گزیده خبرهای 18 بهمن 90 . قسمت- 2
سایه شوم رژیم مرگ زا ومرگ زی که همراه با فشارهای روحی وروانی می باشد می بایست همه جا گسترانیده شود . آنگونه که در محیط و میادین ورزشی فوتبال مرگ آفرینی می کند.
پدر این جوان گفت: وقتی گل سوم پرسپولیس را دید از خوشحالی به هوا پرید و بعد بی هوش شد. ما هم سریعا وی را به بیمارستان رساندیم و سپس مشخص شد که سکته مغزی کرده و قلب فرزندم نیز کار نمی کند.شفافدوربین نود صحنه هایی را پخش کرد که شوکی بزرگ را به بینندگان تلویزیونی وارد کرد.پس از به ثمر رسیدن گل سوم پرسپولیس در دربی روز پنج شنبه یکی از جوانان اهوازی هنگام تماشای گل پیروزی بخش ایمون زاید به هوا پریده و بعد از بازگشت به زمین بی هوش شده است.پدر این جوان گفت: وقتی گل سوم پرسپولیس را دید از خوشحالی به هوا پرید و بعد بی هوش شد. ما هم سریعا وی را به بیمارستان رساندیم و سپس مشخص شد که سکته مغزی کرده و قلب فرزندم نیز کار نمی کند.شاید این حادثه یکی از تلخ ترین خوشحالی های دربی 74 باشد که منجر به مرگ یک جوان اهوازی شد.
گزارشی در باره سقوط مشکوک جنگده (اف-14) در بوشهر.
در ادامه تجربیات گذشته ی قتل های زنجیره ای هوایی از طریق دستکاری وخرابکاری سقوط هواپیمای مسافری ونظامی و زمینی   از طریق ربودن ومثله  شکنجه وخفه کردن  اکنون شیوه ای دیگر سربه نیست کردن خاموش گزارش شده است.
خبرنگار ما از تهران: در حالیکه مقامات نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ادعا می کنند عامل سقوط جنگده (اف-14) نیروی هوایی که روز پنجشنبه ششم بهمن ماه حوالی بوشهر سقوط کرد نقص فنی بوده اما خبرها حکایت از آن دارد که این هواپیما توسط موشک زمین به هوای پدافند رژیم مورد اصابت قرار گرفته و در 30 کیلومتری بوشهر در آب سقوط کرده است.در تایید این خبر نزدیکان سرگرد کریمایی خلبان یکم تامکت سقوط کرده خبر می دهند در حالیکه هیچ اطلاعی از پرواز نداشته حوالی ساعت 3 صبح با منزل وی تماس گرفته می شود و به اجبار از او می خواهند تا خود را به پایگاه بوشهر برساند و برای پرواز در ساعت 4:30 آماده باشد. این خبر با تعجب و نگرانی خلبان و همسر وی مواجه می شود و حتی همسر خلبان کریمایی از او می خواهد که از این پرواز خودداری کند چرا که سابقه نداشته در این ساعت با وی تماس گرفته شود و از او بخواهند برای پروازی غیرضروری در پایگاه باشد.خلبان سیفی کمک خلبان این پرواز نیز یکی دیگر از افسران زبده نیروی هوایی بود و گفته می شود وی نیز از چنین دستوری متعجب بوده و پیش از پرواز به شوخی و کنایه از دوستان خود حلالیت خواسته است! سرگرد علیرضا کریمایی اهل روستای «نویز» طالقان بوده و خانواده وی تهدید شده اند که هیچ صحبتی در این مورد نداشته باشند.لاشه این هواپیما یک روز پس از سقوط از آب بیرون کشیده می شود اما به هیچ عنوان اجازه بررسی جعبه سیاه آن داده نمی شود چرا که به گفته پرسنل برج مراقبت و رادار پایگاه بوشهر این هواپیما تا آخرین لحظه در صفحه رادار دیده می شد و هیچ مکالمه ای بین خلبانان و برج مبنی بر نقص فنی شنیده نشده بود.محمدحسین جهانبخش، استاندار بوشهر نیز نقص فنی را عامل سقوط این هواپیما اعلام کرد اما دوستان این دو خلبان که لاشه هواپیما را دیده بودند اظهار می کنند شکل ظاهری لاشه این هواپیما نشان می دهد که پیش از سقوط در آب منفجر شده است.
