گزیده خبرهای 14 آذر-91



گزیده خبرهای 14 آذر-91
اعضای فراکسیون اصولگرایان مجلس با فرمانده کل سپاه دیدار می‌کنند
تصور نشود اینگونه دیدار ها نه در راستای مشورت برای تلاش حل بحران اقتصادی و کنترل روند رشد تورم وگرانی وفقر وبیکاری و پیگیری مطالبات مردم نمی باشد ، بلکه در بستر همکاری وآهنگی منسجم چگونه سرکوب کردن مردم ناراضی وخشمگین وکنترل فضای انفجاری جامعه می باشد. صد البته که مرتبط به رقابت ریاست جمهوری دوره ی یازدهم می باشد .
خبرگزاری تسنیم : عضو هیئت رئیسه مجلس فراکسیون اصولگرایان مجلس از دیدار اعضای این فراکسیون با فرمانده کل سپاه خبر داد.حسینعلی حاجی عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه این فراکسیون تاکنون دیدارهایی با احمدی نژاد و رئیس قوه قضاییه برگزار کرده است، گفت: در راستای همدلی بیشتر مسئولان کشور قرار است،  فراکسیون اصولگرایان با سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه  پاسداران دیدار کند.وی افزود: همچنین قرار است با دیگران مسئولان ارشد کشور دیدار کنیم که بعد از هماهنگی آنها را اعلام می‌کنیم.
نماینده مجلس : مصر به نمایندگان ویزا نمیدهد / تمام پیروزی اخیر در غزه متعلق به ایران است
چگونه است از یک سو ادعا می شود که محمد مرسی رئیس جمهور مصر دارد خط خمینی شاد را در مصر دنبال می کند . ولیا کنون اذعان شده است که مصر مجوز ویزا به مسئولان رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی ایران نمی دهد؟! همچنین این چگونه ادعای پیروزی در جنگ 8 روزه کردن در غزه است که اسراییل تصمیم دارد طرح ساختن واحدهای مسکونی در مناطق اشغالی را اجر کند؟
نايب رئيس كميسيون امنيت ملي از شيطنت مصر در صدور رواديد به هيات پارلماني خبر داد و گفت: ابعاد دستاوردهای جنگ ۸ روزه که تمام افتخار آن به ملت ایران است سبب شيطنت مصر شده و اين امر برخی را نگران کرده که مصر اجازه سفر ندهد.منصور حقیقت‌پور نماینده سرعین، اردبیل و نمین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به زمان سفر هئیت پارلمانی به مصر گفت: مصر با کلیات سفر به غزه موافقت کرده است اما ابعاد دستاوردهای جنگ ۸ روزه که تمام افتخار آن به ملت ایران است سبب شيطنت مصر در صدور رواديد شده است كه اين امر برخی را نگران کرده که مصر اجازه سفر ندهد.وی در ادامه افزود: در حال حاضر مصر برای صدور ویزا زمان دقیقی را تعیین نکرده و امروز و فردا می‌کند و ما در این زمینه از رفتار مصر گله مند هستیم چرا که اين مهم ادامه رفتار مبارک است.گفتني است؛ هیات پارلمانی متشکل از برخی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به سرپرستی بروجردی قصد سفر به غزه برای دلجویی از مجروحین و بازدید از مناطق مختلف غزه را دارد، دولت مصر موافقت ضمني و اوليه خود را با سفر نمايندگان به غزه اعلام كرده است. 
حتماً از پر خوری زیاد  وپر گویی  راهی بیمار ستان شده است .ولی پاسدار سربازجو برایش دست دعا بلند کرده است .البته اخوی اش هم معلم اخلاق دولت است  که عضو بازار مکاره است و گرین کارت آمریکا دارد .
 باخبر شديم حال عمومي حضرت آيت الله حاج آقا مجتبي تهراني استاد وارسته اخلاق و از شاگردان برجسته حضرت امام(ره) كه در بيمارستان بستري هستند مساعد نيست از عموم مردم مؤمن و خداجوي درخواست مي شود براي بازگشت سلامتي ايشان دست به دعا بردارند
تدارک طراح توطئه ی برنامه ریزی شده علیه مجاهدین کمپ یازندان لیبرتی از سوی دستگاه وزارت بد نام اطلاعات
سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری که همکار سعید امامی بوده است  و تاریخچه طولانی اطلاعاتی وشکنجه گری وپرونده سازی درون زندان ودروغ نامه ی کیهان دارد . همچنین اقدامات عملیات تروریستی با سعید امامی در برون مرز دارد . اکنون در شرایطی که  پرونده قتل ستار بهشتی آنچنان  تبدیل به خون وتظلم خواهی در سطح جهانی شده است که هرروز  موج محکومیت ها علیه ی حاکمان آدمکش ضد بشر و قرون وسطایی  افزایش می یابد .از سوی دیگر  پرونده این قتل پیوند به پرونده قربانی   نسرین ستوده وکیل قربانی زندانی  زده شده است که 47 روز است در حال اعتصاب غذا بسر می برد  و در شرایط وخیم وبحرانی بسر می برد . طوری که منجر به فشار گاز انبری داخلی و خارجی علیه رژیم بانکدار تروریست جهانی بربرمنش ایران شده است . اما این دیگر اوج  ورشکستگی رژیم ضد بشری قرون وسطایی کودتایی نا مشروع  را ثابت می کند که مقابل اپوزیسیون اصلی اش آنگونه به موضع ضعف و وحشت و استیصال  افتاده است که دستگاه وزارت بد نام اطلاعات با فشار وتهدید دست به توطئه و گروگان گیری زده و زیر چتر زائده دست سازش  انجمن دفاع از قربانيان تروريسم به نمایندگی از  اعضای خانواده ها ی به گروگان گرفته شده   مجاهدین زندان لیبرتی و اشرف  ر وادار به  اعتراض  علیه ی اینان به بان کی مون دبیر کل سازمان ملل  درخواست شود که به مجاهدین لیبرتی واشرف پناهندگی  داده نشود؟ تا از سوی سربازجو پاسدار شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان بازتاب داده شود تا بیشتر ماهیت رژیم جنایتکار ضد بشر دین فروش وعوامفریب فاش شود که رکوردار اول جهانی محکومیت نقض حقوق بشر می باشد.
