بدون شک دست حاکمان ایران وپاسداران در کار این اقدام انفجاری می باشد . برای اینکه ادامه اقدامات تروریستی مرز ترکیه با سوریه است . زیرا که حاکمان هم پیمان دو کشور ایران و سوریه تهدید کرده بودند مقابل حمایت ترکیه از مخالفان سوریه واکنش نشان می دهند وتلافی می کنند .تا ترکیه مجبور به عقب نشینی حمایت از مخالفان سوریه شود .
ارتش تركيه اعلام كرد انفجار در يك انبار مهمات در غرب اين كشور موجب كشته شدن 25 سرباز شده است.به گزارش آسوشيتدپس، ويسل اروغلو، وزير جنگلداري تركيه اعلام كرد انفجار اواخر روز چهارشنبه، در محلي كه در آن نارنجك‌هاي دستي نگهداري مي‌شد، رخ داده است.اجساد سربازان كشته شده اوايل امروز (پنجشنبه) پس از آنكه آتش ايجاد شده در اثر انفجار خاموش شد، يافت شدند.
دستور جدید درباره عقد قرارداد با آبدارچی و نظافتچی ادارات: سر یک سال حتماً با آنها تسویه کنید!
آخر چگونه رژیمی که دارای اقتصاد وارداتی   با ورشکسته  است و با افزایش تحریم ها مواجه است آنچنانکه حتی قادر نیست که  تضمین  برای مشاغل  نازل  همچون آبدارچی ونظافت چی در ادارات دولتی ایجاد نماید .برای چه ادعای قدر قدرتی   می کند ومدعی رهبر ام القرای جهان اسلام و جنبش بیداری منطقه می شود؟ بد تر اینکه برای چه اجلاس تشریفاتی 600 میلیون دلاری در تهران بر گزار می کند؟
تمام ادارات موظفند با کارکنان شاغل در مشاغل خدماتی نظیر پیشخدمت، آبدارچی، نظافتچی، آشپز، نامه رسان و نگهبان، قرارداد موقت یکساله منعقد و در پایان سال حتماً با آنها تسویه حساب کنند.به گزارش روزنامه خراسان، بر اساس دستوری که اخیرا توسط یک مقام ارشد دولتی صادر شده، با توجه به ممنوعیت تأمین نیروی انسانی دستگاه های اجرایی از طریق عقد قرارداد با شرکت های خدماتی،  تمام ادارات موظفند با کارکنان شاغل در مشاغل خدماتی نظیر پیشخدمت، آبدارچی، نظافتچی، آشپز، نامه رسان و نگهبان، قرارداد موقت یکساله منعقد و در پایان سال حتماً با آنها تسویه حساب کنند و اگر نیاز به ادامه خدمت آنها بود، سال آینده مجددا دعوت به کار شوند.
0 1هزار دانش‌آموخته كشاورزی بيكار در استان مازندران
وقتی آمار بیکاری دانش آموختگان کشاورزی در استان مازندران اینقدر می باشد مشخص است که آمار بیکاری دانش آموختگان رشته های گوناگون در سراسر کشور چه میزان می باشد .ولی رهبر ولی فقیه همچنان عربده کشانه لغز خوانی می کند تحریم ها اثر ندارد.
استاندار مازندران در همايش سراسري معاونان آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي، با بيان اينكه بيش از 249 هزار دانشجو در دانشگاه ‌هاي مازندران در حال تحصيل هستند، گفت: 10 درصد آمار اين دانشجويان مربوط به مراكز دولتي است.به گزارش ايسنا، سيد علي اكبر طاهايي اظهار داشت: ماموريت دانشگاه آزاد اسلامي در راستاي حل معضلات كشور و تامين نيازهاي دانشي كشور است. طاهايي با بيان اينكه امروز شاهد توسعه آموزش عالي در دولت نهم و دهم هستيم، افزود: در مازندران نيز نقطه عطفي در حوزه آموزش عالي در دولت نهم و دهم شاهد بوديم.وي با تاكيد بر اينكه توسعه متوازن علم مد نظر ماست، گفت: امروز 10 هزار دانش‌آموخته كشاورزي بيكار در مازندران داريم كه بايد در خصوص اين موضوع چاره انديشي جدي صورت گيرد.
