گزیده خبر های 20 آذر –91



گزیده خبر های 20 آذر –91
فرمانده نیروی انتظامی پیش بینی کرد؛مرگ 19 هزار تن در تصادفات رانندگی امسال
گزارشی دیگر از دستآورد عملکرد رهبر ودولت مردان وسایر مسئولان از رکورد شکنی افتخارات وارونه ی رژیم مرگ زی ومرگ پرست و تولید کننده مرگ ومیر بی رقیب جهانی در جاده ها در مدت یک سال که از سوی فرمانده نیروی انتظامی پیش بینی شده است .
فرمانده نیروی انتظامی از پیش‌بینی رسیدن شمار کشته‌های تصادفات رانندگی کشور به 19 هزار تن تا پایان امسال خبرداد و ابراز امیدواری کرد که با تلاش تمامی دستگاه‌ها بتوان کاهش 6 درصدی کشته‌های تصادفات امسال را تا آخر سال حفظ کرد.به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم روز یکشنبه در رزمایش طرح زمستانی 1391 با اشاره به اینکه اقدامات بسیار خوبی در کاهش کشته‌های تصادفات صورت گرفته است گفت: درعین حال رقم 19 هزار کشته تصادفات، رقم بزرگی است.وی با اشاره به اینکه پیش از این به ازای هر سه مصدوم تصادفات دو تن کشته می‌شدند، افزود: خوشبختانه با اقدامات خوب اورژانس و امداد و نجات این رقم به یک تن کاهش یافته است اما در عین حال باید اورژانس و سایر دستگاه‌های امدادی در این خصوص تمهیدات ویژه‌تری در نظر بگیرند تا این رقم کاهش یابد.احمدی‌مقدم بر ضرورت توسعه حمل و نقل عمومی، توسعه راه‌ها، ایمنی خودروها و تغییر رفتار رانندگان و رعایت قوانین و مقررات توسط رانندگان تاکید کرد و افزود: در هفت سال اخیر یعنی طی سال‌های 84 تا 91 شمار کشته‌های تصادفات رانندگی یک سوم کاهش داشت اما هنوز نیازمند کاهش این میزان هستیم و باید روش‌های مکمل مانند تغییر الگوی حمل و نقل عمومی و توسعه زیرساخت‌ها مانند راه و راه‌آهن اجرایی شود که این امر نیازمند افقی 30 ساله است.وی با اشاره به اینکه در سال گذشته شمار کشته‌های تصادفات رانندگی در کشور 14 درصد کاهش داشته است که این رقم فراتر از تعهدات برنامه پنجم بود، گفت: در عین حال متاسفانه امسال این رقم معکوس شده و شمار کشته‌های تصادفات حدود 6 درصد کاهش داشته که امیدواریم تا پایان سال این رقم حفظ شود.فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: 18 هزار تیم عملیاتی در قالب 90 هزار نیروی ثابت در طرح زمستانی سال 91 حضور خواهند داشت.
این اعتراف اثبات گزارش خبر مرگ ومیر قبلی می باشد . زیرا انقلابی که مدافع ومفسر وارزیابش این آخوند فسیل مفت خور حوزوی باشد که حامی مجیز گوی رهبر باشد . بهتر از این نمی شود که اکنون باندهای مافیایی کودتاگر حاکم بدلیل رشد اختلاف ورقابت ناشی از جنگ قدرت و ثروت نسبت بهمدیگر نا محرم شده اند.
آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به این‌که «خیلی‌ها نسبت به انقلاب نامحرم هستند و این انقلاب را درک نکرده‌اند» یادآور شد: موج‌های بیداری بسیاری از طریق انقلاب اسلامی ایران در سایر کشورهای اسلامی ایجاد شد.به گزارش مرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید در دیدار جمعی از کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برقراری حکومت اسلامی در ایران، گفت: امام خمینی(ره) با توکل به خدا و اخلاص کامل در حالی که تمام قدرت‌های استکباری به شاه کمک می‌کردند، یک رژیم دو هزار و 500 ساله را ساقط کرده وحکومت اسلامی را بنیانگذاری کردند.آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به این‌که «خیلی‌ها نسبت به انقلاب نامحرم هستند و این انقلاب را درک نکرده‌اند» یادآور شد: موج‌های بیداری بسیاری از طریق انقلاب اسلامی ایران در سایر کشورهای اسلامی ایجاد شد.این مرجع تقلید تاکید کرد: قانون اساسی ما قرآن و فرهنگ اهل بیت(ع) است و مجری آن رهبری است که یا باید پیامبر(ص) باشد، یا امام(ع) و در غیبت امام، باید یک فقیه و اسلام شناس در رأس حکومت اسلامی باشد.وی ادامه داد: رهبری حکومت اسلامی باید در برابر مستکبران شجاع باشد، امروز آیت‌الله العظمی خامنه‌ای با کمال قدرت سکاندار کشتی انقلاب است.آیت‌الله نوری‌همدانی بر ضرورت حفظ وحدت و اتحاد میان مسلمانان تاکید و اظهار کرد: اختلاف موجب ضعف و ذلت و سقوط است؛ قرآن نیز می‌فرماید که مسلمانان نباید با هم اختلاف داشته باشند.این مرجع تقلید مردم، اسلام و ولایت فقیه را ارکان اصلی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: باید قدر مردم را بدانیم؛ زیرا این مردم بودند که جان و مال خود را اهدا کردند تا اسلام حفظ شود.وی همچنین با تاکید بر این‌که «جهاد باید همیشه در اسلام زنده و پاینده باشد» خاطرنشان کرد: فرود آوردن پهپاد آمریکایی نشانه قدرت ایران است؛ اگر این قدرت نبود، آمریکا قبل از حمله به افغانستان و عراق، به ایران حمله می‌کرد.آیت‌الله نوری‌همدانی در ادامه سخنان خود استقلال اقتصادی را از ضرورت‌های حفظ عزت دانست و گفت: باید به گونه‌ای با تحریم‌ها مقابله کنیم که دشمن بداند از نظر اقتصادی نیز ما مستقل هستیم.این مرجع تقلید در ادامه با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و توانمندی مسلمانان، تصریح کرد: عزت از آن خدا و پیامبر(ص) و مومنان است؛ قرآن کریم در 80 مورد از علم و تعلیم و تعلم سخن گفته است که اولین مرحله و نردبان عزت و عظمت، توانمندی علمی است و مسلمانان باید سعی کنند از لحاظ علمی در سطح بالایی قرار بگیرند.آیت‌الله نوری‌همدانی در پایان سخنان خود، قم را پایگاه علمی عنوان کرد و افزود: بساط علم در آخرالزمان در قم برپا می‌شود و ندای اسلام ناب از این شهر مقدس به جهان می‌رسد.
وقتی در بازار مکاره  ی مدعی در رأس همه امور است .این چنین خرت و خر و  آشفته بازار  همراه با عربده کشی چوبداران علیه ی رئیس چوبداران می باشد . مشخص است که در سایر نهاد وبخش های رژیم از صدر تا ذیل آلوده به فساد ودر گیر جنگ قدرت و ثروت چه خبر است؟
درجلسه علنی امروز مجلس درگیری لفظی بین کوچک‌زاده و لاریجانی درباره «اخطار قانون اساسی» شکل گرفت.به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، از آغاز جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس، درگیری لفظی نسبتا شدیدی بین مهدی کوچک زاده نماینده تهران و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صحن علنی را متوجه خود کرده است.کوچک زاده ده‌ها بار با صدای بلند خطاب به رئیس مجلس گفت: درباره دستور جلسه اخطار قانون اساسی دارد و اولویت دارد درباره اخطارش نطق کند. وی گفت: این روش شما استبداد است.اما علی لاریجانی با عباراتی چون «من به شما عرض می‌کنم که سر جایتان بنشیند»، «با مجلس این طور صحبت نکنید» از کوچک زاده خواست به فریادهای خود علیه هیئت رئیسه ادامه ندهد؛ کوچک زاده نیز خطاب به نمایندگان مجلس گفت اخطار من درباره دستور جلسه است و آقای لاریجانی باید اجازه بدهد تا نطق کنم. اما چند نفر از نماینده‌های حامی لاریجانی با صدای بلند بر سر کوچک زاده فریاد زدند و عبارت «بنشین» را تکرار کردند.
همچون جان باختگان دانش آموزان دختر وپسر مداری که بزور با کاروان گور راهی منطق عملیات جنگی جنوب می شوند تا در جاده های مرگ آفرین در اثر تصادفات  جان ببازند این فوت هم بر کارنامه آدم کشان ضد بشر ححاکم جنگ افروز ضد بشر افزوده شد.
یکی از دانش‌آموزان حادثه دیده در آتش‌سوزی کلاس درس دبستان روستای «شین‌آباد» از توابع پیرانشهر، عصر امروز بر اثر شدت جراحات در ناحیه ریه فوت کرد.بر اثز حادثه آتش‌سوزی کلاس درس دبستان انقلاب اسلامی روستای شین‌آباد از توابع پیرانشهر استان آذربایجان غربی، 28 دانش‌آموزان دختر کلاس چهارم دبستانی مصدوم شدند که یکی از دانش‌آموزان به دلیل شدت جراحات در ناحیه ریه دچار مشکل شد و امروز دار فانی را وداع گفت.  عباس مقتدایی، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، ضمن اعلام این خبر، فوت این دانش‌آموز را به خانواده وی و جامعه تسلیت گفت و با آنها ابراز همدردی کرد.حادثه آتش‌سوزی کلاس درس، صبح روز 15 آذر به دلیل آتش گرفتن بخاری کلاس درس روی داد.
