گزارش خبرنگاران فارس از سراسر ایران/جهان نظاره‌گر حماسه دهها میلیون ایرانی/خروش بی‌نظیر ملت ‌در جشن 33 سالگی انقلاب.خبرگزاری فارس: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز همچون سال‌های گذشته با شکوه خاصی در سراسر ایران برگزارشد به نحویی که حتی شرایط نامناسب آب و هوایی هم نتوانسته مانع از خروج مردم از خانه‌هایشان شود.‌ 22 بهمن 90
گزارش گری به سبک طنز منار وگنجشک دادن از سوی خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران کودتا گر فارس وشعبات آن در استان ها و شهرستان های کشور که به جای گزارش گران خارجی زحمت گزارش تظاهرات با ادعای حضور ده ها میلیونی داده شده است . وقتی که یک پنجم جمعیت کشور در استان تهران زندگی می کنند .بنا براین حداقل باید یکی از این چند ده ها میلیونی حضور جمعیتت ا دعا شده در 22 بهمن باید در این استان حضور داشته باشند که هم مردم این استان وهم گزارش گران خارجی گزارش خواهند  داد که میزان شرکت کننده در چنین روزی چقدر بوده است؟ مگر تهران چند کیلومتر  خیابان دارد ؟ عرض این خیابان ها چه  متر است و چه تعداد نفرات  در آن جا می گیرد و فاصله نفرات چقدر است؟ برای حضور میلیون ها نفر چند کیلومتر نیاز می باشد؟ مهمتر اینکه این تجمع چند میلیون در کدام میدان تهران  امکان جا داده شدند؟ بهر حال اینگونه ادعا و آمار دادن های منار گنجشک گذشته از اینکه هدف مشروعیت تراشی کاذب برای رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف می باشد .از طرف دیگر پیش مقدمه  آماده سازی اذهان عمومی  برای تقلبات نجومی دشمن شکن آرا در نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم می باشد .
به گزارش خبرگزاری فارس، راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۹۰ با شور خاصی در سراسر کشور در حال برگزاری است به نحویی که بر‌اساس گزارشات رسیده از خبرنگاران فارس در سراسر کشور، حتی برودت هوا و بارش برف و باران هم نتوانسته مردم را از حضور در این حرکت حماسی- سیاسی بازدارد. خبرنگارخبرگزاری فارس از ‌شرق:‌ خبرنگار فارس از سیستان و بلوچستان: خبرنگار فارس از اصفهان ‌خبرنگار فارس از ‌مازندران:‌  خبرنگار فارس از سمنان ‌خبرنگار فارس از استان البرز:‌ خبرنگار فارس از لرستان: خبرنگار فارس از خراسان شمالی خبرنگار‌ان خوزستان: خبرنگار فارس نیز از جنوب اسیتان تهران:  ‌خبرنگار‌ فارس نیز از اراک گ: خبرنگار فارس از گرگان:خبرنگار فارس از قم نوشت: خبرنگار فارس از مشهدخبرنگار کرمانشاه .‌خبرنگار فارس از چهارمحال و بختیاری نیز اعلام کرد:‌  خبرنگار عسلویه: ‌خبرنگار‌ فارس از ایلام:‌  خبرنگار فارس از هرمزگان گزارش داد: