گزیده خبرهای 23 اردیبهشت 91 . قسمت 2
نماینده باادب مجلس صدملیون به هرمی ها باخت! "
وقتی که نماینده ی بازار مکاره به جای اینکه پیگیری مطالبات موکلان خود باشد . یا درگیر اختلاس 3 هزار میلیارد تومان بانکی می باشد . یا اینکه در گیر شرکت هرمی هستند .چونکه چنین بازارمکاره ای می تواند در رأس امور باشد که انتقاد به رئیس جمهوری می شود که نمی گوید این ادعا بی خود است چون بازار مکاره آلت دست رهبر و رشوه گیر و اختلاس گر است.
بازتاب به نقل از عصر خبر : یک نماینده مجلس که به ادب، تواضع و راست گویی اشتهار دارد و بارها شاهد اثبات این مهم به خصوص در رسانه ها بوده ایم ، بابت سرمایه گذاری در یک شرکت هرمی 100 میلیون تومان متضرر شده استاین منتخب مجلس نهم، برای دستگیری کلاهبرداران هرمی نه به عنوان یک شهروند! بلکه با استفاده از موقعیت نمایندگی به مراجع ذیربط مراجعه می کند و خواهان استرداد صد میلیون تومان پول بی زبان و از دست رفته اش استاین نماینده در حالی به راحتی فریب کلاهبرداران هرمی را خورده که بارها و بارها شاهد تاکید نمایندگان مجلس برای برخورد قاطع با شرکت های هرمی بوده ایمدرآمد نمایندگی مجلس و حقوق و مزایای آن همیشه مورد نقد و بررسی رسانه ها بوده و هست،این نماینده فعلی و منتخب بعدی مجلس، برای جبران این ضرر مالی! از موقعیت خود استفاده کرده و به نهادهای امنیتی و قضایی بارها فشار آورده تا بتواند به پول از دست رفته خود برسد.
ايران دومين كشور آلوده به مين
این رکورد هم با ید به رکورد ننگین رتبه ی ا ول جهانی مرگ ومیر جاده ها و اعدام نو جوانان و دومین مصرف کننده مصرف مواد مخدر در جهان  وفرار مغز هاا فزوده گردد.
جام جم آنلاین : نمي‌توان رقم دقيقي اعلام كرد، اما آمارهاي تاييد نشده حاكي است كه نزديك به 130 ميليون مين خنثي نشده در سراسر دنيا وجود دارد كه كشور ما نيز به دليل هشت سال جنگ طولاني، دومين كشور آلوده به مين در جهان است.البته مصري‌ها گوي سبقت را از ايران ربوده‌اند و در صدر اين فهرست قرار دارند. همچنين افغانستان هم به دليل سال‌هاي متوالي كه درگير جنگ‌هاي داخلي و همچنين جنگ با شوروي سابق بوده، رتبه سوم كشورهاي آلوده به مين در جهان را به خود اختصاص داده است.اما ردپاي مين در جنگ جهاني دوم نيز بسيار گسترش يافت؛ به گونه‌اي كه در قرن بيستم و در جريان جنگ جهاني دوم، از شرق تا غرب اروپا در ميدان‌هاي مين رنگارنگي غرق شد كه همچنان نيز آثار مصدوميت برخي از شهروندان كهنسال اروپايي بر اثر انفجار مين قابل رويت است.در كل سخن گزافي نگفته‌ايم اگر عنوان كنيم هر كشوري كه به نوعي پايش به جنگ باز شده، طعم مين و تبعات هولناك آن را هم چشيده است
.دو ایرانی ربوده شده در سوریه آزاد شدند
با دلالی و وساطت کردن حاکمان ایران موجب آزاد شدن  دو خبرنگار ترک در سوریه و دو تروریست اعزامی رژیم شده است.
