گزیده خبرهای 21 اردیبهشت 91 – قسمت-2
بودجه کشور داخل کیسه‌ای در ریاست جمهوری بی حساب خرج می شود"
پس از 30 خرداد سال 60 اسامی متهمان را درون کیسه می ریختند واز توی آن اسامی را برای اعدام بیرون می کشیدند . وقتی پاسدار احمدی نژاد رئیس جمهور شد . سازمان مدیریت و  برنامه ریزی وبودجه بندی را منحل نمود تا که بودجه ی کشور با 5  ماه تأخیر کیسه ای شود.چون بودجه ای که با کاهش وتورم همراه باشد بهتر از این نمی شود.
 عضو فراکسیون اقلیت مجلس با تاکید بر اینکه بودجه تنظیم شده دولت نظارت مجلس را کاهش می‌دهد، گفت: این بودجه فاصله طبقاتی را در جامعه افزایش می‌دهد، بودجه داخل کیسه‌ای ریخته شده که معاونت برنامه ریزی ریاست جمهور به هر کس خواست بودجه ای اختصاص می‌دهد.به گزارش مهر، ‌امیر طاهرخانی نماینده تاکستان در جلسه علنی روز چهارشنبه در مخالفت با کلیات لایحه بودجه اظهار داشت: با توجه به اینکه اعضای کمیسیون تلفیق زحمات زیاد برای بررسی این لایحه کشیدند اما اعداد نهایی بودجه روشن نیست.نماینده تاکستان و عضو فراکسیون اقلیت مجلس از نمایندگان خواست با کلیات این لایحه مخالفت کنند و بودجه را به صورت دو دوازدهم برای دو ماه آینده تنظیم کنند تا مجلس آینده بودجه کلی را به تصویب برساند
 پلیس راهنمائی و رانندگی : سرعت غیر مجاز باعث واژگونی خودروی حامل بازرسان انرژی اتمی بود
مگر قرار است کسی اینگونه ادعاهای وارونه را به پذیرد . آنهم مر بوط  بازرس آژانس اتمی که موضوع چالش برانگیز بین المللی می باشد که  اکنون در این مورد آشکارا دروغ سازی شده زیرا که ادامه سناریو های دروغ گفتن  برای توجیه گری و فرار از مسئولیت می باشد .
خبرگزاری پانا: رئیس مرکز کنترل و فرماندهی پلیس راهنمائی و رانندگی کشور گفت: سرعت غیر مجاز باعث واژگونی خودرو حامل بازرسان انرژی اتمی و مرگ یکی از کارشناسان بود.سرهنگ سلبی در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: روز گذشته یک خودرو سمند که حامل بازرسان انرژی اتمی بودند در محور خطاب در استان مرکزی دچار سانه شد که بر اثر ان یکی از بازرسان جان خود را از دست داد و یکی از انها دچار مجروحیت شد.وی ادامه داد: کارشناسان علت این حادثه را تجاوز از سرعت مطمئن و عدم کنترل خودرو از طرف راننده ذکر کردند و بر این اسا خودرو واژگون و متاسفانه یکی از سرنشینان خودرو سمند که بازرس کره ای سازمان انرژی اتمی بود جان خود را از دست داد ودو سرنشین دیگر دچار مجروحیت شدند
.ارسال نامه همدردي ايران به مدير آژانس بين المللي انرژي اتمي.
این گزارش خبری هم مکمل خبر قبلی وتلاش مذبوحانه برای عادی جلوه دادن این مرگ مشکوک است . در حقیقت عذر بد تر از گناه می باشد .
نماينده ايران در آژانس بين‌المللي انرژي اتمي در نامه‌اي به "يوكيا آمانو"، مدير كل آژانس جان باختن يكي از كارشناسان آژانس در حادثه رانندگي در ايران را تسليت گفت.علي اصغر سلطانيه در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: ايران در نامه‌اي رسمي عصر روز سه‌شنبه خطاب به يوكيا آمانو، مديركل آژانس و هرمان ناكارتس، معاون وي، تاسف و همدردي خود را با آژانس و خانواده‌ كارشناس متوفي ابراز كرد.سلطانيه هم‌چنين عصر روز سه‌شنبه با حضور در منزل ok- seok seo در وين با همسر و خانواده وي ديدار و ابزار همدردي ملت و دولت ايران را ابزار كرد.وي هم‌چنين اظهار كرد: در اين نامه ايران آمادگي خود را براي هماهنگي با معاون مديركل درباره اين حادثه اعلام كرده است
.پلمب 10 کافی‌نت به خاطر تخلف در خراسان شمالی
این اقدام مرتبط با سیاست سرکوب و سانسور مطبوعات و فیلتر کردن شبکه ی اینترنت و اخلال گری در خبررسانی ووحشت از آگاهی مردم می باشد .