آيت الله مصباح يزدي: نبايد با گرايش هاي ناسيوناليستي ، جايگاه شهدا را پايين بياوريم
این آخوند مفت خور وانگل غیر مولد که دستمال بر دست ابر یشم یزدی رهبر می باشد راست می گوید که ملی گرایی با دین ابزار قدرت وثروت شده سازگاری ندارد. برای همین رحیم مشایی مورد تهاجم واقع شد که چرا پیشنهاد مکتب ایرانیت به جای مکتب اسلامیت داد؟
آيت الله مصباح يزدي اظهار كرد: نبايد با گرايش هاي ناسيوناليستي، اجر و جايگاه شهدا را پايين بياوريم و اهداف آنان را زير سوال ببريم زيرا شهداي اسلام به واسطه كلام حق و دفاع از اسلام به جانفشاني پرداختند.رئيس موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) در پنجمين يادواره شهداي اين موسسه گفت: مهمترين هدف والاي شهيدان اسلام، جهاد در راه خدا و حفظ ارزش هاي ديني و اسلامي بود.وي با بيان اينكه «شهادت در راه حفظ آب و خاك، شاخصه مشترك ميان بسياري از كشورهاست ولي جانفشاني در حفظ جامعه اسلامي و حفظ ارزش هاي ديني داراي جايگاه والايي است»، افزود: اهداف ملي گرايي و دفاع از خاك و وطن تنها منحصر به كشور ما نيست و بسياري از جوامع با اين عناوين وارد جنگ مي شوند اما آنچه دفاع مقدس را ارزشمند كرد، گذشت شهيدان از جان خود در راه خدا و محافظت از ارزش هاي ديني و اسلامي بود.مصباح يزدي با اشاره به كشته شدن ميليونها انسان در طول تاريخ به منظور دفاع از ميهن خاطرنشان كرد: اين جمعيت كثير با هدف دفاع از كشور و خاك خود مجاهدت كردند اما هيچگاه ارزش و جايگاهي را كه شهداي اسلام از آن برخوردارند، به دست نياورده اند. اين رشادت، مجاهدت و شهادت بركات زيادي در جامعه اسلامي به همراه داشت و زمينه هدايت و نجات بسياري از انسانها را فراهم كرد زيرا با اعتقادات قلبي و ديني عجين شده است و حقانيت اسلام را تداعي مي كند.رئيس موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) تاكيد كرد: شهيدان همواره زنده اند و شاهد اعمال و رفتار ما هستند و تصور اينكه آنان تنها براي دفاع از خاك و سرزمين رفته اند، به معناي ناديده گرفتن اجر آنان است زيرا شهيدان با هدفي والا و ارزشمندتر گام در مسير شهادت نهادند.وي در ادامه، خشنودي خدا را بهترين پاداش براي شهدا دانست و اظهار كرد: شهيدان اسلام با الگوگيري از مكتب اسلام و سيدالشهدا(ع)، رضايت خداوند را انتخاب كردند كه بهترين اجر و پاداش براي آنان خشنودي خداوند است. بايد براي ياد و خاطره اين عزيزان و خانواده معظم شهدا احترام قائل بود و آنان را فراموش نكرد زيرا جايگاه آنان در گذشتن از جان عزيزانشان كمتر از مقام شهادت نيست.به گزارش ايسنا، مصباح يزدي با بيان اينكه «در كشور اسلامي و شيعي بايد بر محور معارف اهل بيت حركت و به ويژه با پيروي از راه و مكتب اهل بيت(ع) بر حفظ ارزش هاي ديني و اسلامي تلاش كنيم»، گفت: انبيا و اهل بيت(ع) براي هدايت بشر و نجات او از گمراهي انتخاب شدند و در راه اين هدف جانفشاني كردند.