گزیده خبرهای 11 مهر-91 قسمت-2
جهت اطلاع
نیش زدن یا انتقاد کردن به ورق پاره های بی مصرف وضد مردم که هدف شان انحراف اذهان عمومی ودور کردن شان از مطالبات ومسایل داخلی کشور همچون تورم وگرانی و معضل اقتصادی و....می باشد.
بي‌تفاوتي رسانه ملي نسبت به مشكلات اقتصادي مردم، اعتراض بعضي رسانه‌ها را برانگيخته است. انتخاب نوشت: به اين اخبار توجه كنيد: خبر اول: درگيري مردم بر سر رياضت اقتصادي در اسپانيا / خبر دوم: درگيري مردم بر سر رياضت اقتصادي در يونان / خبر سوم: تعديل نيروهاي شركت اپل در انگليس / خبر چهارم: ورشكستگي بزرگترين شركت قطعات رايانه در آمريكا / خبر پنجم: افزايش فشار اقتصادي در انگليس و گفت و گو با مردم اين كشور. همين سايت سپس با مطرح كردن اين سؤال كه: آقاي ضرغامي! از دلار سه هزار توماني و سكه 12 ميليون ريالي چيزي شنيده ايد؟ بي‌تفاوتي رئيس رسانه ملي نسبت به معضلات اقتصادي را زير سؤال برده است.
این گزارش حرکت ساندیس خوران آلت دست ارگان های سرکوبگر و کودتایی که همه جا بعنوان گروه فشار حضور دارند . مهمتر اینکه  با وجود اینکه این ترفند نخ نما وسوخته شده است . ولی همچنان به عنوام اهرم تدید وفشار و سناریوسازی  در راستای همه اهداف استفاده می شود . اکنون علیه مهدی رفسنجانی و اهرم فشار برروی دستگاه فاسد قضاییه  آلوده به تبعیض  بکار گرفته شده  است .
دانشجويان با تنظيم دادخواستي خطاب به آيت الله آملي لاريجاني خواستار محاكمه قاطع و قانوني مهدي هاشمي شدند.در بخشي از دادخواست اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان آمده است:در امر مبارزه با فساد نبايد هيچ تبعيضي ديده شود، هيچكس و هيچ نهاد و دستگاهي نبايد استثنا شود. هيچ شخص يا نهادي نمي تواند با عذر انتساب به اينجانب يا ديگر مسئولان كشور، خود را از حساب كشي معاف بشمارد. با فساد در هر جا و هر مسند بايد برخورد يكسان صورت گيرد.دانشجويان تأكيد كردند: ضرورت برگزاري دادگاه مهدي هاشمي براي حفظ شانيت نظام اسلامي بر هيچ كس پوشيده نيست و افكار عمومي ايران بر خود حق واجبي مي دانند كه اين دادگاه، فوري، علني و شفاف برگزار شود و مسلماً در اين راه خداوند متعال ياور شما خواهد بود چرا كه قرار است دستگاه تحت امر شما حق مظلوم و ظالم را تفكيك و تقسيم كند.در ادامه اين دادخواست آمده است: ضرورت برگزاري اين دادگاه در اولين دقايق حضور مهدي هاشمي در كشور كمتر از برگزاري دادگاه هاي فساد 3 هزار ميلياردي نيست و افكار عمومي ايران تشنه شنيدن حقايقي هستند كه سال هاست از عدالتخانه جمهوري اسلامي طلبكارند.
مهدی هاشمی در بند۲۴۱ اوین است/ انتقال به انفرادی و ممنوع الملاقاتی حسن معادیخواه
بیچاره آقازاده ای که همچون پدرش روزی خدایی می کرد اما اکنون بدلیل رقابت واختلافات  وجنگ قدرت وثروت باندهای مافیایی در سلول انفرادی زندان اوین بسر می برد . باید منتظر ماند چه موقع نوبت آقا مجتبی خامنه ای وبقیه می رسد.
