گزیده خبرهای 18 اردیبهشت 91- قسمت-3
برخورد 40 خود رو در آزاد راه زنجان - قزوین
بازهم  گزارش شده است که سندی دیگر بر کارنامه ی ر تبه ی ا ول جهانی بی نظیر ورقیب اول مرگ ومیر و مجروج شدن همراه با تصادمات وتصادفات  جاده ای افزوده شده است .
40دستگاه خودرو در آزادراه زنجان ـ قزوین باهم برخورد کردند.این حادثه تلفات جانی نداشت . سرهنگ رشتیانی فرمانده پلیس راه زنجان علت برخورد اینهمه خودرو را نامناسب بودن آسفالت آزاد راه زنجان ـ قزوین عنوان کرد و گفت: رینگ اکثر خودروها به محض رسیدن به این قسمت از جاده شکسته وموجب بروز این حادثه شده است.مظفری دادستان انقلاب زنجان نیز گفت: به اداره کل راه و شهرسازی استان ۱۰ روز فرصت داده شده است تا وضعیت نامناسبت آسفالت اصلاح شود درغیر اینصورت با متخلفان این نابسامانی برخورد قضایی می شود.مدیرکل راه و شهرسازی زنجان هم گفت : ۶۰ کیلومتر از آزاد راه زنجان قزوین نیاز به آسفالت مجدد دارد.
تایید حکم اعدام متهم به ترور دکتر علی‌محمدی.
  
صدور تأیید حکم اعدام ادامه ی سیاست نخ نما شده ی منحرف کردن اذهان عمومی وزهر چشم گیری وکنترل فضای انفجاری جامعه است . به ویژه پس از برگزاری نمایش خیمه شب بازی مرحله ی دوم  نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی نهم  خبر تأیید این حکم اعدام بازتاب داده شده است .همچنین بی ارتبط به فضا سازی پیرامون مذاکره هسته ای بغداد نمی باشد
حکم اعدام مجید جمالی‌فشی، متهم به ترور و دکتر علی‌محمدی به اتهام محاربه، در شعبه 14 دیوان عالی کشور تأیید شد.به گزارش فارس، حکم اعدام مجید جمالی فشی، عامل ترور و دکتر مسعود علی‌محمدی در شعبه 14 دیوان عالی کشور تأیید شد.جلسه محاکمه این متهم در تاریخ اول شهریورماه سال گذشته در شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد که 6 روز بعد ،حکم اعدام وی صادر شد.محاربه و افساد فی‌الازض از طریق ترور شهید علی‌محمدی به واسطه مستقر کردن موتورسیکلت و انفجار آن، همکاری با رژیم صهیونیستی و شبکه تروریستی موساد، تحصیل مال نامشروع به واسطه همکاری اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی، تخریب اموال مسکونی ناشی از انفجار بمب و نگهداری مواد روانگردان، از اتهامات این متهم بود.این پرونده پس از صدور حکم به دیوان عالی کشور ارسال شد که در نهایت یک منبع آگاه به خبرنگار قضایی فارس گفت مدتی قبل این حکم در دیوان عالی کشور تایید شد
وزیر اطلاعات خامنه ای : دستگیری قاچاقچیان مرتبط با پرونده ترور دانشمندان هسته‌ای
این ادعای مضحک  آخوند طوطی صفت وزیر بد نام اطلاعات هم مرتبط به خبر قبلی می باشد. زیرا که برای پاک کردن صورت مسأله وسفید کردن پر.ونده ی اسکله های غیر مجاز پاسداران در بنادر جنوب  کشور است که انواع واقسام مواد مخدرو مشروبات الکلی و کالاهای قاچاق تخلیه سپس توزیع می شود ومازاد مواد مخدر به برون مرز منتقل  می شود. اکنون برای بهانه ی لازم سرکوب واختناق قاچاق وپرونده ی هسته ای بهم گره زده شده است.
مهر : وزیر اطلاعات گفت: تعدادی از دانه درشتهای قاچاق مواد مخدر که مرتبط با پرونده شهادت دانشمندان هسته‌ای بودند شناسایی و دستگیر شدند.به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حیدرمصلحی ظهر یکشنبه در حاشیه جلسه 127 ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: دانه درشت های مواد مخدر با همکاری نیروی انتظامی سال گذشته شناسایی شدند و تعداد قابل توجهی از این افرد نیز امسال شناسایی ودستگیر  شده اند. با این وجود از مردم می خواهیم در این راه ما را همراهی و کمک کنند.وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد آخرین وضعیت پرونده ترور شدگان هسته ای گفت: تعدادی از دانه درشت هایی که در رابطه با مواد مخدر دستگیر شده اند به موضوع این کشته ها مربوط می شوند.