آنگونه اوضاع خراب اقتصادی  با تورم وگرانی و فقر و بیکاری و سانسور وسرکوب در هم تنیده و آمیخته شده است که کوچک ترین موضوع ساده گاهی  تبدل به بهانه و تنش و اختلاف وجدایی یا قتل می شود
مرد جوانی در دادگاه گفت: به دلیل اینکه پول نداشتم برای همسرم گوشی Apple بخرم او به منزل پدرش رفت و بعد از مدتی به این نتیجه رسیدیم که باید از یکدیگر جدا شویم، زیرا همسرم بعد از ازدواج بسیار پرتوقع شده بود.به گزارش ایسنا، زوج جوانی در دادگاه خانواده حضور یافتند و درخواست طلاق توافقی‌شان را به قاضی دادگاه ارائه کردند. مرد جوان که 35 سال سن داشت، در ابتدای جلسه دادگاه خطاب به قاضی گفت: همسرم زمانی که به درخواست ازدواج من جواب مثبت داد، اطلاع داشت از لحاظ مالی ضعیف هستم و نمی‌توانم به تمام خواسته‌های مالی او پاسخ دهم.وی ادامه داد: در دوران نامزدی‌مان همسرم بسیار قانع بود و هیچ توقعی خارج از توانم از من نداشت، اما بعد از اینکه زندگی‌مان را شروع کردیم اخلاق همسرم تغییر کرد، به گونه‌ای که گاهی اوقات احساس می‌کردم او را نمی‌شناسم.این مرد جوان خاطرنشان کرد: ازدواج ما براساس علاقه بود و خانواده‌های‌مان با این ازدواج مخالف بودند. به همین دلیل از ابتدا قرار گذاشتیم که اگر در زندگی مشکلی داشتیم آن را بدون دخالت خانواده‌ها برطرف کنیم، اما متاسفانه همسرم از همان ابتدا ناراحتی‌های‌مان را به خانواده‌اش اطلاع داد و آنها به خود اجازه دادند که در تمامی موضوعات زندگی‌مان دخالت کنند و این دخالت‌ها بعد از گذشت سه سال تاثیرات منفی خود را نشان داد.مرد جوان با بیان اینکه من عاشق همسرم بودم اما در حال حاضر دیگر او را نمی‌شناسم، گفت: همسرم بسیار متفاوت است و تفاوت او در این حد است که به دلیل نخریدن گوشی Apple دو ماه مرا ترک کرد و به خانه پدرش رفت، زیرا من پول نداشتم تا بتوانم برای او گوشی Apple بخرم و بعد از دو ماه از من خواست تا از یکدیگر جدا شویم. وی تصریح کرد: همسرم هر روز چیز تازه‌ای از من می‌خواست و می‌دانست که من توانایی خرید آن را ندارم اما به داشتن آن اصرار می‌کرد و اگر جواب منفی من را می‌شنید خانه تبدیل به محل جنگ می‌شدبه همین دلیل دیگر نمی‌خواهیم با یکدیگر زندگی کنیم، زیرا از نظر یکدیگر کامل نیستیم. در ادامه جلسه دادگاه، همسر این مرد جوان با بیان اینکه همسرم از قناعت و صرفه‌جویی من سوءاستفاده کرده است، گفت: زمانی که به شوهرم «بله» گفتم می‌دانستم وضع مالی مناسبی ندارد. به همین دلیل نه مهریه سنگینی تعیین کردم و نه جشن ازدواجی برگزار کردیم اما شوهرم از علاقه من نسبت به خود سوءاستفاده کرده است. این زن جوان که 28 سال سن داشت، ادامه داد: دو سال از زندگی‌مان می‌گذشت و من حتی از شوهرم یک بار نخواستم که پوشاکی برای من بخرد و متاسفانه او فکر کرد این قناعت وظیفه من است، در حالی که من برای آینده زندگی‌مان با او مدارا می‌کردم. زمانی که از او گوشی Apple خواستم، گفت که نمی‌تواند آن مقدار هزینه کند، اما بعد از گذشت چند روز همان گوشی را برای خواهرش خرید و من آن موقع متوجه شدم که همه حرف‌های همسرم دروغ است. دیگر نمی‌خواهیم با یکدیگر زندگی کنیم و من نیز هیچ‌گونه ادعای مالی نسبت به شوهرم ندارم. قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات زوج جوان بنا بر اصرار آنها حکم طلاق توافقی‌شان را صادر کرد