مهدی هاشمی پس از بازداشت در بند  ۲۴۱  اوین، متعلق به وزارت اطاعات نگهداری می شود.به گزارش کلمه، مهدی هاشمی شامگاه یکشنبه از امارات وارد فرودگاه امام خمینی تهران و پس از تفهیم اتهام توسط مقامات دادستانی روز دوشنبه برای رسیدگی به اتهامات در دادسرای شهید مقدس حاضر شد.فرزند هاشمی رفسنجانی از همان زمان بازداشت و به بند ۲۴۱ که از بندهای وزارت اطلاعات در زندان اوین است منتقل شده و هم اکنون تحت بازجویی است.همچنین در خبری دیگر گزارش شده که یک هفته پس از بازداشت حسن معادیخواه جهت اجرای حکم حبس، وی از بند ۳۵۰ به بند ۲۴۱ زندان اوین منتقل شد.یکی از نزدیکان حسن معادیخواه با اعلام این خبر به کلمه گفت که خانواده معادیخواه روز دوشنبه برای ملاقات با وی به زندان اوین مراجعه کرده بودند ولی موفق به ملاقات وی نشدند.انتقال غیر قانونی این زندانی سیاسی که در حال تحمل حکم دوسال و نیم حبس خود است در حالی صورت می گیرد که به نظر می رسد همزمان با بازداشت مهدی هاشمی رفسنجانی و بازجویی از وی، دور جدید بازجویی از حسن معادیخواه با تحت فشار قراردادن او جهت پرونده سازی برای مهدی هاشمی آغاز شده است.منایع خبری گزارش می دهند که طی روزهای گذشته تعدادی از نزدیکان مهدی هاشمی و از جمله چندتن از زندانیان حوادث پس از انتخابات ۸۸ که دوره محکومیت شان به پایان رسیده و آزاد شده اند جهت تکمیل پرونده مهدی هاشمی به دادسرای مقدسی مستقر در اوین احضار و تحت فشار قرار گرفتند.بند ۲۴۱ که یکی از بندهای زندان اوین است که تحت نظر حفاظت اطلاعات قوه قضاییه است.حسن معادیخواه که شنبه شب در پی احضار شبانه به دادسرای اوین بازداشت و ابتدا به بند ۲۰۹ و سپس به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل شده بود، ۲۷ خرداد سال ۸۸ به اتهام اجتماع و تبانی بازداشت و پس از مدتی با وثیقه ۷۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.سایت های وابسته به حاکمیت وی را یکی از مرتبطین اصلی مهدی هاشمی در جریان وقایع سال ۸۸ و ماجرای اختلاس سازمان بهینه سازی سوخت معرفی کرده اند.حسن معادیخواه فرزند حجت الاسلام عبدالمجید معادیخواه، وزیر ارشاد در کابینه اول میرحسین موسوی بود که اکنون مسئولیت بنیاد تاریخ انقلاب اسلامی را بر عهده دارد.
ورود سعيد قاسمي به دانشگاه تهران ممنوع شد
آنگونه این پاسدار بی ترمز ودنده عقب کنده دیمی وکیلویی حرف می کند .البته گاهی مواقع خود زنی می کند وبعضی چیز را لو می دهد .برای همین ورودش به دانشگاه تهران ممنوع شده است.
مسئول بسيج دانشجويي پرديس فني دانشگاه تهران گفت: به دستور رئيس دانشگاه تهران برگزاري برنامه‌هاي سخنراني سعيد قاسمي در اين دانشگاه ممنوع شد.صادق حسين لقب در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگي «خبرگزاري دانشجو»، گفت: از يك ماه قبل درخواست مجوز برگزاري مراسم گراميداشت شهيد رجب‌بيگي را با موضوع ايستادگي و استقامت خط امام و سخنراني سعيد قاسمي به دانشگاه داده بوديم كه مجوز آن هم صادر شده بود اما دقيقاً يك روز قبل از برگزاري برنامه مجوز برگزاري آن را لغو كردند.وي افزود: پيگيري‌هاي ما نشان داد كه لغو برگزاري مجوز برنامه از سمت رياست دانشگاه بوده و استدلال آنها اين است كه سعيد قاسمي به دليل تندروي در سخنراني‌ها مناسب فضاي دانشگاه تهران و فضاي دانشجويي نيست.(سعید قاسمی گفته بود که اگر فائژه هاشمی به زندان برود  ریش خود را خواهد زد که البته چنین نکرد.)
