دو گزیده خبر مرتبط بهم .17 بهمن 90
اسامی قطعی نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان برای لیست تهران.خبرگزاری فارس: نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه تهران برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قطعی شدند.به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در جلسه امشب شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان که به انتخاب نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان اختصاص دارد تاکنون بخش اعظمی از نامزدهای این جبهه در شهر تهران انتخاب شده اند.
این دو گزارش ضمیمه شده  که مربوط  به نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند است مرتبط بهم می باشد . البته  با هم تناقض دارند. چون یک گزارش از عدم تأیید علی مطهری در لیست گفته شده ودر گزارش دیگر از تأیید وی در لیست خبر داده شده است. بهر حال چهره های اسامی لیست ناشناس نیستند. چون ترکیبی از هم منقلی وفامیل علی خائنه ای غلامعلی حداد عادل  که نفر اول لیست است و آخوندهای مفتخور بله قربان گوی دیگر علی خائنه ای عضو جامعه روحانیت ارتجاعی تهران هستند که با پاسداران وبسیجیان بدنام وجنایتکار همچون کوثری وسروری اند که همراه   با مجرم و  شکنجه گر بازداشتگاه کهریزک حسین فدایی است و دیگرانی که  چون علیرضا زاکانی و الیاس نادران سینه چاکان پاسدار گماشته احمدی نژاد بودند که سپس چون جنگ قدرت وثروت علنی شد .تغییر جهت داده ومنتقد وی  و دولت شدند که موازی این اسامی  چند عضو باند مافیایی غارتگر انگلیسی مؤتلفه همچون حبیبی وباهنر و بادامچیان قرار گرفته است . همچنین 5 زن عضو بازار مکاره ی کنونی را نیز در لیست گنجانیده اند تا آرای زنان ساندیس خوران کسب شود. توجه داشته باشید که نسبت زنان نامزد نمایش خیمه شب بازی در این لیست 1 به 6 است که تبعیض آشکار میان زن ومرد برجسته شده است . تازه این نسبت در بازار مکاره که فاجعه انگیز است .زیرا که نسبت تبعیض  1 زن مقابل 30 مرد می باشد. بهر حال به جز دو 3 مورد نفراتی که قبلاً وزیر آموزش وپرورش ونفت  بودند مثل حسین مظفر ومحمود فرشید ومیر کاظمی، بقیه  عضو کنونی بازار مکاره هستند که آزمون پس داده اند ونیاز به آزمون دیگری برای شناخت شان نمی باشد .زیرا عملکرد بازار مکاره هشتم با رئیس پاسدار تشریفاتی اش بوده که منجر به شرایط کنونی شده که آنچنان عیان است که نیاز به بیان نیست. بنابراین نه اینکه نمی بایست در این بازار مکاره شرکت کرد ، بلکه باید که  فراخوان تحریم داد وقاطعانه از آن دفاع نمود.چون پس از 33 سال تجربه نیاز به آزمون دیگری نیست .چون مگر قرار  است که  چه تجربه ی جدیدی تجربه شود که تا کنون آزمون نشده ومنتهی به شکست نشده است. زیرا که مجموعه ی شکست های گذشته بوده که منتهی به شرایط کنونی شده است که نه اینکه ادامه اش چیزی به نفع مردم ایران تغییر نمی دهد، بلکه براساس خطبه ی فارسی وعربی علی خائنه ای در نماز جمعه تهران آینده ی بسیار سیاه وتاریک وخطرناکی ترسیم شده ای در انتظار مردم و کشور ایران می باشد که می طلبد قبل  واقعین یافتن این چشم انداز خطر آفرین که جنگ هم بخشی از آن می تواند باشد از هم اکنون تلاش ها ومبارزات همه جانبه برای تحریم وتغییرات دمکراتیک در ایران کرد .
در پی مذاکرات شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان علی مطهری، علی عباسپور و حمیدرضا کاتوزیان از لیست انتخاباتی حوزه انتخابیه تهران این جبهه برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حذف شدند .اسامی 27 نامزد این جبهه در تهران به شرح زیر هستند:۱- غلامعلی حداد عادل۲- حجت‌اسلام محمد حسن ابوترابی‌فرد۳- حجت‌الاسلام مصباحی مقدم۴- حجت‌الاسلام میردامادی۵- حسین فدایی۶- علیرضا زاکانی۷- احمد توکلی۸- الیاس نادران۹- مجتبی رحمان‌دوست۱۰- محمدرضا باهنر۱۱- علیرضا مرندی۱۲- حسین مظفر۱۳- محمد کوثری۱۴- محمدنبی حبیبی۱۵- پرویز سروری۱۶-اسدالله بادامچیان ۱۷- الهام امین‌زاده۱۸- زهره الهیان۱۹- نبی رودکی۲۰- علی اصغر خانی۲۱- زهره طبیب‌زاده۲۲- مسعود میرکاظمی۲۳- لاله افتخاری۲۴- محمود فرشیدی۲۵- فاطمه رهبر26- حسین نجابت27- محسن کازرونی.از 3 نفر باقی مانده برای تکمیل این لیست، بررسی و پیشنهاد انتخاب 2 نفر از نامزدهای روحانی  از بین حجج اسلام نبویان، تقدیمی و انصاریان از سوی جامعه روحانیت مبارز خواهد بود و بررسی برای تعیین یک نفر باقیمانده از سوی جبهه متحد اصولگرایان از بین غفوری فرد، سجادی و فرمانی ادامه دارد.
به گزارش فارس لیست جبهه متحد اصولگرایان تا این لحظه نهایی نشده است و احتمال هرگونه تغییر و تحول دراین لیست محتمل است
مطهری، کاتوزیان و عباسپور از لیست جبهه متحد اصولگرایان حذف شدند.خبرگزاری فارس: در پی مذاکرات امشب شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان مطهری، عباسپور و کاتوزیان از لیست انتخاباتی این جبهه حذف شدند.به گزارش خبرنگار سیاسی فارس، در پی مذاکرات امشب شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان علی مطهری، علی عباسپور و حمیدرضا کاتوزیان از لیست انتخاباتی حوزه انتخابیه تهران این جبهه برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حذف شدند.