رسانه هاي نفاق سبز چرا يكي يكي تعطيل مي شوند؟! (خبر ويژه)
مجید محمدی چون مثل داریوش یا علی سجادی اخراجی رادیو فردا نشده است. زیرا که وی  اعزامی و نفوذی  سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری در آمریکا می باشد . پس برای اینکه مثل وی  نمی نویسد ونمی گوید . بنابراین مجید محمدی متهم به انواع واقسام اتهامات کلیشه ای دخمه وشعبه ی زندان اوین دروغ نامه ی کیهان شده است .
يك عضو ورشكسته حلقه كيان مي گويد از ابتدا هم معلوم بود كه رسانه هاي سبز با بي اعتمادي مخاطبان روبرو شده و ورشكست مي شوند.مجيد محمدي بي آن كه به ورشكستگي مشابه راديو فردا اشاره كند، در وبسايت اين رسانه وابسته به سازمان سيا، به اعلام تعطيلي شبكه تلويزيوني «رسا» و نيمه تعطيلي رسانه هاي مشابه نظير «جرس» پرداخت و نوشت: ما هنوز نمي دانيم كه چه كساني تلويزيون رسا را اداره مي كنند يا شوراي سردبيري جرس پس از تحولات ماه هاي اوليه كه بسياري از اسامي اعلام شده كنار رفتند چه كساني هستند. بسياري از مطالب آنها با اسم مستعار يا بدون اسم منتشر شده است. سياست هاي اين رسانه ها به روشني اعلام نشده است. نمي دانيم منابع مالي آنها چيست، چون مي دانيم كه نه به منابع دولتي و نه به آگهي تجاري وابسته بوده اند. همچنين نمي دانيم منابعي را كه به دست آورده اند [!؟] چگونه خرج كرده اند. با اين اوصاف چگونه مي توان از افراد انتظار داشت كه به اين رسانه ها اعتماد كرده وكمك مالي كنند. وي مي افزايد: فراتر از اين، رسانه هاي سياسي در خارج كشور ممكن است در دوره اي افرادي را كه مي خواهند از اين ابزار براي بازگشت به قدرت استفاده كنند به كمك مالي تحريك كنند، اما در درازمدت اين فرمول كار نمي كند.اين مهره روزمزد و دون پايه ارگان سازمان سيا البته خود را به جهالت زده وگرنه رسانه هاي مورد بحث از همان محل ارتزاق مي كنند كه رسانه هاي مستقلي! مانند راديو آزادي و راديو فردا و... ارتزاق مي كنند و اگر هم كركره آنها پايين كشيده مي شود نه به خاطر مشكل بودجه بلكه به اعتبار برافتادن نقاب نفاق از سيماي گردانندگان آنها (امثال كديور و مهاجراني و اميرارجمند و مزروعي و...) است حال آن كه سرمايه گذاران آمريكايي و انگليسي و صهيونيستي، صرفاً به كارآيي همين «نقاب نفاق» در فتنه سبز اميد بسته بودند و... طبيعتاً دلار و پوند و يورو، علف خرس نيست!
چه توطئه ی بزرگی خاتمی با رأی دادن قاچاقی اش خنثی کرد . چرا نمی گوید که این توطئه ی بزرگ چه بوده است؟. به نظر می رسد که پاسخ آن را سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری می داند .زیرا پس از متوحجه شدن اینکه تدارکاتچی سابق رأی دزدکی داده است ضمن دو سر طلا کردنش تبدیل به شلاق شکنجه گریز ندان اوین کرده اش و بر پشت وسر وروی واندام  منتقدان وی فرود می آورد.
