تصاویر ضیافت شام اعضای خبرگان رهبری بدون حضور رفسنجانی و مصباح یزدی ! البته دلیل غیبت هاشمی رفسنجانی در این ضیافت مشخص نشده است. 17 شهریور 91
تصاویر بس جالب و دیدنی اعضای مجمع خبرگان بدون حضور رفسنجانی ومصباح یزدی در ضیافت شام با رهبری مهدوی کنی در محل سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد  . عجیب است که هیچوقت   در اینگونه ضیافت تشریفاتی ورنگین تصویر وفیلم  نشان داده نمی شود که چه نوع غذاهایی طبخ و  صرف  می شود وهزینه ی آن چه میزان است  و چه ربطی می تواند به ادعای رئیس جمهور داشته باشد که گفته در کشور فقیری وجود ندارد وکسی با شکم گرسنه سر بر بالین نمی گذارد .چون نیروی انتظامی قبل از برگزاری اجلاس 6 میلیون دلاری تشریفاتی جنبش غیر تعهد ها در تهران کارتن خوابان خیابانی را جمع کرده بود ؟ مهمتر اینکه  در بین اعضای خبرگان یک زن وغیر آخوند عضو نیست که بیش از نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهد .از طرف دیگر میانگین سنی اینان آنقدر بالاست که برخی یا ویلچری و وکری  هستند یا عصا بر دست بزور راه می روند . فراموش نشود که اینان رهبر ولی فقیه را انتخاب می کنند وباید ناظر بر عملکردش باشند  در صورتیکه درست وارونه  است . بنابراین ولی وقتی از سوی مجمع خبرگان آخوندی  جایگاه انتصابی  رهبر ولی فقیه تعیین می شود. رهبر نه انتخابی و نماینده  ی ملت نیست که برگزیده این مجمع خبرگان آخوندی است که زیر نفوذ رهبر یعنی خودش می باشد.  اما  ولی فقیع ادعای رهبری نه مردم ایران که ام القرای جهان اسلام می کند. بهرحال تصاویر را بادقت نگاه کنید  که مترادف با رشد فرار مغزها از کشور چه کسانی رهبر همکاره وغیر پاسخگوی تعیین می کنند؟ آیا انقلاب شد که اساتید دانشگاه ها پاک سازی وباز خرید واخراج وخانه نشین شوند و دانشجو یان و روزنامه نگار واهل قلم و وبلاگ نویس  وفعال سیاسی وحقوق بشری وکار گران وزنان و.... در بند وزندان باشند و جوانان ناراضی ومعترض با بهانه مبارزه با اراذل واوباش وبی حجابی   سرکوب شوند و مغزهای کشور مجبور به ترک کشور شوند تا اینان حاکم شوند که در تصاویر هستند . تازه رفسنجانی در این ضیافت حضور ندارد .زیرا وی از سوی ولی فقیه و مصباح یزدی و... تحمل نمی شود.
 
 
 
 
 
 
  
فرارو مراسم ضیافت شام اعضای خبرگان رهبری شب گذشته با حضور آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری در محل سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد که این مراسم از حواشی جالبی برخوردار بود.* در این مراسم آیات جنتی،‌ محمد یزدی، هاشمی شاهرودی، مقتدایی، کعبی و خاتمی نیز حضور داشتند؛ همچنین برخی از چهره‌های سرشناس از جمله آیات هاشمی رفسنجانی، صادق لاریجانی و مصباح یزدی غایب این ضیافت بودند.* مصباح یزدی به دلیل درد زانو و صادق لاریجانی به موجب حضور در جمع دانشجویان دانشگاه شریف غایبان این ضیافت بودند اما دلیل غیبت هاشمی رفسنجانی مشخص نشد.* حجت‌الاسلام رئیسی معاون اول قوه قضائیه که قصد ورود به جلسه اعضای خبرگان را داشت، وقتی پراکندگی لنگه کفش‌های اعضای خبرگان را در مقابل درب ورودی دید، اقدام به جفت‌کردن کفش‌های آنها کرد؛ انصاریان از مسئولان روابط عمومی مجلس خبرگان خطاب به وی گفت، «حاج آقا دوستان زحمت می‌کشند شما زحمت نکشید» که رئیسی در پاسخ گفت:«چه فرقی می‌کند من هم می‌توانم این کار را انجام دهم».* در ابتدای این مراسم آیت‌الله مهدوی کنی مراسم را «ضیافت طلبگی» برای «دور همی طلبگی» خواند و البته نصایحی را درباره نظم خطاب به اعضای خبرگان گفت و از خبرنگاران خواست از انتشار آن خودداری کنند.* آیت‌الله محمد یزدی که با ویلچر به محل مراسم شب گذشته خبرگان آمده بود، با واکر وارد سالن شد که اعضای خبرگان به احترام وی از جای خود برخاستند و رئیس جامعه مدرسین در نزدیکی‌ها دبیرشورای نگهبان که یار دیرین و قدیمی‌اش در مجلس خبرگان رهبری است، جلوس کرد.عکس های مهر، فارس و ایسنا از متن و حواشی این ضیافت را در زیر می بینید.