 جنگ قدرت لابی‌های دوران حاکمیت جمهوری اسلامی بر سر ریاست جمهوری آینده با تبانی مجتبی خامنه‌ای و باند مصباح یزدی  برای حمایت از نامزدی پاسدار سعید جلیلی
مشخص است که ولی فقیه یک کفتر پرقیچی ومطیع صد در صد و ذوب شده در ولایت که افسارش در ست ولی فقیه باشد که تبدیل به آق محمود چموش نشود .برای همین از این پاسدار ترکش خورده وموجی وهمشهری سعید  جلیلی ورهبر وآقا زاده مجتبی وپاسداران کودتا گر  و آخوند مصباح یزدی حمایت می کنند تا جانشین احمدی نژاد شود. البته نامزدهای دیگر همچون یکی از قاتلین  اعدام های تابستان  سال 67 آخوند مصطفی پور محمدی هم وجود دارد .چون این روز ها خبر از نامزدی وی می شود.
جـــرس: براساس اطلاعات به دست آمده، سرداران پاسدار، محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه و قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس، محمد باقر قالیباف، فرمانده اسبق نیروی انتظامی و شهردار تهران را گزینه مطلوبی برای ریاست جمهوری آینده می‌دانند. گزارش های رسیده به جرس حاکی از آن است که همزمان مجتبی خامنه‌ای و باند مصباح یزدی نیز، از نامزدی سعید جلیلی دبیر شورای امنیت ملی حمایت می‌کنند.بنا به گزارش ها، دو طرف می‌کوشند رهبری را به نظر خود متمایل کنند. روزهای اخیر، زمزمۀ اجرای طرح پوتین - مدودوف، توسط باند محمود احمدی نژاد میان برخی اصولگرایان مورد بحث واقع شده بود، که با نیش و کنایۀ احمدی نژاد در شبکه یک سیما، مبنی بر اینکه "از کجا می دانید سال آخر دولت است؟"، این گمانه تقویت شد و مورد اعتراض برخی اصولگرایان دیگر قرار گرفت.طی هفته های اخیر همچنین، مصطفی پورمحمدی، از اعضای هیات سه نفره ای که در تابستان 1367 حکم اعدام فله ای و قتل عام زندانیان سیاسی را صادر و اجرا کرده، برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 1392 خیز برداشته است.سایت ندای سبز آزادی در گزارشی نوشته است: وزیر کشور سابق احمدی نژاد در دولت نخست وی، که بعد از عزل، به یکی از منتقدان مهم وی تبدیل شد، از اعضای ارشد و اسبق وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی است که حالا در رأس سازمان بازرسی کل کشور، به اسناد و مدارک عجیب و غریب دسترسی دارد و ازجمله کسانی است که به «قانون شکنی»های باند احمدی نژاد ـ مشایی معترض است. او که برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 1388 نیز وسوسه شده بود، چند ماهی است که از نامزدهای انتخابات سال 1392 خوانده می شود. در هفته های اخیر، این احتمال شدت یافته و خود او نیز با سخنرانی ها و سفرهای استانی اش، بر این شائبه و احتمال، دامن می زند
قراردادهای کلان شهرداری تهران با سپاه
دامنه ی گسترش تسلط پاسداران کودتاگر وغارتگر از حوزه ی نفتی وگازی وراه وسد سازی و.... اکنون فراتر رفته و به  بستن قرار داد های سنگین با شهرداری رسیده است تا بطور مضاعف فشار بر دولت وارد شود .
منبع خبری مذکور می افزاید در همین راستا، پروژه‌های شهرداری تهران به منوپول سپاه پاسداران در آمده و به دستور سردار قالیباف، شهرداری تهران موظف شده است پروژه‌های عظیم خود را به سپاه واگذار کند.بر اساس این گزارش، در حال حاضرحجم قرار دادهای مربوط به پروژه‌های عمرانی شهر تهران میان شهرداری تهران و قرار گاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران به هشتاد هزارمیلیارد تومان بالغ می‌شود. این مبلغ براساس برآوردی است که قرارداد‌های مذکور براساس آن‌ ها منعقد شده است.از آن جا که اجرای این پروژه‌ها چند سال به طول خواهد انجامید، مانند سایر قرار دادهای سپاه با نهادها و وزارت‌خانه‌های دولتی به بهانه‌ها و دلایل مختلف مورد تجدید نظر قرار گرفته و با منضم شدن اصلاحیه‌های مختلف مبالغ آن افزایش خواهد یافت.