دو خبر ادعای دروغین حضور میلیونی درر وز 22 بهمن ودروغ بزرگ تر نظر سنجی در شرکت 12 اسفند . 20 بهمن 90
فرمانده معظم کل قوا در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش:میلیون‌ها ایرانی در ۲۲ بهمن به خیابانها می‌آیند.خبرگزاری فارس: رهبر معظم انقلاب اسلامی، تاکید کردند: هر سال و حتی در بدترین شرایط جوی، میلیونها نفر در سراسر کشور، در 22 بهمن به خیابانها می آیند و سالگرد انقلاب اسلامی را گرامی می دارند، در 22 بهمن امسال نیز به توفیق الهی و با هدایت خداوند متعال، همه خواهند دید که مردم ایران چگونه به میدان خواهند آمد.
این ادعای وارونه که موازی ومترادف گزارش نظر سنجی خبر بعدی می باشد. ناشی از فلسفه ی عوامفریبی و شیاد ودروغ و وارونه  گویی  33 ساله است . زیرا که پس از چندین روز تبلغات مستمر کهبرای حضور علی خائنه ای در نمازجمعه ی تهران شد . طوری که سازمان  متروی تهران وحومه تردد در چنین روزی ر ایگان اعلام کرد . همچنین با بسیج کردن  نیروها یا طلاعاتی و امنیتی ونظامی وانتظامی وبسیج ولباس شخصی های دژخیم وساندیس خوران از تهران کلان شهر بیش از 12 میلیونی 10 هزار نفر هم در این نماز جمعه ی تهران حضور نداشت  که اکنون در آغاز سی وچهارمین سال گرد انقلاب که یک سال است که رهبران رقیب مدعی اصلاح طلبان در حصر خانگی بسر می برند وفراخوان تحریم  نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند داده شده است . از سوی دیگر دامنه ی جنگ قدرت وثروت و اختلاف و رقابت ها نه علنی که مهار ناپذیر شده است. مهمتر اینکه وضعیت اقتصادی بدلیل تحریم ها که مرتبط به اصرار بر پیگیری اهداف نظامی هسته ای می باشد. تحریم ها آنگونه تأثیر گذار شده است که علی خائنه ای به درد آور وفلج کننده بودنش در نماز جمعه تهران اعتراف نمود . افزایش سرکوب وضرب وشتم وبازداشت و زندان واعدام وقصاص ها هم که نه سر ایستایی ندارد که شتاب گرفته است .اوضاع تورم وگرانی و رشد فقر وبیکاری وشکاف عمیق طبقاتی که  تبدیل به موضوع  رایج روز کشور شده  ولی  پاسخ دادنش به مردم ایران به فراموش سپرده  شده است . بعلاوه بارش برف وسرما هم مزید بر علت شده است . با این اوصاف ادعای حضور میلیون ها نفر در 22 بهمن کردن ناشی از اوج نشئگی زیاد وتوی عوالم خلسأ و رؤیا بودن وخواب پنبه دانه لف لف خوردن می باشد؟

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(چهارشنبه) در دیدار جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره)، ، رهبر انقلاب اسلامی، حادثه نوزدهم بهمن را یک خاطره فراموش نشدنی و نقطه ای درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی برشمردند و افزودند: یکی از عبرتها و درس های این رویداد تاریخی، درس اقدام، ابتکار، ایستادگی، کار به هنگام و تأثیر آن در حرکت جامعه و کشور است.حضرت آیت الله خامنه‌ای با یادآوری شرایط بسیار حساس و سرنوشت ساز بهمن ماه سال 57، خاطرنشان کردند: اقدام جمعی از همافران نیروی هوایی ارتش در بیعت با امام خمینی (ره)، در آن شرایط، کاری بسیار بزرگ بود که تأثیر خود را گذاشت و موجب شتاب گرفتن تغییر روند امور شد.رهبر انقلاب اسلامی، برگزاری جشن های مردمی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در 33 سال گذشته را، در دنیا و در میان انقلابها بی سابقه خواندند و افزودند: هر سال و حتی در بدترین شرایط جوی، میلیونها نفر در سراسر کشور، در 22 بهمن به خیابانها می آیند و سالگرد انقلاب اسلامی را گرامی می دارند، که این موضوع نشان دهنده استمرار حرکت مردمی انقلاب است.حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: در 22 بهمن امسال نیز به توفیق الهی و با هدایت خداوند متعال، همه خواهند دید که مردم ایران چگونه به میدان خواهند آمد.
نتایج نظرسنجی استانی خبرگزاری فارس در نیمه نخست بهمن.67/3 درصد از مردم خراسان رضوی در انتخابات مجلس نهم شرکت می کنند.خبرگزاری فارس: بر اساس نتایج نظرسنجی استانی مرکز افکارسنجی خبرگزاری فارس که در نیمه نخست بهمن‌ماه انجام شده است 3/67درصد مردم در حوزه‌های انتخابیه مختلف در استان خراسان رضوی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت خواهند کرد.
