینکه در سال مرگ وی فریاد مرگ بر منافق  برای  نواه اش حسن موقع سخنرانی سر داده  واجازه سخنرانی به وی داده نشد. برای همین مترسک تمسخر آمیز مقوایی وی درست شد تا نشان داده شود وی چنین مترسک مقوایی بود؟
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از برنامه تبلیغی آغاز دهه فجر امسال بااستفاده از ماکت های مقوایی ابراز امیدواری کرد برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی این ایام توسط دستگاه‌های تبلیغی در خور و شأن و بزرگی آن باشد و از انجام برنامه‌های کم‌محتوا و سخیف خودداری شودبه گزارش خبرگزاری مهر، مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز با حضور اکثریت اعضا تشکیل جلسه داد. در ابتدای این جلسه، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، با تبریک ایام خجسته و بزرگ دهه فجر انقلاب اسلامی، پیروزی انقلاب اسلامی را افتخاری جاویدان برای تاریخ اسلام، تشیع و ایران دانست. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تأکید بر عظمت انقلاب اسلامی ایران، ابراز امیدواری کرد برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی این ایام توسط دستگاه‌های تبلیغی در خور و شأن و بزرگی آن باشد و از انجام برنامه‌های کم‌محتوا و سخیف مانند بی‌سلیقگی در استفاده از ماکت‌های مقوایی که بعضاً می‌تواند مورد اعتراض مردم فهیم و سوءاستفاده دشمنان انقلاب نیز قرار گیرد، خودداری شود. وی افزود: دستگاه‌های تبلیغاتی و رسانه‌های همگانی به ویژه رسانه ملی وظیفه ملی و تاریخی سنگینی در جلوگیری از تحریف تاریخ انقلاب و معرفی درست و واقعی دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند و انتظار می‌رود برنامه‌ریزی‌های مناسب و در خور شأن مناسب‌تری برای این ایام تدارک دیده شود