گزیدهخ برهای 24 اردیبهشت 91
وزير راه سابق، پرفسور شد
33 سال است که سیاست سنگ مفت وگنجشک مفت ومدارک  قلابی ساختن  رایج است وبازارش  هم خوب داغ می باشد . حال چرا وزیر سابق کشوری که رکوردار بی نظیر مرگ ومیر جاده ها در جهان می باشد پرفسور نشود؟
بنر خير مقدم براي مدير عامل شركت ملي نفت كش ايران و وزير سابق راه و ترابري كه احضار برخي مديران او در پرونده فساد بزرگ مالي اخير حاشيه‌هايي براي او به همراه داشته است، در نوع خود جالب و قابل تامل است. به گزارش مشرق، بيستمين همايش ارگانهاي دريايي كشور در حالي روزهاي سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته در جزيره كيش به ميزباني سازمان بنادر و دريانوردي كشور كه آقاي عطاءالله صدر (برادر شهاب الدين صدر عضو هيات رئيسه فعلي مجلس و نماينده رد صلاحيت شده در دور نهم) مدير عامل اين سازمان است برگزار شد، كه بنر خير مقدم براي مدير عامل شركت ملي نفت كش ايران و وزير سابق راه و ترابري كه احضار برخي مديران او در پرونده فساد بزرگ مالي اخير حاشيه‌هايي براي او به همراه داشته است در نوع خود جالب و قابل تامل است
طرح اردوغان براي دخالت نظامي ناتو در سوريه
وقتی که حاکمان ایران پول وسلاح به بشار اسد می دهند و پاسداران آدم کش به سوریه اعزام می کنند تا مردم بی گناه سوری از کودک وزن وپیر وجوان  را روزانه بکشند . همچنین ترکیه را تهدید کنند که چرا موضع گیری علیه ی بشار اسد دارد .چرا ترکیه اقدام متقابل به مثل حاکمان ایران وسوریه نکند؟
شبكه الجزيره خبر داد كه اردوغان قصد دارد در نشست ناتو در شيكاگو پيشنهاد منطقه امن براي ارسال كمك به شورشيان سوري را مطرح كند. به گزارش شفاف، شبكه الجزيره در گزارشي از نشست كشورهاي عضو پيمان آتلانتيك شمالي ناتو در شيكاگو آمريكا خبر داد كه احتمالا رجب طيب اردوغان نخست‌وزير تركيه در اين نشست پيشنهاد دخالت نظامي ناتو در سوريه را ارائه خواهد كرد. الجزيره در اين گزارش تصريح كرد كه تركيه با استناد به اصل مداخله بشر دوستانه پيشنهاد ايجاد يك مسير امن براي ارسال كمك شردوستانه به مخالفان سوري را مطرح خواهد كرد. تركيه و قطر از مدت‌ها قبل تلاش دارند با تصويب قعطنامه با محوريت اعمال منطقه پروازممنوع يا ايجاد كانال منطقه حائل، گام‌هاي موثرتري براي براندازي رژيم سوريه بردارند. طرح مشترك تركيه، عربستان و قطر در شوراي امنيت كه مورد حمايت آمريكا و ديگر كشورهاي غربي بود، با وتوي روسيه و چين مواجه شد؛ از اين رو مخالفان بشار اسد تلاش دارند تا با دور زدن شوراي امنيت سازمان ملل از طريق ناتو در سوريه وارد عمل شوند. اين درحالي است كه بسياري از كشورهاي عضو ناتو به ويژه كشورهاي اروپايي تمايلي به دخالت نظامي در سوريه ندارند.
هشدار صريح رهبر جريان صدر به آل خليفه
بدون شک طلبه مقتدا صدر تحریک وترغیب شده از سوی حاکمان ایران وپاسداران کودتا گر  ایت که مجبور به به چنین موضع گیر ی شده است .