انتقاد غیر مستقیم سردار جزایری از سخنان فرمانده سپاه:دشمن فاقد توان لازم براي هر نوع برخورد نظامي با ايران است
 ابر خلاف ادعای پوچ تبلیغاتی تهدید به نابود کردن اسراییل اما چون اکنون این تهدید ها از جنبه ی تبلیغاتی عبور کرده است .چون اسراییل می داند که تهدید ها پوچ و وارونه بوده است .بنابراین چون تهدید به پاسخگویی کرده است . بنابراین پاسداران به جان هم افتاده اند که چرا اسراییل تهدید به نابودی اسراییل شده است تا که منجر به تحریک وتهدید اسراییل؟
خبر آنلاین : رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور گفت: آنچه صهیونیست‌ها درباره اقدام نظامی علیه ایران بیان می‌کنند، جنگ روانی است.سردار جزايري با بيان اينکه آخرين برآوردها از وضعيت آمريكا و اسرائيل غاصب به وضوح گوياي آن است كه دشمن فاقد توان لازم براي هر نوع برخورد نظامي با ايران است، تاكيد كرد: رژيم اشغالگر قدس نه تنها پتانسيل اقدام نظامي عليه كشورمان را ندارد، بلكه به خوبي مي‌داند كه با اولين شليك، مرگ سريع خود را رقم خواهد زد. (جعفری، فرمانده سپاه چندی پِیش گفت که جنگ اسرائیل با ایران اتفاق خواهد افتاد ولی کی و کجا معلوم نیست.)وي اضافه كرد: همه سرزمين اشغالي و كليه منافع نامشروع آمريكا در منطقه در تيررس قرار دارند و در چارچوب دكترين تهديد در برابر تهديد، پس از هر نوع تهاجم احتمالي، بلافاصله سناريوهاي طراحي شده به صورت برخورد قاطع و چندبرابري و دامنه‌دار عليه دشمن عملياتي خواهد شد و اين توانمندي مرتب در حال افزايش است.گزيده سخنان وي را به نقل از ايسنا بخوانيد        در برخورد با دشمن به گونه‌اي عمل خواهد شد كه قدرت مديريت و تفكر را از مهاجم خواهيم گرفت و در دستيابي كوتاه‌مدت به پيروزي كمترين ابهامي نداريم. البته ما به دلايل آموزه‌هاي اسلام عزيز آغازگر هيچ جنگي نخواهيم بود.·         متاسفانه نحوه برخورد بعضي مسئولان با اين عمليات رواني دشمن به نحوي است كه ناخواسته آنها در زمين دشمن بازي مي‌كنند و خود به شائبه بروز جنگ عليه كشورمان كمك مي‌كنند. اين افراد، چه كشوري و چه لشكري، مراقب نحوه موضع‌گيري‌هاي خود باشند و بهتر آن است كه پاسخ رسانه‌اي ياوه‌گويي‌هاي اسرائيلي‌هاي منفور را به ديگران بسپارند.·         رسانه‌ها نيز توجه داشته باشند كه يكي از راهبردهاي دشمن در شرايط امروز، آشفته نشان دادن وضعيت كشورمان است و در حالي كه جمهوري اسلامي ايران مراحل ثبات، پيشرفت و كمال خود را در قواره يك قدرت تاثيرگذار طي مي‌كند، تلاش مي‌كنند چهره‌اي غيرواقعي و ضعيف را در اذهان القا كنند و به ايجاد دل‌مشغولي كاذب در جامعه دامن بزنند. رسانه‌هاي قادرند تبعات اين دروغ دشمنان را به خودشان برگردانند و اجازه ندهند آرامش مردم ما تحت القائات شياطين قرار گيرد.