گزیده خبر های 24 تیر 91 – قسمت -4
رد پاي مافياي اقتصادي در مطبوعات (خبر ويژه)
سربازجو پاسدار شریعتمداری با زهم با شیوه توبره وآخور خوری کردن  تلاش کرده است که اثر تحریم ها برروی رشد گرانی  ها را نه کمرنگ که بی رنگ کند .بنا براین آدرس غلط دادن ویک تیر وچند نشان زدن در یادداشت روز و خبر ویژه دست به سناریو سازی زده است تا که وانمود کند عامل تورم وگرانی کلان سرمایه داران دوران رفسنجانی وخاتمی می باشند.
عملكرد برخي روزنامه هاي اقتصادي حكايت از پيوندهاي نانوشته جريان سرمايه داري، كارگزاران، اصلاح طلبان و حلقه انحرافي با عوامل رژيم ستمشاهي در حوزه هاي سياسي، فرهنگي و اقتصادي دارد. از يك سو، روزنامه «دنياي اقتصاد» (متمايل به حزب كارگزاران سازندگي) در صفحات نخست ضميمه آخر هفته خود به تجليل از چهره هاي موسيقي قبل از انقلاب مي پردازد و حتي براي مشروعيت دادن به اين عملكرد بيمار از وزير سابق مسكن(ع.الف) يادداشتي به چاپ رسانده است! از سوي ديگر نشرياتي مانند «هفت صبح»، «تماشا» و «يكشنبه» (ارگان هاي حلقه انحرافي) به ترويج سينماي درباري و ستاره هاي مبتذل هنري مشغولند؛ چنان كه ضميمه آخر هفته «هفت صبح» نيز سوژه هاي اصلي خود را به تبليغ موسيقي پاپ مبتذل و نيز گزارشي از كنسرت هاي لغو شده اختصاص داده و حتي سي.دي صوتي آهنگ هاي يك خواننده پاپ را «ضميمه رايگان» ويژه نامه خود كرده است!در كنار اين دو طيف، روزنامه «آسيا» كه گرداننده اصلي آن از همكاران ساواك و سلطنت طلبان است، همين خط مشي فرهنگي را پي مي گيرد و يكي از پايگاه هاي اصلي گسترش فرهنگ غربي و چهره هاي عصر طاغوت به شمار مي رود. جالب است كه يكي از فعالان همين روزنامه كه مديريت يك روزنامه اقتصادي ديگر را هم برعهده دارد، داراي روابط نزديكي با «علي اكبر جوانفكر» مشاور مطبوعاتي رئيس جمهور است تا جايي كه اين مسئول مطبوعاتي رئيس جمهور در حمايت از نشريه اقتصادي وي، طي بخشنامه اي دستگاه هاي دولتي را موظف به همكاري با آن كرده بود. گفتني است گردانندگان روزنامه آسيا در سال 1382 به جرائم متعدد- كه يكي از آنها تبليغ براي گروهك تروريستي منافقين و چاپ عكس در حال شادماني «مريم رجوي» بود- بازداشت شدند و «ايرج-ج» از متهمان اين پرونده به موارد متعددي از فساد جنسي و اقتصادي اعتراف كرد، اما پس از يك دوره عليرغم جرائم بسيار فقط با يك محكوميت مالي اندك و با حمايت ويژه برخي محافل توانست به احياء هسته مطبوعاتي و تجاري خود بپردازد. اكنون يكي از نزديكان «ايرج-ج» رابط اين هسته با عوامل حلقه انحرافي به شمار مي رود. روزنامه «آسيا» در آخرين شماره خود فقط 5 عكس تبليغاتي را در يك رپرتاژ آگهي مفصل از «حميدرضا بقايي» معاون اجرايي رئيس جمهور به چاپ رسانده است!در كنار رويكرد واحد نشريات 3 جريان سرمايه داري، اصلاحات و حلقه انحرافي يك سياست متمركز ديگر نيز به چشم مي خورد. روزنامه هاي «دنياي اقتصاد»، «اقتصاد پويا»، «هفت صبح» «آسيا»، «يكشنبه» و... كه اكثرا توسط تيم هاي روزنامه هاي زنجيره اي عصر اصلاحات اداره مي شوند، مبلغ فرهنگ سرمايه داري هستند و سياست استراتژيك نظام مبني بر حمايت از كار، سرمايه و توليد ملي را به بازي گرفته اند. تبليغ انواع كالاهاي خارجي از «پوشاك» و «ساعت» و «گوشي هاي موبايل» تا رستوران هاي چيني و هتل هاي 5 ستاره مجلل و تبليغ فروشگاه هاي مراكز تجاري اي كه به سبك غربي در پايتخت كشور و... اداره مي شود، فصل مشترك سوژه هاي تبليغاتي اين دسته نشريات براي مخاطبان خود است؛ به نحوي كه وقتي ضميمه هاي آخر هفته اين جرايد ورق مي خورند اثري از پرداختن به دردها، مشكلات معيشتي، دغدغه هاي فرهنگي و خاستگاه هاي توده مردم به چشم نمي خورد و جاي اينها را در اين مافياي رسانه اي چاپ گزارش هايي مانند «رونق خريد و فروش برج هاي سوپر لوكس» و تبليغ فروش «پنت هاوس هاي دوبلكس 700 متري» گرفته است.
