هیئت امداد حقوق بشر سازمان ملل افشا کرد.800 فقره تجاوز جنسی نیروهای ترکیه به زنان پناهجوی سوری. خبرگزاری فارس: هیئت امدادرسان حقوق بشر سازمان ملل از تجاوز عناصر ترکیه‌ای به دختران و زنان پناهجوی سوری در اردوگاه‌های مرزی ترکیه خبر داد. 12 شهریور -91
نکند که ترکیه هم غضنفرهای گل زن تیم خودی همچون ایران دارد . یا نه اینکه همچون نفوذی های حاکمان ایران درون دولت عراق که این کشور را حیاط خلوت حاکمان ایران کرده اند در ون دولت ترکیه هم رخنه ونفوذ کرده  که مرتکب چنین اعمال تجاوز گرانه به زنان پناهجوی سوری کرده اند . یا اینکه نکند سردار رضا زارعی که معاون فرمانده پلیس تهران بود و زیر پوشش مبارزه با فساد اخلاقی در خانه فساد در کنار 6 زن تن فروش در تران بازداشت شد.همراه با آخوند حسین طائب که  رئیس سازمان اطلاعات و امنیت پاسداران کودتاگر است که موازی وزارت بد نام اطلاعات است ولی بدلیل اینکه از حمایت رهبر وپشتیبانی پاسداران کودتا گر بر خور دار است بنابراین  حیطه ی قدرت عملکردش بیش از وزارت بد نام اطلاعات است . بدلیل تجربه ای که از ربودن ترانه موسوی  توی خیابان در 88 دارد . سپس  شکنجه و مورد تجاوز جمعی واقع شد . آنگاه جسدش سوزانده شد .لذا به ترکیه اعزام شدند تامرتکب  تجاوز جنسی به پناهجویان زنان سوری شوند . تا اکنون بطور  گزارش خبری اش عمد وارونه گویی  بازتاب داده شود .تا این چنین انتقام از ترکیه گرفته شود که چرا مقامات بالای ترکیه در اجلاس  غیر متعهدها در تهران شرکت نکردند؟ بد تر اینکه چرا ترکیه همگام با عربستان ومصر خواهان برکنار شدن  بشار اسد رئیس جمهور خونریز وجنایتکار سوریه هم پیمان حاکمان ایران می باشد؟ عجیب است که مخالفان سوری وپناهندگان متهم به تروریست می شوند .ولی اکنون دلسوزی برای زنان پناهجوی سوری در خاک ترکیه شده است !
به گزارش فارس به نقل از عربی‌پرس، هیئت امداد حقوق بشر سازمان ملل در گزارشی از تجاوز نیروهای نگهبان ترکیه در اردوگاه‌های این کشور در نزدیکی مرز با سوریه به زنان پناهجوی سوری خبر داد.خبر تأسف‌بار تجاوز نیروهای ترکیه به زنان پناهجوی سوری در اردوگاه‌های ترکیه، برای اولین بار نیست که منتشر می‌شود.سال گذشته نیز اخبار متعدد مشابهی در این خصوص منتشر شد و حتی برخی از این زنان با حفظ مخفی ماندن هویت خود، در تلویزیون سوریه این امر را فاش کردند.به گزارش عربی‌پرس، در گزارش هیئت امداد سازمان ملل آمده است که بیش از 800 فقره تجاوز جنسی به زنان و دختران سوری در اردوگاه‌های ترکیه که حدود 29 هزار سوری را در خود جا داده است، رخ داده است.بنابراین گزارش، بیشتر پناهجویان و در حدود 80 درصد آنان زن و دختر هستند.ترکیه چندی پیش نیز و مشخصا در ابتدای ماه رمضان اعتراض پناهجویان سوری را که به وضعیت معیشتی نابسامان خود اعتراض داشتند، بشدت سرکوب کرد اما از سویی دیگر روزانه با مانور دادن روی این موضوع، خود را حامی مردم سوریه نشان می‌دهد.احمد داود اوغلو وزیر خارجه ترکیه پنجشنبه شب در نشست شورای امنیت در خصوص سوریه، از سازمان ملل خواست تا در خاک سوریه اردوگاه‌هایی برای پناهجویان ایجاد کند اما یک مقام سازمان ملل بلافاصله این درخواست را رد و آن را غیر ممکن اعلام کرد.پناهجویان سوری اغلب از شهرهای مرزی سوریه و از بیم حملات افراد مسلح و درگیر شدن آنان با ارتش سوریه خانه و کاشانه خود را ترک کرده‌اند.