2 خبر از خبرگزازی دروغ پرداز فارس . 22 شهریور-91
با پخش غیرمستقیم بازی ایران و لبنان.صداوسیما حرکت غیر حرفه‌ای خود را تکمیل کرد.خبرگزاری فارس: صداوسیما با پخش غیرمستقیم بازی ایران و لبنان اقدام غیرحرفه‌ای خود را تکمیل کرد.
آیا اگربه جای لبنان که حزب الله لبنان دارد . صدا وسیمای پاسدار ضرغامی برنامه  فوتبال  را پخش نمی کرد بازهم خبر گزاری دروغ پرداز فارس پاسداران این چنین گزارشی را بازتاب می داد؟ چرا اینگونه موضع گیری انتقادی در مورد سانسور وتحریف سخنرانی محمد مرسی در اجلاس تهران از سوی  شبکه ی صداو سیما نکرد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که مردم فوتبالدوست ایران از ساعت 18:30 منتظر پخش مستقیم دیدار ایران و لبنان بودند، خبری از پخش این مسابقه از شبکه سه سیما نبود.این در شرایطی است که با توجه به اهمیت این مسابقه که در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل برگزار می‌شود، همه منتظر تماشای این مسابقه بودند اما صداوسیما با توجیه اینکه «تصاویر به دست‌مان نرسیده» این بازی را پخش نکرد.این در حالی است که حق پخش این دیدار در اختیار شبکه الجزیره قرار دارد و پیش از آغاز بازی شایعاتی مبنی بر پخش نشدن بازی منتشر شده بود اما هاشمی تهیه کننده برنامه فوتبال برتر به خبرنگار ورزشی فارس گفت که این دیدار پخش می‌شود.با این حال پس از گذشت بیش از 30 دقیقه از بازی شبکه سه در اقدامی غیرحرفه‌ای و به دور از عرف معمول بازی را از دقیقه 8 و به صورت غیرمسقیم پخش کرد تا پوشش نامناسب خود و ناراحتی علاقمندان را بیشتر کند.
هفته نامه المنار:عربستان و قطر سلاح‌های اتریشی را برای تروریست‌های سوری ارسال می‌کنند.خبرگزاری فارس: یک گروه مشترک از عربستان سعودی و قطر از اتریش سلاح خریداری می‌کنند و برای تروریست‌ها در سوریه می ‌فرستند.
گرچه این خبر تکراریست ولی سئوال است  کهچرا گزارشگر خبر گزاری دروع پرداز فارس پاسداران گزارش نکرده است که 48 پاسداران ربوده وبازداشت شده و اعتراف کرده در سوریه  در دمشق چه می کردند .نکند برای زیارت وامداد وخدمات درمانی مجروحین سوری  به سوریه اعزام شده بودند؟ یا اینکه هواپیمایی که از آسمان ایران وارد آسمان عراق بسوی آسمان سوریه پروازمی کنند ودر فرود گاه می نشینند.  مواد دارویی  وپوشاکی وخوراکی وگل حمل می کنند. یا اینکه حاکمان ایران بطور صلواتی و انسان دوستانه از هم پیمان جنایتکار بشار اسد رئیس جمهور سوریه می کنند و این خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس از موضع بی طرفانه  خبررسانی می کند؟!
به گزارش فارس، هفته‌نامه فلسطینی المنار در خبری اعلام کرد که یک گروه مشترک از عربستان سعودی و قطر پس از خریداری سلاح از اتریش آن را برای تروریست‌ها در سوریه ارسال می‌کنند.این هفته‌نامه در ادامه فزود: گروهی متشکل از سه نفر در راستای عملیات مسلح کردن تروریست‌های مزدور در سوریه با پشتیبانی مالی و نظارت عربستان سعودی بیش از دو هفته پیش از اتریش سلاح خریداری و به ترکیه ارسال کرده‌اند تا از آنجا برای افراد مسلح تروریست در سوریه فرستاده شود.یک منبع آگاه به نقل از یکی از اعضای این گروه گفت: قطر به همراه عربستان سعودی در خرید سلاح‌های اتریشی مشارکت دارد و شیخ «حمد بن جاسم بن جبر آل ثانی»، نخست وزیر و وزیر خارجه قطر در این کار دست دارد.