این آخوند عضو سیرک مجمع خبر گان آخوندی و حامی ولی فقیه مأموریت یافته است تا که در راستای سیاست صدور تروریسم وبحران و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه و همسایه  به خصوص عربستان  انجام وظیفه کند
عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: اعمال فشار مقامات عربستاني بر مردم به مانند ساير كشورهاي پيروز در انقلاب هاي اخير راه به جايي نمي برد و مردم پيروز اين عرصه خواهند بود.آيت الله حسن ممدوحي، عضو مجلس خبرگان رهبري درباره برخورد حكومت آل سعود با مردم اين كشور به ويژه شيعيان عربستان گفت: دولتمردان و مقامات سعودي با همراهي غربي ها قصد دارند كه ذهن مردم اين كشور را از انديشه ديني اصيل منحرف كنند از اين رو با اعمال فشار بر مردم در جهت رسيدن به هدف نهايي خود سركوب مردم را سرلوحه كاري خود قرار دادند غافل از اينكه راه به جايي نخواهند برد.وي با اشاره به اينكه دولت آل سعود از انقلاب هاي رخ داده در منطقه بسيار ترسيده است، افزود: وقوع خيزش هاي مردمي در منطقه به دليل استبداد حاكمان سبب شده است كه مقامات و دولتمردان عربستاني نيز دچار خوف عظيمي شوند از اين رو با اعمال فشار بر مردم سعي دارند جلوي اينگونه قيام هاي مردمي را بگيرند.عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه به طور حتم پيروزي از آن مردم خواهد بود، تصريح كرد: اعمال فشار مقامات عربستاني بر مردم به مانند ساير كشورهاي پيروز در انقلاب هاي اخير راه به جايي نمي برد و مردم پيروز اين عرصه خواهند بود
این خبر هم مکمل خبری قبلی می باشد .زیرا که این آخوند غارتگر مکارم شیرازی بدلیل نقطه ضعف یا چپاول گری های کلانی که کرده است .مجبور است که بطور در بست در اختیار اجرای فرامین اهداف رهبر و توطئه های درونی وبرون مرزی پاسداران کودتا گر باشد .
يكي از مراجع تقليد، دستگيري «شيخ جعفر نمر» يكي از علماي اهل تشيع عربستان سعودي توسط نيروهاي اين كشور و سركوب تظاهرات مردم مسلمان را محكوم كرد.به گزارش ايرنا از مشهد آيت الله ناصر مكارم شيرازي پنجشنبه شب در جمع زائران و مجاوران در صحن جامع حرم مطهر رضوي، اظهار داشت: عربستان بايد بداند كه با اين وحشيگري هاي نيروهاي انتظامي و كشتار و زخمي كردن شيعيان، نمي تواند علماي شيعه را در زندان نگهدارد.وي افزود: اينها بايد بدانند كه شيعيان احصا و قطيف تنها نيستند و تمام شيعيان دنيا با آنها همراهي دارند.اين مرجع تقليد اظهار داشت: اميدوارم آنها ان شاءالله بر سرعقل بيايند، اين عالم بزرگوار آزاد بشود و حقوق شيعيان را به آنها بدهند.وي گفت: شيعيان چيزي نمي خواهند، مي گويند ما را از همه چيز محروم مي كنيد، يك منطقه نفتي است اين همه نفت از آنجا استخراج مي شود حق ما را مثل ساير شهروندان بدهيد در كنار برادران اهل سنت با هم زندگي كنيم، اما آنها نمي دهند.