رهبر جريان صدر ضمن هشدار به رژيم آل خليفه درباره تعرض به آيت‌الله عيسي قاسم به رئيس جمهوري جديد فرانسه توصيه كرد دنبال رو آمريكا نباشد. مشرق به نقل از پايگاه السومريه، مقتدي صدر با تاكيد بر بي‌نتيجه بودن تهديدهاي رژيم آل خليفه ضد آيت‌الله عيسي قاسم گفت: همانگونه كه اشغالگران را بيرون كرديم، دركمين آنها هستيم. وي بيان كرد: ما اجازه تعرض به شيخ عيسي احمد قاسم را نمي‌دهيم، زيرا وي دوستداران زيادي در عراق و ديگر كشورهاي اسلامي دارد، همانگونه كه در بحرين طرفداران زيادي دارد و تعرض به وي مساوي تعرض به آنها(دوستداران وي) است. از سوي ديگر رهبر جريان صدر به فرانسوا اولاند رئيس جمهوري جديد فرانسه توصيه كرد دنباله رو آمريكا نباشد و استقلال راي داشته باشد. وي ضمن دعوت از مسلمانان و اعراب مقيم فرانسه براي پرهيز از افراط گرايي تاكيد كرد: ما مبلغ صلح و اسلام هستيم نه ترويج دهنده تروريسممردی برای تولد همسرش به شیرینی فروشی محل تلفن زد تا کیک او را سفارش دهدفروشنده پرسید که چه پیغام تبریکی روی کیک بنویسد؟مرد فکری کرد و گفت بنویسید: با اینکه داری پیرتر میشوی ولی هر روز بهتر میشوی:)فروشنده پرسید چه جوری این پیغام را بنویسد. مرد گفت:خب،
جهت اطلاع
شیوه ی سانسور وگفت وشنود  علنی و اخلال گری  اشکار در سیستم خط  تلفن اهواز و  قطع آن بدون اخبار اطلاع قبلی که در اهواز رخ داده است که نشان از آشفته بازار و خرت وخرت بودن شرایط می باشد.
به دنبال قطع خطوط تلفن ثابت بسياري از شهروندان اهوازي كه بدون اخطار قبلي صورت گرفت. موجي از ازدحام و سرگرداني مردم در مقابل دفاتر مخابراتي شهر اهواز بوجود آمد و بدبيني و نارضايتي شديد و درگيري‌هايي را نيز به دنبال داشت. مردم با مراجعه حضوري و تلفني به دفتر مطبوعات در اهواز از اين مسئله شكايت دارند كه اولاً قطع خط تلفن‌ها بدون اخطار قبلي و پيش از پايان دوره كه معمولاً قبض‌ها ارسال مي‌گردد، صورت گرفته و آنها را غافلگير كرده است. ثانياً اعلام طرح جديد مخابرات مبني بر عدم ارسال قبض به درب منازل و لزوم مراجعه مشتركين تلفن ثابت به سامانه تلفن گوياي مخابرات و پرداخت قبوض را گرفتاري جديد مي‌دانند. مردم اهواز كه از مشكلات گردوغبار، گراني و بيكاري و بسياري از كمبودها در رنجند اين مشكل ايجادشده توسط مخابرات، آنهم بعد از برگزاري انتخابات را، آغاز مشكلات جديدتر ارزيابي مي‌كنند.
4 نفر در كانال هاي آب قزوين غرق شدند
اینهم گزارشی از اوضاع امنیتی در رژیمی که بطور وارونه مدعی امن وآزاد ترین کشور جهان است در صورتی کانال های آب قزوین بسادگی جان می گیرد.
مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: غواصان اين سازمان در چند روز اخير جسد چهار نفر را از كانال هاي آب اين شهرستان خارج كردند.علي شفيعي پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا در قزوين افزود: در حادثه اول در روستاي داغلان واقع در 20 كيلومتري پاسگاه پليس راه نظام آباد قزوين رخ داد كه تيم اعزامي با استفاده از تجهيزات، جسد «ح - الف» 63 ساله را كه زير دريچه خروجي كانال گرفتار شده بود خارج كردند.مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: همچنين غواصان سازمان آتش نشاني اجساد پدر و پسري را هم روز چهارشنبه از اين كانال خارج كردند.شفيعي افزود: در اين حادثه پسر براي نجات يك راس گوسفند داخل آب شد اما به علت آشنا نبودن به فن شنا و حجم زياد آب غرق شد و پدر هم كه براي نجات جان پسرش اقدام كرده بود غرق شد.وي يادآور شد: هفته قبل نيز نيروهاي امداد و نجات اين سازمان جسد پيرزن 60 ساله را از كانال آب در بلوار معلم قزوين بيرون كشيدند.كانال هاي آب دشت قزوين كه در بعضي از محل ها از ميان شهرها و حاشيه روستاها عبور مي كند بيش از دو هزار كيلومتر طول دارند و در سال گذشته 12 نفر در اين كانال ها غرق شده بودند.