آيا خاتمي به زودي اعلام مي كند كجاي رفتار متناقض خود نسبت به انتخابات مجلس اشتباه كرده كه سرانجام در دقيقه 90، تصميم به شركت در انتخابات گرفته است؟اين پرسش از آن جهت اهميت يافته كه اولا خاتمي موضعي زيگزاگي نسبت به انتخابات داشته و ثانيا در آخرين ديدار خود با يكي از اعضاي حزب مشاركت اصرار داشته كه او هم مي تواند اشتباه كند.علي اصغر شفيعيان از اعضاي حزب مشاركت از ملاقات روز دوشنبه خود خبر داده و در وبلاگ خود نوشته است: امروز دوشنبه 22 اسفند با آقاي خاتمي ملاقات كوتاهي كردم. يكي از دغدغه هاي اين روزهاي خاتمي ناراحتي از برخي به به و چه چه كردن هايي بود كه باور كرده اند خاتمي اشتباه نمي كند. او اما به شدت بر اين نكته اصرار دارد كه مي تواند اشتباه كند.وي با تكذيب اين ادعا كه خاتمي تهديد شده و به خاطر همين مجبور به شركت در انتخابات شده، نوشت:«هيچ تهديدي، تاكيد مي كنم هيچ تهديدي براي وادار كردن خاتمي به شركت در انتخابات 12 اسفند وجود نداشته؛ فقط خاتمي گفت كه توطئه بزرگي با شركت او در انتخابات خنثي شد، حتي راديكال ها براي پس از آن، برنامه هايشان را ريخته بودند تا نيروهاي باقي مانده را نيز بزنند. گفت كه هيچ گاه نگفته بوديم كه تحريم كرده ايم، اما در آن يك ماه كه سكوت شد، جو به سمتي رفت كه طرفداران براندازي نظام در رسانه هاي آن سوي آب مثلا(فلاني) چون حرف خودش نفوذ نداشت مي گفت كه خاتمي تحريم كرده است! خاتمي تاكيد كرد كه به هيچ وجه نه او و نه آقايان موسوي و كروبي در پي براندازي نبوده و نيستند؛ به عبارتي براندازي نه مطلوب است و نه ممكن. سخنان اخير او نيز براي مشخص كردن همين خط و مرزهاست».اكنون با عنايت به دو تناقض 180 درجه اي دو رفتار خاتمي در 6 ماه اخير، جا دارد آقاي خاتمي براي مردم روشن كند كه چه كساني وي را به اشتباه انداختند تا ضمن تاكيد بر بي معنا دانستن انتخابات و ندادن فهرست در آن، در برابر انتساب تحريم انتخابات به وي- كه از سوي مجمع روحانيون و شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات نيز تاييد شد- سكوت كند و بر اين خط انحرافي صحه بگذارد؟ احتمالا با روشن شدن پاسخ اين پرسش، معلوم خواهد شد كه توطئه اصلي و واقعي را چه كساني طراحي كرده بودند تا خاتمي را- با عرض پوزش- به عنوان يك مهره نيم سوخته، قرباني سناريوي خود در مسير تحريم انتخابات كنند؟ آيا اينها همان كساني نيستند كه آقاي خاتمي سال 83 درباره نفوذشان در عمق اردوگاه اصلاح طلبان هشدار داد و گفت «صداي دشمن از اردوگاه اصلاح طلبان شنيده مي شود» و آيا اينها همان كساني نيستند كه خاتمي را در دوران رياست جمهوري اش تهديد كردند كه «ما خودمان شما را از گوشه عزلت كتابخانه ملي بيرون آورده و رئيس جمهور كرده ايم و هر وقت هم بخواهيم از قطار اصلاحات پياده تان مي كنيم»؟!به نظر مي رسد شفافيت و صراحت و صداقت آقاي خاتمي در توضيح درباره آبشخور اشتباه استراتژيك سكوت و همراهي با خط تحريم، اولين و بهترين راه جبران اين خطاي بزرگ است ضمن اين كه جا دارد وي توضيح دهد كه كدام محافل او را وسط فتنه سال 88 پرتاب كردند و او با وجود ادعاي اصلاح طلبي از جبهه ساختارشكنان و حاميان آشوب سر درآورد؛ جرياني كه در انتخابات امسال مجلس، «تحريم» را به شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات و مجمع روحانيون قالب كردند
رشد 30 درصدی قیمت لوازم خانگی نسبت به سال قبل/ گارانتی در حد شعار است
حال داشته باشید کار گران زحمت کش وکارمندان دولت که میزان دستمز دوحقوق ثابتی دارند .چگونه می توانند از پس رشد تورم و گرانی 30% بر آیند؟ مشخص نیست که چرا با این نابسامانی اقتصادی و رشد فقر وبیکاری وفاصله ی طبقاتی روز افزون با دهان کجی وصورت مسأله پاک کردن ولی وقیح علی خائنه ای ادعای مضحک رهبر جنبش بیداری اسلامی در منطقه باا لگو بودن ایران می کند؟
خبرگزاری پانا : رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت : به دلیل نوسان های نرخ ارز قیمت لوازم خانگی نسبت به ماه قبل 20 و نسبت به سال قبل 30 درصد افزایش یافت.محمد طحان پور در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا درخصوص آخرین وضعیت قیمت لوازم خانگی گفت : قیمت لوازم خانگی نسبت به ماه قبل20و نسبت به سال قبل با 30درصد افزایش قیمت مواجه شده است .وی ادامه داد: پس از نوسان های نرخ ارز قیمت لوازم خانگی از آذر ماه سال جاری تا اسفند بیش از  10 درصد افزایش قیمت داشته است .طحان پوردر پاسخ به این سوال که تاثیر تحریم ها بر خدمات پس از فروش کالاها چیست و آیا ممکن است با محدودیت در واردات قطعات یدکی مشکلی در خدمات گارانتی ایجاد شود ، خاطرنشان کرد: به عنوان مسوول مستقیم رسیدگی به شکایت های مصرف کنندگان در اتحادیه باید گفت خدمات پس از فروش کالا درکشوردرحال حاضر وضعیت مطلوبی ندارد و تحریم ها نیز می تواند این شرایط را تشدید یا بهانه ای برای عدم ارایه خدمات پس از فروش مناسب شود .رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی ادامه داد: گارانتی در ایران واژه ای بی معناست چون کالا در دوره گارانتی نباید تعویض قطعه شود بلکه باید به طور کامل با یک کالای جدید جایگزین شود .رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی خاطرنشان کرد: خلاء قانونی برای احقاق حقوق مصرف کنندگان وجود ندارد و نبود نظارت های لازم و عدم اجرای خوب قانون  موجب شده تا خدمات پس از فروش و گارانتی در ایران درحد یک شعار باقی بماند .