.از رانندگان "متخلف" شب ها تست الکل گرفته می شود.
گذشته از شیوه کنترل وسرکیسه کردن می باشد .اما جالب است که پس از 33 سال مبارزه با مشروب خواری واحکام زندان و شلاق وحتی اعدام صادر کردن ولی دامنه ی رشد مشروب خواری همچون شتاب کنترل ناشدنی مصرف مواد مخدر به مرحله رسیده است که ایران دومین مصرف کننده ی مواد مخدر جهان شده است. اکنون نیز قرار است کهشب ها هم از سرنشینان خود روها  تست الکل گرفته می شود تا مشخص شود چه کسانی از نوشیدن مشروبات الکی استفاده کرده است؟
خبرآنلاین :  اجرای طرح ضربتی برخورد با تخلفات رانندگی در شبها از شنبه شب در پایتخت آغاز شد و در شب اول پلیس راهنمایی و رانندگی ۱۷۰ راننده لایی‌کش را دستگیر کرد.سردار حسین رحیمی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت وگو با خبرآنلاین درباره این طرح می گوید که بسیاری از شهروندان شبها بزرگراه‌های پایتخت را به پیست رالی خود تبدیل کرده‌اند ،بنابراین پلیس راهنمایی و رانندگی در مناطقی که بیشترین تخلفات سرعت و سبقت غیر مجاز و لایی کشی انجام را شناسایی کرد واز شامگاه شنبه در طرحی ضربتی با تخلفات این دسته از رانندگان برخورد شد.به گفته وی فعلا خودروی این رانندگان متخلف به پارکینگ منتقل می شود اما در صورتی که وضعیت غیرعادی داشته باشند قطعا مورد تست سلامت روحی و روانی و تست مواد مخدر و مشروبات الکلی نیز قرار می‌گیرند.
اخراج مهمانان مجلس به خاطر تشویق یک نماینده
اینهم پایان اجرای روضه و  شوی تراژدیک ادعای اصلاح طلبی داشتن در بازار مکاره  و رژیم ضد بشر اصلاح ناپذیر  که هزینه اش را مهمانان حاضر وناظر در بازار مکاره پرداخت کردند.
فارس : قدرت‌الله علیخانی (اصلاح طلب) نماینده قزوین امروز هم در مجلس نطق کرد؛ جالب آنجا بود که بعد از پایان نطق علیخانی تعدادی از مهمانان امروز شروع به کف زدن کردند که این مسئله واکنش حفاظت مجلس را در پی داشت به طوری که حفاظت مجلس این افراد را به خارج از پارلمان هدایت کرد.
بالاخره از زمین وآسمان و بیت جماران همچنین خشک سالی و کم آبی وبارندگی وتگرگ و جاری شدن سیل می بایست که موجب تلفات جانی وضرر وزیان مالی شود که شامل حال مردم محروم ایران می شود .
شهريار - خبرنگار كيهان:بارش تگرگ در شهريار بيش از 20 ميليارد تومان به باغداران و كشاورزان اين شهرستان خسارت وارد كرد.
عصر جمعه بارش تگرگ به اندازه يك گردو در شهريار سبب شد تا شيشه برخي منازل بشكند و خسارت هايي به خودروهاي شهروندان وارد شود. مديرعامل تعاوني روستايي شباهنگ به خبرنگار ما گفت: بارش تگرگ سبب شد تا 70 درصد از باغات شهريار متحمل خسارت شوند. امير سمايي افزود: محصول برخي باغ ها به طور كامل از بين رفته و چند هكتار از گندمزارها دچار خسارت شده اند. همچنين تگرگ به گلخانه هاي شهريار خسارت زده است. مديرعامل تعاوني روستايي شباهنگ شهريار تصريح كرد: بارش تگرگ بيش از 20 ميليارد تومان به باغداران و كشاورزان شهريار خسارت وارد كرد كه اين مسئله سبب نگراني آنان شده است. بارش تگرگ در شهريار به مدت 5 تا 10 دقيقه بوده و اين بارش در نوع خود بي سابقه بوده است.از سوي ديگر خبرگزاري مهر از زنجان گزارش داد بارش باران شديد همراه با تگرگ شكوفه درختان را در زنجان ريخت و سبب آبگرفتگي معابر عمومي در شهرستان زنجان شد