فرج‌الله سلحشور٬ کارگردان محافظه‌کار سینما: جشنواره فیلم فجر محل «چاقو کش‌ها» است
زیاد هم بی ربط نگفته است . زیرا وقتی یک آخوند 2 زاری منبری منقلی رهبر شده باشد . ویک پاسدار لات ولمپن رئیس جمهور باشد وپاسدار بچه آخوند د یگری هم ر ئیس بازار مکاره واخوی آخوندش رئیس انتصابی دستگاه فاسد قضاییه تبعیض باشد . همچنین یک پاسدار دیگر هم رئیس سازمان پشم وشیشه شده باشد و یکی از رهبر ان چماقدار حزب اللهی به نام مسعودد هنمکی کار گردان سینما شده باشد ولمپن و دهان گشاد لات مکتبی فرج الله سلحشور هم کار گردان شده  باشد ووزیر فرهنگ سانسور وتفتیش عقاید ارشاد هم یک متحجر بدتر از اینها باشد . بنابراین مشخص است که سینما وجشنواره فیلم دهه زجر جایگاه چه کسانی  می تواند باشد؟
دیگربان : فرج‌الله سلحشور٬ کارگردان محافظه‌کار سینما جشنواره فیلم فجر را «احیاگر سینمای شاهنشاهی و صهیونیستی» دانست که عده‌ای «ساواکی» و «چاقوکش» در آن شرکت می‌کنند.آقای سلحشور روز دوشنبه (۱۷بهمن) به «خبرگزاری دانشجو» گفته که «هدف جشنواره فیلم فجر احیای سینمای شاهنشاهی، آمریکایی، صهیونیستی و کوبیدن و به قهر کشاندن سینمای ارزشی» است.وی افزوده است: «جشنواره در فضای کنونی، مکانی است که چند میلیارد بودجه کشور باید در آن خرج شود و افراد ناباب تحت عنوان چاقوکش و ساواکی که هم خود آن‌ها و همسرانشان نیروهای وابسته به ساواک بودند حضور دارند و از آن‌ها تجلیل و قدردانی هم می‌شودسلحشور اظهار کرده است: «جشنواره‌های ما در جهت ارزش گرایی، تربیت افراد لایق، تجلیل از آثار انقلابی، معنوی و دفاع مقدس حرکت نمی‌کنندفرج‌الله سلحشور از جمله سینما‌گران محافظه‌کاری است که دارای دیدگاه‌های رادیکال اسلامی در حوزه هنر است.وی در سال‌های اخیر حملات گسترده‌ای به سینماگران ایران داشته و انتقاد‌های تندی در خصوص برخی فیلم‌ها٬ برنامه‌های هنری و بازیگران در حوزه سینما مطرح کرده است.سلحشور چندی پیش نیز سینمای ایران را «فاحشه‌خانه» خوانده بود که بازتاب‌های فراوانی داشته است.
ارتش سوریه حمص را گلوله باران کرد + فیلم (2)
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=44348
مگر رژیمی می تواند هم پیمان حاکمان باشد وماهیتی ضد بشری و جنایتکارانهه مچون حاکمان ایران ودت نشانده ومزدورش نخست وزیر عراق نوری المالکی نداشته باشد .به خصوص رد آدم کشان حرفه ای سپاه قدس وحزب الله لبنان در این کشور ها حضور داشته ومشغول جنایت باشند؟ بهر حال این فیلم ضمیمه شده بوضوح ماهیت بشار اسد جنایتکار وارتش ونیروی انتظامی خونریز وی را به نمایش گذاشته است؟
یورو نیوز : ارتش سوریه در یکی از شدید‌ترین حملاتش، روز دوشنبه شهر حمص را بار دیگر به گلوله بست و حداقل ۵۰ نفر را کشت.تلفات حملات از جمعه شب تا کنون به ۲۵۰ نفر می‌رسد. شورای ملی سوریه متشکل از مخالفان دولت، حمله و کشتار اخیر را از زمان شروع اعتراض سوری‌ها علیه بشار اسد، رئیس جمهوری این کشور، بی‌سابقه خواند. بیشترین تلفات با هدف قرار گرفتن بیمارستانی در منطقه «بابا عمر» شهر حمص برجای گذاشته شد. شهر حمص که اعتراضات از آن آغاز شد به مرکز شورش نظامیانی تبدیل شده است که از ارتش سوریه بریده‌اند. این شهر سی سال پیش (۱۹۸۲ میلادی) علیه پدرِ رئیس جمهوری کنونی به پا خواست اما بدستور حافظ اسد، هزاران تن از ساکنانش قتل عام شدند. شورای ملی سوریه، خشمگین از وتو قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در روز شنبه از سوی چین و روسیه، آن را «مجوزی برای کشتار» خواند که به بشار اسد امکان می دهد تا به سرکوب و کشتار غیرنظامیان ادامه دهد.