این نظر سنجی از کدام بخش نظر سنجی شمع دزدان صحن امام رضا وابسته به  علی خائنه ای  کسب شده است که نزدیک 4 برابر نظر 18% محمد رضا باهنر نایب رئیس بازار مکاه نونی می باشد؟ آیا اینگونه ادعای منار و گنجشک کردن کردن اعتراف ولو دادن آرای تقلباتی حضور دشمن شکن  مورد نظر علی خائنه ای نمی باشد؟ مسخره ترا ینکه در این آمار نظر سنجی فقط 7% گفته اند که شرکت نمی کنند .یعنی با وجود  فراخوان گسترده ی تحریم از همه دوره های نمایش های خیمه شب بازی مخالفین رأی دادن کمتر است . بزبان دیگر 93% واجدین شرایط رأی دادن شرکت می کنند ورژیم فاشیستی مذهبی کودتایی  نامتعارف را قبول دارند.  به نظر می رسد که گزارشگر جای خالی پاسدار بسیجی مشنگ محمد رضا نقدی را در هذیان گویی پر کند . زیرا که وی این روز سخت مشغول گرد آوری ساندیس خوران روستایی به تهران برای نمایش جا زدن حضور میلیونی می باشد.
به گزارش خبرنگار سیاسی فارس، مرکز افکارسنجی خبرگزاری فارس در نیمه نخست بهمن‌ماه یک نظرسنجی سراسری در تمامی استان‌ها و حوزه‌های انتخابیه کشور با موضوع انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی انجام داده است که نتایج آن به صورت استانی به تدریج منتشر خواهد شد.نتایج این نظرسنجی در  استان خراسان رضوی بیانگر حضور گسترده مردم این استان در انتخابات 12 اسفند است. از بین ۵هزار و ۵۵۳ نفر نمونه آماری در این استان ، در پاسخ به این سؤال که « آیا در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای سالامی شرکت می‌کنید یا خیر؟» 67.3 درصد گزینه «در انتخابات شرکت می‌کنم»، 12.4درصد «شاید شرکت کنم»، 2.8درصد «به احتمال زیاد شرکت نمی‌کنم» و 7.3درصد «قطعا شرکت نمی‌کنم» را انتخاب کرده‌اند.در حوزه انتخابیه مشهد و کلات از بین 801 نفر نمونه آماری 51.7درصد گزینه «در انتخابات شرکت می‌کنم»، 14.7درصد «شاید شرکت کنم»، 6.7درصد «به احتمال زیاد شرکت نمی‌کنم» و 16.9درصد «قطعا شرکت نمی‌کنم»را انتخاب کرده‌اند.در حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار از بین 405 نفر نمونه آماری 83.75درصد گزینه «در انتخابات شرکت می‌کنم»، 6.2 «شاید شرکت کنم»، 5درصد «به احتمال زیاد شرکت نمی‌کنم» و 1.5درصد «قطعا شرکت نمی‌کنم» را انتخاب کرده‌اند.دیگر حوزه انتخابیه فریمان و سرخس و بخشهاری احمدآباد و رضویه است که از بین 329 نمونه آماری ۷۹درصد گزینه «در انتخابات شرکت می‌کنم»، 9.1درصد «شاید شرکت کنم»، ۹درصد «به احتمال زیاد شرکت نمی‌کنم» و 4.9درصد «قطعا شرکت نمی‌کنم» را انتخاب کرده‌اند.در حوزه انتخابیه نیشابور و تخت جلگه نیز از بین ۶۱۰ نفر نمونه آماری 71.7درصد گزینه «در انتخابات شرکت می‌کنم»، 11.8درصد «شاید شرکت کنم»، 2.5درصد «به احتمال زیاد شرکت نمی‌کنم» و 5.4درصد «قطعا شرکت نمی‌کنم» را انتخاب کرده‌اند.در دیگر حوزه انتخابیه استان خراسان رضوی یعنی سبزوار و جغتای و جوین نیز از بین 605 نفر نمونه آماری 68.2درصد گزینه «در انتخابات شرکت می‌کنم»، 11.7درصد «شاید شرکت کنم»، 3.8درصد «به احتمال زیاد شرکت نمی‌کنم» و 10.6درصد گزینه «قطعا شرکت نمی‌کنم» را انتخاب کردند.قوچان و فاروج دیگر حوزه انتخابیه است که از بین ۴۲۹ نفر نمونه آماری 72.6 درصد گزینه «در انتخابات شرکت می‌کنم»، 9.6درصد «شاید شرکت کنم»، 1.4درصد «به احتمال زیاد شرکت نمی‌کنم»، 3.7درصد «قطعا شرکت نمی‌کنم» را انتخاب کرده‌اند.