روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی یکشنبه 23 بهمن ماه سال 1390
نقد وبررسی : روزی نامه ی حکومتی جمهوری " پاسخ به تهديدها "
"آخر   رژیمی که پایگاه مردمی دارد ومی تواند د ه ها میلیون نفر را در 22 بهمن به خیابان بکشاند. چنین رژیمی  نه اینکه نیاز ندارد تا از ترس خبررسانی دست به سانسور خبری بزند و چند روز جلوتر از 22 بهمن سالگرد انقلاب  شگرد مسدود کردن 30 میلیون ایمیل را بکار برد ، بلکه تلاش در سرعت انتقال خبر وگزارشات تصویری تظاهرات می کند تا که قلم اجاره ای  سر مقاله نویس بیشتر فرصت مناسب برای قدرت مانور تبلیغاتی داشته باشد تا بقول  وی ، پيام‌های این حضور موجب بیشتر فهم  دشمنان ملت  ونه حاکمان  اشغال گر شود"
سرمقاله نویس بر خلاف اینکه  ابتدا زرنگی وهشیاری به خرج داده که آمار رقمی حضور در تظاهرات فرمایشی ونمایشی 22 بهمن ارائه  نداده است .چون می داند مردم فهم وشعور وچشم دارند وخود شاهد صحنه بوده یا شنیده اند . از سوی دیگر  خبر نگاران خارجی دعوت شده همچون سر بازجو حسین شریعتمداری سابقه باز جویی وشکنجه گری وتحریف گری و وارونه گویی ندارند وآنچه را خود د یده وناظر بودند گزارش خواهند کرد . بنابراین سرمقاله نویس تلاش کرده با کار بردن برخی قید وصفات دهان پر کن  ادعای کیلویی نجومی بی نظیر کند . بطور مثال از حضور چشم گیر مردم  آنگونه ادعا کرده تا که آشکارا  تبدیل به داستان تف وتاق وریش برایش  شود. گرچه با این ترفند زور زده تا که راه فرار وتبرئه کردنش وجود داشته باشد. همچنین  بدون ارائه ی اعداد وارقام تا که دستش برای مانور تبلیغاتی ضد آمریکایی ودشمن بیگانه و اسراییل  باز  باشد تا که بقول خودش  پاسخ به تبلیغات عدم حضور  مردم در نمایش خیمه شب بازی فرمایشی 22  بهمن  داده باشد  و برای اینکه این هدف دشمن را خنثی کرده باشد پس  سخنگو ونماینده ملت شده  وادعا کرده که  راه پيمائي 22 بهمن امسال ، يكي از كم نظيرترين راه پيمائي‌ها در 33 سال گذشته بود . یعنی ضمن  اینکه زیرآب ادعاهای حضوری سال های گذشته را زده است که کمتر از حضور امسال بوده است که بر اساس گزارش خبر گزاری فرانسه موقع سخنرانی پاسدار گماشته احمدی نژاد د ر میدان آزادی تهران 30 هزار نفر ساندیس خور حضور داشتند که یک چهام 1% جمعیت 12 میلیون نفری تهران می باشد .تازه خیلی از این ساندیس خوران از روستا ها وشهرها واقوام دیگر بودند که از سوی بسیج به تهران منتقل شدند. ولی سرمقاله نویس پیام های حضور بی نضیر وسابقه ی ساندیس خوران در 22 بهمن را ین چنین  از موضع وارونه ترسیم وتشریح وتبیین کرده است :