معاون وزارت ترور وجاسوسی امور خارجه  به نظر می رسد که خیلی از مرحله پرت است .که گویا توی باغ نیست که سیاست نخ نما شده ی وزارت بد نام اطلاعات در سال های گذشته را باز سازی و اجرا کرده است که ربودن ومثله کردن رهبران مسیحی را به مجاهدین نسبت داده شد که اکنون وی  تلاش مذبوحانه شده است تا که سناریوی مشابه  در کنیا را به شکل دیگری رله  کند. در صورتی که پرونده  ی انتقال مواد مخدر و سلاح  قا چاق به بندر نیجریه  پاسداران گشوده می باشد
معاون عربي و آفريقايي وزارت خارجه با اشاره به روابط رو به گسترش تهران و نايروبي بازداشت دو تبعه كشورمان در كنيا را سناريويي براي تخريب روابط دو كشور از سوي رژيم صهيونيستي برشمرد.به گزارش فارس، حسين اميرعبداللهيان در خصوص دو ايراني بازداشت شده در كنيا اظهار داشت: دستگيري دو تن از اتباع ما در كنيا كه به صورت جهانگرد وارد اين كشور شده بودند، از نظر ما يك سوء تفاهم بيش نيست.وي با ذكر اين نكته كه سفارت ايران در كنيا اقداماتي را براي شناسايي اين افراد انجام داده و هويت آنها براي ما محرز شده كه ايراني هستند، درخصوص اتهامات وارده به اين دو نفر گفت: هيچ مستندي در اين زمينه وجود ندارد و بيشتر يك جوسازي رسانه اي است.امير عبداللهيان خاطرنشان كرد: به دليل برخي تحركات رژيم صهيونيستي در اين منطقه، ما شواهد و قرائني را به دست آورديم كه اين يك سناريوي اسرائيلي است كه صهيونيست ها به دنبال اين بودند كه با دستگيري اين دو تبعه بدون اينكه هيچ مستندي ارائه شود، روابط رو به رشد ايران و كنيا كه اخيرا در سفر معاون اول رئيس جمهور ايران به اين كشور نيز توافقات متنوعي حاصل شد را تخريب كنند.معاون وزير خارجه افزود: اميدواريم به دليل اينكه هيچ مستندي در اين زمينه وجود ندارد، هرچه زودتر شاهد خاتمه اين موضوع باشيم.لازم به ذكر است اخيرا شايعاتي مبني بر تلاش دو تبعه ايراني براي بمب گذاري در كنيا مطرح شد.وي همچنين درباره اعزام هيئتي حقوقي و كنسولي از ايران به عربستان براي پيگيري پرونده اتباع ايراني اعدام شده در اين كشور نيز گفت كه عربستان هنوز پاسخي نداده و افزود: جمهوري اسلامي ايران به جد پيگير اين موضوع است. 
130هزار ایرانی معتاد به الکل هستند
عجب اعترافی خود زنانه با این آمار شده است . زیرا که نتیجه 33 سال مبارزه با مشروب خواری می باشد که اکنون این چنین بیلان عملکرد ارائه شده است؟ مسخره اینکه آمار معتادان مواد مخدر دوران خاتمی 3 میلیون وتفریحی 10% جمعیت کشور بود . اما اکنون کاهش یافته وکمتر از نصف آن دوران شده است !! 
احمدی مقدم با بیان اینکه یک دهم معتادان کشور مصرف کننده دائم الخمر مشروب داریم گفت: می گویند در ایران 200 هزار معتاد الکلی وجود دارد که این آمار مشکوک است در دنیا 10 برابر معتادان مواد مخدر معتاد الکلی وجود دارد اما در ایران یک دهم معتادان مواد مخدر معتاد الکلی داریم بر اساس آخرین آمارها یک میلیون و 300 هزار معتاد در کشور وجود دارد..
دستگیری چند هنرمند در فتنه 88/ پلیس متهم به مخالفت با هنر است. 
لابد به جز اتهام هنرمندان در دست داشتن فتنه ی 88 که مشخص نیست 3 سال پس از آن باز داشت شده اند .حتماً اتهام دیگران الکلی وموادی بودن می باشد . پلیس مخالف چه چیز نیست جز سر سپردگی به کودتاگران و رهبر؟
وی در مورد اتفاقات رخ داده در حوزه سینما گفت: اگر مردم سینمایی هستند می توانند بروند و ما جلوی آن را نگرفته ایم. ما با دیدن فوتبال مختلط در سینماها مخالف بودیم که باعث شد بگویند پلیس ضد فرهنگ و ضد هنرمند است اگر چه ما حامی سینمای خوب و بازیگر خوب هستیم بازیگر نیز مانند فوتبالیست است و ممکن است هر روز در یک نقش بازی کند یک روز نقشش مثبت و یک روز دیگر منفی باشد معتقدیم برای فرهنگ باید هزینه کرد و نمی توان بدون هزینه انتظار ارتقای فرهنگ داشته باشیم