ژاپن بانک تجارت را تحریم کرد
بازهم ولی وقیح بر خلاف اینکه در نمازجمعه ی خود به درد آور بودن وفلج کننده ی  تحریم  ها اعتراف نمود . ولی از سوی دیگر از موضع فرار به جلو ادا می کند که تحریم ها نه اثر ندارد ، بلکه موجب نوآوری علمی وشکوفایی اقتصادی شده است . مهمتر اینکه محال است از موضع اهداف هسته ای عقب نشینی کند که عامل تحریم  ها می باشد.
کره جنوبی، ژاپن و سایر متحدان آمریکا تحت فشار قرار دارند تا اقدام به کاهش واردات نفت از ایران کنند.دولت ژاپن با انتشار بیانیه ای اعلام کرد بانک تجارت ایران را به فهرست تحریم های خود اضافه کرده و مبادلات مالی با این بانک را به حالت تعلیق در آورده است.به گزارش شیکاگو تریبیون، به دنبال اعلام تحریم های بانکی آمریکا و اتحادیه اروپا علیه ایران در ماه ژانویه، دولت ژاپن روز سه شنبه، سومین بانک بزرگ ایرانی را به دلیل ادعای مشارکت این بانک در توسعه فعالیت های هسته ای تهران، در لیست سیاه قرار داد.دولت ژاپن با انتشار بیانیه ای اعلام کرد، که بانک تجارت ایران را به عنوان بیست و یکمین بانک ایرانی به لیست تحریم ها اضافه کرده و مبادلات مالی با این بانک را به حالت تعلیق در آورده است.تحریم های توکیو شامل بانک مرکزی ایران نمی شود. در آمدهای نفتی بخش عمده ای از درآمد های دولت ایران را تشکیل می دهد. ایران پنجمین صادر کننده بزرگ نفت جهان و دومین تولید کننده بزرگ عضو اوپک پس از عربستان است.کره جنوبی، ژاپن و سایر متحدان آمریکا تحت فشار قرار دارند تا اقدام به کاهش واردات نفت از ایران کنند.تحریم نفتی ایران در طی هفته های اخیر بهای نفت را به طرز بی سابقه ای افزایش داده و موجب افزایش بهای سوخت در آمریکا و انگلیس شده است.بر اساس قانونی که باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا آن را در آخرین روز سال گذشته میلادی به امضا رساند، موسسات مالی خارجی در صورت انجام مبادلات مالی با بانک مرکزی ایران، مورد مجازات قرار خواهند گرفت.
 پیشنهاد رفسنجانی به مهدی خزعلی تا اعتصابش در زندان را بشکند .اکنون این پیشنهاد رفسنجانی  منجر به زیر سئوال رفتن رفسنجانی واتهام  زدن عوامل فتنه 88 وحمایت رضا پهلوی از مهدی خزعلی شده است .