جبهه متحد در آستانه «فروپاشی» قرار گرفت.ائتلاف نانوشته ایثارگران و رهپویان با جبهه پایداری
هنوز نه به دار و نه ببار است ونمایش خیمه شب بازی  12 اسفند برگزار ونتایج آن مشخص نشده است . ولی جنگ و دعوای باندهای مافیایی پیرامون رئیس بازار مکاره ی نهم بالا گرفته است . داشته باشید که اینان جزو همانانی هستند که 7 سال پیش تبلیغ می کردند که عاشقان خدمت ونه شیفتگان قدرت هستند که اکنون نه جای این ادعا عوض شده که سخت مشغول یقه گیری وتوی سر زدن همدیگر برای حذف هم و کسب قدرت وانحصاری کردنش هستند.باز هم باید در این نمایش خیمه شب بازی جنگ قدرت وثروت  شرکت کرد یا نه خط بطان تحریم بر آن کشید وتلاش ومبارزه برای برچیده شدنش چنین روابط ظالمانه قرون وسطایی کرد وحکومت دمکراتیک جایگزینش نمود.
دیگربان : رسانه‌های تیم احمدی‌نژاد از افزایش اختلاف غلامعلی حداد عادل با علی لاریجانی و محمدباقر قالیباف در «جبهه متحد اصول‌گرایان» خبر داده و پیش‌بینی کرده‌اند این جبهه فرو خواهد پاشید.سایت «ر‌ها پرس» روز دوشنبه (۱۷ بهمن) نوشته رقابت میان حداد عادل با لاریجانی برای کسب کرسی ریاست مجلس نهم مهم‌ترین علت بروز اختلاف‌ در این جبهه شده است.به نوشته این سایت٬ حسین فدایی٬ دبیرکل «جمعیت ایثارگران» به همراه علی زاکانی٬ دبیرکل «جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی» برای ریاست حداد عادل بر مجلس نهم تلاش می‌کنند و طیف سنتی محافظه‌کاران نیز می‌خواهد لاریجانی همچنان رئیس مجلس بماندر‌ها پرس» در عین حال نوشته است حضور حداد عادل در فهرست «جبهه پایداری» و مخالفت وی با افزوده شدن نام علی مطهری٬ حمید کاتوزیان و علی عباسپور به فهرست «جبهه متحد اصول‌گرایان» از دیگر موارد اختلاف میان نزدیکان محمدرضا مهدوی‌کنی است.آن‌طور که این سایت وابسته به تیم احمدی‌نژاد گزارش کرده است٬ «جمعیت ایثارگران»٬ «جمعیت رهپویان» و «جبهه پایداری» به طور مشترک برای کنار گذاشتن علی لاریجانی از ریاست مجلس تلاش می‌کنند.سایت «خبر‌ آنلاین» وابسته به علی لاریجانی نیز امروز در گزارشی به تجزیه و تحلیل ترکیب فهرست ۲۷ نفره نامزد‌های «چبهه متحد اصول‌گرایان» در حوزه انتخابیه تهران پرداخته است.آن‌طور که «خبر آنلاین» نوشته بسیاری از کسانی که نام آن‌ها در این فهرست آمده است٬ عضو «جمعیت ایثاگران» و «جمعیت رهپویان» هستند.در این فهرست «جامعه روحانیت مبارز» و «جبهه پیروان خط امام و رهبری» کمترین نامزد را دارند.علی مطهری نیز در واکنش به این مسئله اعلام کرده قصد دارد فهرست انتخاباتی «منتقدان دولت دهم» را در دو یا سه روز آینده منتشر کند.به نظر می‌رسد طیف ایثارگران‌ و رهپویان با ائتلافی نانوشته با «جبهه پایداری» تلاش می‌کنند طیف سنتی محافظه‌کاران را کنار بزنند که این اقدام با اعتراض آن‌ها مواجه شده است.