دولت اصلاحات ظهور امام زمان را صدها سال عقب انداخت.

آخوند سعیدی نماینده خامنه ای در سپاه: دولت اصلاحات ظهور امام زمان را صدها سال عقب انداخت. ولی گفته ظهور امام زمان با انتخابات 24 خرداد 92 گره خورده است. 21 دی - 91
گرچه این آخوند  سعیدی هذیان گوی عمامه سفید است. و آن یکی آخوند سعیدی امام جمعه قم عمامه سیاه است .ولی فامیلی هردو سعیدی است واز منظر چرت وهذیان گویی  که به روان گردان بودن می زند عجیب با همدیگر شباهت دارند. زیرا آن عمامه سیاه گفته بود که مامای علی خامنه ای گفته بود با یا علی گفتن متولد شد .این مشنگ عمامه سفید برای اینکه  در مشنگ گویی سور به وی زده باشد  مدعی شده است که دولت مدعی اصلاحات ظهور آقا امام زمان را صدها سال به عقب انداخت . البته گویا این مشنگ از یاد برده است که هم شورای نگهبان آلت دست خامنه ای نه یکبار که دو بار نامزدی خاتمی را  قبل و پس از نمایش خیمه  شب بازی انتخابات تأیید صلاحیت کرد ،بلکه  هم اینکه مورد تأیید ولی  فقیه بود . مهمتر اینکه در پایان 8 سال ریاست جمهوری خاتمی اعلام نمود که وی نقشی بیش از تدارکاتچی بودن نظام نداشته است . حال چگونه دولت وی  موجب به تأخیر انداختن صد ها سال ظهور امام زمان شد؟ شاید جوابش پس از رئیس جمهور شدن احمدی نژاد باشد که اعلام کرد من نماینده 70 میلیونم و کابینه 70 میلیونی امام زمانی تشکیل داد . سپس فاش شد که دولت  نشست تضمین امام زمانی داشت و از وزرای حاضر در جلسه  امضای تضمینی گرفته شد که باید تعهد بدهند تا جاده ظهور امام زمان را برای دوسال هموار آینده  هوار کنند . آنگاه امضاهای کتبی تضمینی باگزارش  درون  پاکت مهر وموم  گذاشته شد وتحویل پاسدار محمد حسین صفار هرندی داده شد که وزیر فرهنگ تفتیش عقاید و سانسور ارشاد بود تا بطور پنهانی به قم سفر کند از  آنجا به جمکران برود ونامه را درون چاه بی اندازد تا گزارش بدست ایشان برسد. حال بماند که چگونه آخوند مشکینی در خطبه های سریالی نماز جمعه قم گزارش از خواب نیمه شبان خود با امام زمان می داد و پس از گزارش روزانه دادن گفت  اسامی امضای تضمینی  70 پاسدار  از ایشان گرفت تا به جای نامزدان حذف شده رقیب اینان وارد بازار مکاره اصول گرای هفتم شوند. چگونه این مدعیان امام زمانی تبرئه شده ولی دولت اصلاحات موجب صدها سال ضهور آقا امام زمان شدند؟ چرا این آخوند هذیان گوی تعارف می کند و روی دروایسی دارد ونمی گوید امام زمان مورد نظر وی خیلی وقت است که در جماران پای  منقل سنگر  گرفته است؟
هنوز دو روز از اظهارات جنجالی سعیدی در مورد مهندسی انتخابات نگذشته که نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران می گوید که رئیس جمهوری انتخاب کنید که نظام را به انفعال نکشاند، وی مدعی شد که صدها سال ظهور امام زمان را به عقب انداخت و اینهاست مشکل بشر که راه را درست تشخیص نمی داد و اشتباه رفت و دشمن و جبهه حق را نمی شناخت.وی که از حامیان احمدی نژاد در انتخابات گذشته بود، گفت: یک رئیس جمهور باید ولایت مدار و ارزشی باشد تا بتواند آرمان های رهبری را دنبال کند و میز و صندلی و فشار او را عوض نکند.به گزارش خبرنگار مهر، علی سعیدی شامگاه چهارشنبه در گلستان شهدای اصفهان گفت: اگر مردم غیبت کنند سه حالت وجود دارد که یا رهبری الهی منزوی یا رهبری الهی کشته و یا رهبری الهی غائب می شود.نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران می گوید: اهمیت حضور مردم همواره در تاریخ قابل مشاهده است چنانچه از نوح تا امروز وجود داشته و در واقع شرط حاکمیت دین حضور مردم است.سعیدی در ادامه سخنان خود به تشریح راهکارهای لازم برای تحقق وهده الهی و راههای ظهور امام زمان پرداخت و گفت: در این مسیر باید پنج آمادگی فراهم نمود تا وعده خداوند محقق شود.وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ایران نقش مهمی در ظهور امام زمان بر عهده دارد گفت: در انتخابات درست به هدف باید زد و فردی را انتخاب نمود که دقیقا در راستای امام زمان حرکت کند نه اینکه نظام را به انفعال بکشاند، چنانچه در این خصوص مقام معظم رهبری فرمودند رئیس جمهور شاه سلطان حسینی ملت را هم به انفعال می کشاند و شورا و رئیس جمهور باید انقلابی باشند.وی ادامه داد: یک رئیس جمهور باید ولایت مدار و ارزشی باشد تا بتواند آرمان های مقام معظم رهبری را دنبال کند و میز و صندلی و فشار او را عوض نکند. سعیدی در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخابات دوره اصلاحات اظهار داشت: در دوران اصلاح طلبان ما رای دادیم و دقیقا دوره اصلاح طلبان، صدها سال ظهور امام زمان(عج) را به عقب انداخت و اینهاست مشکل بشر که راه را درست تشخیص نمی داد و اشتباه رفت و دشمن و جبهه حق را نمی شناخت.نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه سخنان خود گفت: خطاهای ما بعد از ۱۵ قرن کم نبوده و باید در صندوق های رای کسی را انتخاب کنیم که قدرت ایستادگی داشته باشد.سعیدی اظهار داشت: در هر صورت فکر می کنم وسیله ای که خداوند برای تحقق این پنج مرحله فراهم کرده است ملت ایران و رهبر ایران است.