جهان نيوز : یک سایت نزدیک به مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت از پيغام آقای هاشمي رفسنجاني به یکی از زندانیان فتنه خبر دادآنچنان که سایت آفتاب نوشته است در پي تداوم اعتصاب غذای مهدي خزعلي در زندان، هاشمي رفسنجاني با ارسال پيغامي از وي خواست تا به اعتصاب غذاي خود پايان دهد.این سایت حامی هاشمی افزوده است که "براساس اطلاع واصله از يك منبع آگاه در دفتر رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، پيرو اين درخواست، مهدي خزعلي به اعتصاب غذاي خود پايان داده است."آفتاب "منبع آگاه در دفتر رئيس مجمع تشخيص" را معرفی نکرد و توضیح نداد، جزئیات این پیغام چه بوده و توسط چه کسی به خزعلی منتقل شده است.مهدی خزعلی از فعالان اپوزیسیون است که از چند ماه پیش در حبس به سر می برد. او از مدتی پیش در حمایت از خواسته های جریان فتنه دست به اعتصاب غذا زده و بر ادامه دار بودن آن تاکید کرده بود.خزعلی حتی در نامه ای نوشته بود که "به اعتصاب غذا تا شهادت ادامه می دهم"!حمایت پهلوی از خزعلی.تاکنون بسیاری از فعالان ضدانقلاب و فتنه در حمایت از مهدی خزعلی موضع گیری کرده و خواستار پایان اعتصاب وی شده بودند اما ظاهرا خزعلی به خواسته هیچ یک از آنان توجه نکرد تا اینکه اکنون گفته می شود پیام هاشمی رفسنجانی خزعلی را راضی کرده است.چند روز پیش هم رضا پهلوی در بیانیه ای حمایت از خزعلی و رساندن صدای وی به گوش جهانیان را وظیفه "یکایک ایرانیان" دانسته  بود.همچنین اسدالله بیات زنجانی، از روحانیون حامی جریان فتنه هم با صدور اطلاعیه ای از مهدی خزعلی خواست با پایان دادن به اعتصاب غذا از جامعۀ رفع نگرانی کند زیرا "ندای مظلومیتشان به گوش همگان رسیده است"!رسانه ها و محافل مختلف جریان فتنه هم در هفته های اخیر اخبار مربوط به مهدی خزعلی را پوشش گسترده داده و سعی در مظلوم نمایی وی کردند. دراین راستا، برخی از این رسانه ها حتی شایعه مرگ خزعلی را هم منتشر کردند.
انتقاد از «سر در گمی مجلس در برابر دولت
»اینهم  آخر وعاقبت بازار مکاره ی مدعی اصول گرای هشتم که موازی دولت ساده زیست و عدالت محور با ادعای اصول گرایی  بود که حاصل کودتای پاسداران است که رقیب مدعی اصلاح طلب کنار گذاشت که  نهادهای حکومتی با هم تعامل داشته باشند . اکنون نه مقابل هم ایستاده که بازار مکاره به بن بست رسیده است .چون یک سوم  اعضایش یا رد صلاحیت شدند .یا در نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند بازنده شدند .یاا ینکه در گر اختلاس 3 هزار میلیارد تومان بانکی بودند .البته بازار مکاره ی دوره ی یازدهم  هم سرنوشت بهتری  از این نخواهد داشت.
 سایت رجانیوز در مطلبی با عنوان “ناگهانتعامل ‌با دولت‌به‌ جای‌ سؤال از رئیس‌جمهور”، با انتقاد از نحوه عملکرد مجلس و واکنش های نمایندگان آن در برابر طرح سوال و عدم هماهنگی در این خصوص می نویسد: “ در دنیای سیاست همه چیز ممکن است! می‏شود یک روز از ضرورت طرح عدم کفایت رئیس‏جمهور در مجلس سخن گفت و به نمایندگان نهیب زد که زودتر از خواب عمیق‌تان بیدار شوید و روز دیگر حتی سوال از رئیس‏جمهور را آسیب رساننده به فضای تعامل سازنده و قانون‌مند و گره‏گشای مجلس و دولت دانست! می‏شود یک روز از مجلس و قوه قضائیه، برخورد با بی‏کفایتی‏های دولت را خواستار شد و روز دیگر ظاهر تعامل به خود گرفت و خواهان گفت‌وگوی دوجانبه به جای سوال از رئیس‏جمهور شد! می‏شود یک روز احمدی‏نژاد را بنی‏صدر کرد و و او را مستبد خواند و روز دیگر از ضرورت تشویق دولت برای پذیرفتن نظر نمایندگان سخن گفت می‏شود یک روز علی مطهری را نماینده واقعی خواند و خود را در انتقاد از رئیس‏جمهور هم‌سو با مطهری دانست و از شکسته شدن تابوی سوال از رئیس‏جمهور استقبال کرد و روز دیگر از ضرورت گره‏گشایی از کارهای مردم به جای فعالیت‏هایی چون سوال از رئیس‏جمهور سخن گفت! می‏شود یک روز دولت را به شهوت خرج کردن و قدرت‏طلبی متهم کرد و روز دیگر بر حل مشکلات مردم و پرهیز از حاشیه و جنجال تأکید کرد!”