 رئیس پلیس فتا خراسان شمالی از پلمب 10 کافی‌نت به خاطر تخلف در این استان طی امسال خبر داد.به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، اللهوردی یلی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت:‌ این کافی‌نت‌ها تخلفات مختلفی را از جمله عدم استفاده از دوربین،‌ عدم ثبت مشخصات کاربران در دفاتر و ... انجام می‌دادند.وی تصریح کرد: این مراکز با وجود تذکرات چند باره به دلیل رعایت نکردن نکات، از سوی پلیس فتا پلمب شد.یلی با اشاره به اینکه طرح برخورد با تخلفات کافی نت‌ها امسال به طور جدی تداوم خواهد داشت، افزود: سال گذشته صرفا چهار کافی‌نت در استان به خاطر تخلفات پلمب شدند که این تعداد تنها طی کمتر از دو ماه گذشته به 10 مورد می‌رسد
.برگزاری جشنواره فیلم در حوزه علمیه قم.
برگزاری جشنواره  فیلم که در حوزه ی علمیه ی قم  باشد مشخص است که محتوای ها فیلم چیست وباز یگرانش کیستند؟
رییس شورای سیاست‏گذاری اولین جشنواره سراسری فیلم اشراق گفت: "برگزاری این جشنواره یک کار بی‏ سابقه در حوزه علمیه است و امیدواریم تجربه موفقی باشد".به گزارش بازتاب به نقل از ابنا، «حجت الاسلام والمسلمین کمساری» که در جلسه هماهنگی‏های اجرایی جشنواره سخن می‏گفت افزود: "از آنجا که تجربه قبلی و درخوری در این زمینه در حوزه وجود ندارد برای برگزاری موفق آن، باید دقت‏های اجرایی زیادی شود".رییس مرکز فرهنگی ـ هنری دفتر تبلیغات اسلامی به نقش بی‏ بدیل هنر در تبلیغ دین نیز اشاره کرد و گفت: "بسیاری از هنرمندان و سینماگران کشور، متدین هستند و  دغدغه دینی دارند، اما به دلیل اینکه راهبری و هدایت درستی نمی‏ شوند تولیدات مذهبی ندارند. تعدادی از این هنرمندان از ما درخواست درونمایه‏ های دینی دارند و صریحاً اعلام می‏ کنند تصور نکنید که ما مذهبی نیستیم بلکه نیاز به راهنمایی و مساعدت عالمان دین و حوزه‏ ها داریم".
نماینده پارلمان اروپا حمایت از عاطفه نبوی را برعهده گرفت.
آنگونه وضعیت نقض مستمر حقوق بشر درا یران  وخیم  و ضد انسانی شده است . زیرا که وکلای مدافع در کنار موکلان متهم شان بازداشت شده ودر زندان هستند. برای همین  اکنون یک نماینده پارلمان اروپا باید حمایت از عاطفه نبویر ا بر عهده بگیرد .
شهرزادنیوز: راینر ویلاند، نماینده پارلمان اروپا، از حزب ملی اروپا، فرزندخواندگی نمادین عاطفه نبوی، نخستین زنی که به خاطر شرکت در اعتراضات پس از انتخاب مجدد احمدی نژاد به ریاست جمهوری محکوم شد، را پذیرفت.به گزارش جامع بین المللی حقوق بشر در آلمان، وی در رابطه با این حرکت نمادین گفت که می خواهم با این اقدام نشان دهم که نقض سیستماتیک حقوق بشر در ایران به هیچ وجه قابل پذیرش نیست. جامعه بین المللی حق ندارد تنها روی برنامه اتمی ایران متمرکز شود، بلکه باید بازهم به جنبش مدنی و دمکراتیک در این کشور بهای لازم را بدهد.عاطفه نبوی، دانشجوی متولد سال 1984، نخستین زنی بود که پس از شرکت در اعتراضات روز 15 ژوئن 2009 به اتهام "تبلیغ علیه نظام" و شرکت در تظاهرات دستگیر و در تاریخ 24 نوامبر سال 2009 در دادگاهی به ریاست قمی، به 4 سال زندان محکوم شد. نبوی در بخش زنان زندان اوین نگه داری می شود.