جدیدترین توطئه



جدیدترین توطئه " کشف جدید چند گور جمعی در اشرف از سوی خامنه ای – مالکی "
قابل فهم ودرک است که چرا سناریو وپرونده سازی سیستماتیک علیه ی مجاهدین اشرف و  تبعیدگاه و زندان لیبرتی این روز ها عجیب شتاب گرفته است . طوریکه  با ترفند و شیوه های تبلیغاتی گوناگون اتهامات واهی و جعلی ساخته  شده درتهران وبغداد باشدت علیه شان دنبال و بازتاب داده می شود. زیرا که اوضاع هم پیمان شان در دمشق عجیب خطری شده و بشار اسد جنایتکار در سراشیب سقوط قرار گرفته است . مهمتر اینکه ادامه بحران وتظاهرات ومبارزه ضد حکومتی از سوریه به عراق سرایت نموده است . به ویژه اینکه مجاهدین وتلویزیون ملی سیمای آزادی بطور پیوسته اخبار مربوط به وقایع سوریه و عراق وایران را بازتاب می دهند . بنابراین مشخص است که حاکمان تهران وبغداد خبر رسانی همراه با روشن گری مجاهدین را بر نمی تابند . برای اینکه فاش شدن بازداشت و شکنجه وبه قتل رساندن زنده یاد کارگر قربانی قهرمان ستار بهشتی وبلاگ نویس در زندان اوین تبدیل به پرونده گشوده ی جهانی شده است که همچنان بر دامنه ی محکوم کردن این جنایت ضد بشری افزوده می شود . آنچنان که تکذیب کردن قتل بدلیل شکنجه تبدیل به تف وتاق وریش  برای ولی فقیه و تداعی کننده ی بازی کردن چیز بد بو با چوب و  بوی گند بیش از حد  آزار دهده برای سایر بازیگران کی بود من نبودم تکذیب کن شده است . اکنون خیلی مضحک است که مشابه همین ادعای تکذیب شکنجه وقتل ستار بهشتی از سوی  شورای اشتانداری بی نام ونشان  دیالی عراق علیه ی مجاهدین طراحی شده است . زیرا که این شورای استانداری دیالی  ادعای کشف نه یکی که چند تا گور جمعی در کمپ اشرف کرده است . بهرحال اکنون هشدار مجاهدین  و وکلای شان در دادگاه فدرال آمریکا قبل از انتقال  مجاهدین اشرف به زندان وتبعیدگاه لیبرتی  که  می گفتند از کجا معلوم که پس از تخلیه اشرف از سوی عوامل مزدور و دست نشانده نوری مالکی از اشرف سلاح کشف نگردد تا مدعی شوند مجاهدین مسلح  وتروریست هستند ونباید نام شان از لیست سیاه وزارت امور خارجه آمریکا بیرون در آید . اما چون پس از خروج نام مجاهدین از توی لیست سیاه وزارت امور خارجه آمریکا دولت کانادا هم دست به اقدام مشابهی زد .مشروط بر اینکه نام سپاه قدس را توی لیست تروریست گذاشت  بنابراین موجب شد تا کنترل عصبی  ولی فقیه بهم بریزد . لذا از فرط درماندگی وضعف شدید حاکمان تهران و بغداد مقابل مجاهدین واوضاع نا بسامان و بحران های داخلی شان به خصوص تظاهرات ضد نوری مالکی مزدور ودست نشانده از سوی مردم معترض وناراضی دیالی  در روز اربعین  کشف کرده اند که چند گور جمعی در اشرف یافت شده است! ناگفته نماند این توطئه برای تخلیه کامل اشرف ومصادره کردن کامل  اموال و دارایی مجاهدین در اشرف می باشد  . بهرصورت عجب این گروهک بدون پایگاه مردمی تبدیل به کابوس مرگ  برای حاکمان تهران – بغداد  و مخل توطئه و جاسوسی کوبلر دلال مرگ و فاش شدن ماهیت سازمان ملل نظاره گر جنایات ونقض حقوق بشر در زندان لیبرتی و  خلاصه موی دماغ آمریکا برای زد وبندهای پشت پرده با رژیم بانکدار تروریست جهانی حاکم بر ایران شده اند؟
معاون شورای استانداری دیالی عراق خبر داد.کشف چند گور جمعی در اردوگاه اشرف.خبرگزاری فارس: معاون رئیس شورای استانداری دیالی از کشف چند گور جمعی در اردوگاه «العراق الجدید» یا اردوگاه اشرف سابق که محل اسکان گروهک تروریست منافقین بود، خبر داد.14 دی -91
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بغداد، «صادق الحسینی» معاون رئیس شورای استانداری دیالی از کشف چند گور جمعی در اردوگاه «العراق الجدید» یا اردوگاه اشرف سابق که گروهک تروریستی منافقین در آن سکونت داشتند، خبر داد.الحسینی افزود: وظیفه تعیین هویت اجساد موجود در این گورها برعهده  وزارت حقوق بشر عراق است واین نهاد باید مشخص کند که آیا اجساد متعلق به کردها است یا ساکنان استانهای جنوبی یا اهالی شهرستان الخالص.وی همچنین اظهار داشت: اکنون معاینه و بررسی اجساد کشف شده در آزمایشگاه های پزشکی استان اربیل درجریان است و بعید نیست که در گذشته مواردی از نقض حقوق بشر در اردوگاه اشرف صورت گرفته باشد.الحسینی در مورد اوضاع کنونی اردوگاه پس از بیرون راندن گروهک منافقین از آن گفت: گروهی از نیروهای پلیس دیالی مسئولیت تامین امنیت در آن را برعهده دارند و احتمال دارد این اردوگاه به محلی برای استفاده اهالی این شهر از آن تبدیل شود.