مهر : سفیر ایران در ترکیه از آزادی دو نفر دیگر از زوار ایرانی ربوده شده در سوریه خبر داد.بهمن حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار کرد: این دو نفر احتمالا امشب به تهران بازمی گردند.همچنین عبدالرضا شقاقی، سخنگوی سفارت ایران در ترکیه در گفتگو با مهر اسامی این دو زائر ایرانی را محمدفرهنگ فلاح، فرزند هوشنگ اهل هشتگرد و شاهمراد نجفی طالب فرزند خدامراد اهل خرم آباد اعلام کرد.به گفته وی این دو زائر ایرانی هم اکنون در شهر مرزی هاتای ترکیه به سر می برند و قرار است امشب بعد از عزیمت به استانبول به تهران بازگردند.پیشتر محمد رئوف شیبانی سفیر ایران در سوریه در گفتگو با مهر اعلام کرده بود در مجموع 22 نفر زائر و 7 مهندس در سوریه ربوده شدند که با تلاش هایی که صورت گرفته یک گروه 11 نفره آزاد شدند و از گروه دوم نیز 5 نفر آزاد شدند.بدین ترتیب هم اکنون 11ایرانی دیگر شامل 7 مهندس و 4 زائر همچنان در بند گروه های مسلح هستند.
بازداشت و ضرب و شتم هوادران فوتبال در اصفهان و تبریز
بازهم گزارش خبری ضرب وشتم تماشاچیان فوتبال در تبریز در کشوری که حاکمانش با کمال پررویی واز موضع فرار به جلو و وارونه گویی مدعی امن وآزاد ترین کشور جهان می باشند.
دهها تن از هواداران باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز بازداشت و مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفتند.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، طی روز گذشته و در هفته پایانی لیگ فوتبال ایران، نیروهای انتظامی و ضد شورش حاضر در ورزشگاه ها و سطح شهر تبریز و اصفهان اقدام به بازداشت و ضرب و شتم عده ای از هوادران این دو باشگاه کردند.بر اساس گزارش شاهدان عینی درگیری بین نیروهای انتظامی و هوادران باشگاه سپاهان اصفهان در ورزشگاه فولاد شهر موجب بازداشت و زخمی شدن جمع کثیری از تماشاگران شد، برخورد نیروهای انتظامی با شهروندان به حدی بود که تا لحظاتی شعار های تندی بر علیه پرسنل این ارگان نظامی در ورزشگاه سر داده شد.هم چنین بر اساس گزارشات رسیده از تبریز پس از پایان بازی باشگاه تراکتورسازی تبریز با باشگاه ملوان بندر انزلی و کسب نائب قهرمانی این تیم در لیگ ایران هواداران تراکتورسازی در سطح شهر تبریز اقدام به برپایی جشن کردند که با دخالت نیروهای انتظامی جمعی از شهروندان در پارک الگولی (ائل گلی) تبریز بازداشت و عده ای نیز بر اثر برخورد ضربات باتوم مصدوم شدند.گفتنی است در این شهر دست کم 10 تن از شهروندان توسط نیروهای انتظامی بازداشت شدند.
مجمع سالانه رای داد: سود هر سهم ۲۳ تومان.پاداش 979 میلیون تومانی برای ۷عضو هیات مدیره بانک پاسارگاد
خبرگزاری فارس: مجمع سالانه بانک پاسارگاد به تقسیم سود 23 تومانی هر سهم و پاداش 979 میلیون تومانی برای ۷ عضو هیات مدیره رای داد.
باور کنید که اگر چنانچه اختلاف ورقابت وجنگ قدرت وثروت میان بانهای مافیایی اصول گر وجود نمی داشت جریان غالب کودتاگر هر گز دست به اینگونه افشا گری علیه ی رقیب یا دولت ورئیس جمهور نمی زد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بانک پاسارگاد در حالی از 25 مرداد سال گذشته به عنوان نهمین بانک وارد بورس شده که در پی اتمام سال مالی منتهی به 29 اسفند 90 ، دیروز مجمع سالانه ای را برگزار کرد.براساس این گزارش،‌ در این مجمع بعد از تصویب صورت‌های مالی و معاملات موضوع ماده 129 اصلاحیه قانون تجارت مقرر شد، به ازای هر سهم ‌23 تومان سود توزیع شود.همچنین 979 میلیون تومان پاداش برای 7 عضو هیات مدیره این شرکت به تصویب رسید و موسسه حسابرسی دش و همکاران به‌ عنوان بازرس قانونی و حسابرس مستقل اصلی و موسسه حسابرسی مختار و همکاران به ‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس علی‌البدل انتخاب شدند.حق حضور اعضای غیر موظف هیئت‌مدیره هم به‌ازای حداقل یک جلسه در ماه یک میلیون و 400 هزار تومان تصویب شد.