"دشمنان ملت ايران هرچه مي‌خواهند بگويند و بنويسند، اما اين يك واقعيت عيني است كه اين ملت 33 سال بعد از پيروزي انقلاب اسلامي، ديروز براي بزرگداشت يوم‌الله 22 بهمن در سراسر ايران با شور و شوق و نشاطي همچون روزهاي بهمن 1357 به صحنه آمد و سي و سومين سالگرد پيروزي خود بر استبداد داخلي و استعمار خارجي را جشن گرفتحضور چشمگير مردم در راه پيمائي ديروز، عمق نفوذ انقلاب و نظام جمهوري اسلامي در جان مردم ايران را با بهترين زبان و بيان به نمايش گذاشت و پاسخ همه‌ي تهديدها و تحريم‌هاي دشمنان را داد. رسانه‌هاي بيگانه از مدت‌ها قبل به روز 22 بهمن چشم دوخته بودند و اميدوار بودند مردم ايران از حضور در راه پيمائي بزرگداشت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي خودداري كنند تا از اين طريق اهداف ضد ايراني خود را دنبال نمايند، اما مردم با حضور پرشور و پر تعداد خود در اين راه پيمائي، خط بطلاني بر تمام برنامه‌هاي آنها كشيدند و توطئه هايشان را خنثي كردندراه پيمائي 22 بهمن امسال، يكي از كم نظيرترين راه پيمائي‌ها در 33 سال گذشته بود و اين حضور گسترده، پيام‌هائي دارد كه هر چند دشمنان ملت ايران آنها را مي‌فهمند لكن فهرست كردن و بازگو نمودن آنها براي آنكه به رخ دشمن كشيده شود ضرورت دارد. اين پيام‌ها اينها هستند: - مردم ايران به آرمان‌هاي انقلاب اسلامي وفادار هستند و در هيچ شرايطي از آن جدا نمي‌شوند گذشت زمان، كه به دليل به عرصه آمدن نسل‌هاي جديد معمولاً تغييراتي در نگاه‌ها و باورها پديد مي‌آورد، در نگاه و باور ملت ايران نسبت به انقلاب اسلامي هيچ تغييري ايجاد نكرده است"
سرمقاله نویس از قلم انداخته تا  یاد آوری کند که   آنقدر علاقه به خمینی شیاد در دو طرف حاکمان ومردم وافر است که حاکمان در سال گرد ورودش مترسک مقوایی اش را  ساختند تا ابزار خنده وطنز گویی وشکوفا شدن ابتکارات گوناگون سرود وترانه و لطیفه های گوناگون برای امام مقوایی مترسک شده شود که  خلق کرده وهمچنان ادامه دارد.ولی وی اینگونه  تذکر مورد اشاره شده را فراموش کرده است :
" عشق مردم ايران به امام خميني و پاي بندي آنها به راه رهبر بزرگ انقلاب و بنيانگذار نظام جمهوري اسلامي، با گذشت زمان نه تنها كم نمي‌شود بلكه همواره درحال افزايش است پيام ديگر حضور گسترده مردم در راه پيمائي ديروز اينست كه هر قدر دشمن بر فشارها و تهديدهاي خود عليه ملت ايران بيافزايد، اين ملت براي ادامه راه انقلاب مصمم‌تر مي‌شود"
  سرمقاله نویس در ادامه ی ردیف کردن  دستآورد  پیام های حضور پررنگ مردم  در 22 بهمن ادعای رهبریت پوشالی جنبش بیداری منطقه  را مطرح کرده است که بخشی دیگر از حضور بی نظیر مردم در نمایش فرایشی 22 بهمن بود. طوری که حتی جنگ قدرت وثروت و رقابت واختلافات میان باندهای مافیایی کودتایی مدعی اصول گرایان حاکم موجب نشد که خللی در عزم  مردم در صحنه به وجود آید ومقابل دشمن بیگانه صف فشرده نداشته باشند . برای همین  ادامه ی بندهای پایانی   پیام  های حضور پرشور مردم در تظاهرات 22 بهمن را  اینگونه از موضع ضد آمریکایی و اسراییلی ادعا  کرده است :
