گزیده فراخوان های  حضور 22 بهمن سال گرد انقلاب . 22 بهمن 90
در آستانه سی وچهارمین انقلاب 22 بهمن 57  از سوی جانیان ومتحجران غارتگران وجنگ افروزان کودتاگر که مصادره کنندگان انقلاب وانحصاری کردن قدرت هستند که شامل جریان ها و زائده های وصل به ولی وقیح منفور ونامشروع علی خائنه ای وپاسداران کودتا گر می باشند فراخوان حضور  در 22 بهمن داده اند . البته با نماینده وسخنگوی مردم شدن مدعی حضور پر شور ساندیس خوران شده اند . جالب وعجیب است که  خبری از دولت  و جریانات وابسته رقیب مدعی اصلاح طلبان محور فراخوان حضور دادن در خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس نیست . زیرا که ناشی از جنگ قدرت و ثروت واختلاف و رقابت می باشد . سئوال ساده این است وقتی میان باندهای مافیایی مدعی اصول گرایان کودتایی حاکم از یک طرف و از سوی دیگر با رقیب مدعی اصلاح طلبان وجود دارد .چگونه این رژیم ضد بشری و قرون وسطایی نا متعارف پس از 33 تجربه آزمون شده وشکست خورده می تواند مشروع و در خدمت مردم باشد؟ همچنین شاهد خواهیم بود در تهران که بیش از 12 میلیون نفر جمعیت دارد چه تعداد ساندیس خوار در کنار سایر نیروهای سرکوبگر اطلاعاتی و امنیتی ونظامی و انتظامی وپاسدار و بسیجی وطلبه های حوزه ها شرکت می کنند که ادعای حضور میلیون ها نفر شده است؟
 حجت‌الاسلام صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:22 بهمن باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت نماز جمعه تهران گفت: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: کسانی که ایجاد فتنه می‌کنند چه در انتخابات و چه در القائات مسموم بیگانگان حتی اگر پایگاه آنها مسجد باشد نیز باید آن را بر سر آنان خراب کرد و این همان کاری است که پیامبر اکرم (ص) آن را به دستور خداوند انجام داد.حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در خاتمه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از فرمایشات ایشان هشدار بر این بود که با لبخند دشمن فریب نخوریم چرا که لبخندش خدعه است.
لیست جبهه متحد اصولگرایان هنوز باز است.ولایتی: ملت با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن خیال خام دشمنان را باطل کنند خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان گفت: دشمنان بسیار در تلاش هستند ایران را به عنوان کانون جوشش ارزش‌ها و حرکات اسلامی از فعالیت بیندازند، بنابراین مردم باید با حضور خود در صحنه همچون همیشه خیال خام آن‌ها را باطل کنند.
وی با اشاره به اینکه 21 روز تا زمان انتخابات فرصت باقی مانده است، یادآور شد: در زمان باقی‌مانده اگر کسانی از افراد اصولگرا بوده اما در مجموع از متحدان جدا هستند و حاضر باشند به این جمع بپیوندند، از آن‌ها استقبال می‌کنیم.‌ولایتی در پایان تاکید کرد: باید با انتخاب نمایندگان اصلح و اصولگرا مجلسی را تشکیل دهیم تا مدافع کیان نظام، منافع ملت و آرمان‌های انقلاب باشد و ما هم بتوانیم متناسب با مسئولیتی که بر دوشمان نهادند راهگشای اسلامی عزیز باشیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی:حضور چشمگیر ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات جایگاه ایران را ارتقا می‌دهد.خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی،بیداری اسلامی در منطقه را مدیون انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت:حضور چشمگیر ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در عرصه انتخابات مجلس می‌تواند جایگاه انقلاب اسلامی و ایران را بالا ببرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی لاریجانی که دقایقی پیش در برنامه گفت‌وگو شبکه استانی صداوسیمای خراسان رضوی حضور پیدا کرده بود، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و ۲۲ بهمن اظهار داشت: در ۲۲ بهمن ۵۷ حضور پرشور مردم را دیدیم و منجر به فروپاشی رژیم طاغوت شد ولی در عین حال همچنان دشمنی غرب با ایران ادامه دارد.
اطلاعیه شورای نگهبان.ملت ایران در 22 بهمن و 12 اسفند، فجر دیگری خواهد آفرید.خبرگزاری فارس: شورای نگهبان، طی بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ابراز امیدواری کرد حضور پرشور ملت ایران در راهپیمائی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند، فجر دیگری را برای انقلاب اسلامی بیافریند.
به گزارش خبرگزاری فارس، شورای نگهبان، طی بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ابراز امیدواری کرد حضور پرشور ملت ایران در راهپیمائی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند، فجر دیگری را برای انقلاب اسلامی بیافریند.
خبرگزاری فارس: بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای به مناسبت ایام دهه فجر و یوم الله 22 بهمن اعلام کرد: حضور پرشور مردم عزیز ما در راهپیمایی 22 بهمن، می‌تواند نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.
رهبر معظم انقلاب: اتحاد از نیازهای مبرم است.امت اسلامی ‌از فرصت‌های کم نظیر بیداری اسلامی نهایت استفاده را بکند
خبرگزاری فارس: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اتحاد را یکی از نیازهای مبرم امت اسلامی برشمردند و با اشاره به بیداری ملت‌ها و قیام‌های اسلامی منطقه افزودند: تحولات و انقلاب‌های منطقه و همچنین عقب‌نشینی‌های پی در پی آمریکا و دستگاه‌های استکباری و ضعف روزافزون رژیم صهیونیستی، فرصت‌های کم‌نظیری برای امت اسلامی است که باید از آن نهایت استفاده را کنند.\