"مردم ايران با حضور حماسي خود در راه پيمائي ديروز، به ملت‌هاي كشورهاي عربي و شمال آفريقا پيام ويژه دادند و گفتند ملت‌ها با مقاومت مي‌توانند هر مشكلي را حل كنند و تهديدهاي قدرت‌هاي سلطه گر را به فرصت تبديل نمايند. قطعاً ملت‌هاي تونس، مصر، ليبي و يمن كه ديكتاتورهاي حاكم بر كشورهايشان را سرنگون كرده‌اند از راه پيمائي ديروز مردم ايراني اين درس را مي‌آموزند كه براي تداوم انقلابشان بايد همواره در صحنه حاضر باشند و مردم بحرين و اردن و عربستان و ساير كشورهاي عربي و شمال آفريقا كه عليه ديكتاتورها قيام كرده‌اند نيز از حضور حماسي ديروز مردم ايران اين درس را مي‌گيرند كه براي رسيدن به پيروزي بايد استقامت داشته باشند و با صبر انقلابي به راهي كه در پيش گرفته‌اند ادامه دهند و مطمئن باشند كه به پيروزي خواهند رسيد. 6 - راه پيمائي گسترده ديروز مردم ايران براي آمريكا و رژيم صهيونيستي نيز پيام ويژه‌اي داشت. مردم ايران با حضور كم نظير خود در راه پيمائي ديروز به آمريكا فهماندند كه مثل 33 سال گذشته، كه نتوانست هيچ غلطي بكند، از اين پس هم هيچ غلطي نمي‌تواند بكند و آنچه امام خميني در زمينه ناتواني آمريكا گفتند كلامي عميق و پايدار است و ملت ايران آن را هرگز از ياد نخواهد برد. سران رژيم صهيونيستي نيز با دريافت خبر راه پيمائي ديروز مردم ايران و مشاهده تصاوير آن، به حقارت خود در برابر عظمت اين ملت پي خواهند برد و به اين نتيجه خواهند رسيد كه مردم ايران با حضور خود، همه‌ي توطئه‌هاي آنها را خنثي خواهند كرد7 - پيام راه پيمائي ديروز مردم ايران به دولتمردان ايراني نيز اين بود كه ما عليرغم ناكارآمدي‌ها و اختلافات و تخلفاتي كه از بعضي دولتمردان مشاهده مي‌كنيم، هر جا براي حمايت از اصل انقلاب و نظام لازم باشد در صحنه حضور پيدا خواهيم كرد و حساب انقلاب و نظام را از اين قبيل افراد جدا مي‌دانيم."
در خاتمه اینکه چرا مثل همیشه    بیان نیاز و مطالبات مردم فراموش شده است ولی از نام شان همچون مرغ عزا وعروسی  استفاده ی ابزاری تبلیغاتی هدفمند داخلی وخارجی شده است. یعنی هم با حضور خودشان پاسخ دندان شکن به دشمن بیگانه داده است. زیرا که  هم  دفاع از رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف ورهبر نامشروع ومنفورش حمایت می کنند .هم اینکه توجهی به اختلافات و رقابت باندهای مافیایی جنگ قدرت و ثروت نمی کنند و  برای مبارزه با دشمن دریغ از حضور در صحنه نمی کنند.. عجیب است که  این مشاور رفسنجانی گزارش نداده است که چرا اراذل اوباشان هدایت شده از بیت جماران  علیه رفسنجانی شعار دادند .طوری که وی را وادار کردند تا صحنه ی تظاهرات را ترک نماید؟ بهر حال سئوال است . آخر   رژیمی که پایگاه مردمی دارد ومی تواند د ه ها میلیون نفر را در 22 بهمن به خیابان بکشاند. چنین رژیمی  نه اینکه نیاز ندارد تا از ترس خبررسانی دست به سانسور خبری بزند و چند روز جلوتر از 22 بهمن سالگرد انقلاب  شگرد مسدود کردن 30 میلیون ایمیل را بکار برد ، بلکه تلاش در سرعت انتقال خبر وگزارشات تصویری تظاهرات می کند تا که قلم اجاره ای  سر مقاله نویس بیشتر فرصت مناسب برای قدرت مانور تبلیغاتی داشته باشد تا بقول  وی ، پيام‌های این حضور موجب بیشتر فهم  دشمنان ملت  ونه حاکمان  اشغال گر شود
هوشنگ بهداد
روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی یکشنبه 23 بهمن ماه سال 1390
پاسخ به تهديدها