(يادداشت روز)دروغ نامه ی کیهان " وقت آفند است

دروغ نامه ی کیهان 2 شنبه 25 دی ماه سال 1391
"وکیل تسخیری یادداشت روز نویس  در ادامه مانور تبلیغاتی  پیرامون  بقول وی  داستان تلخ و غيرقابل انكار «زندان گوانتانامو» داده و گفته است كه این موضوع هر سال در ماه ژانويه ابعاد تازه اي پيدا مي كند. برای همین اين روزها يازدهمين سالگرد تاسيس زندان گوانتانامو است كه با تظاهرات اعتراض آميز در آمريكا و برخي از كشورهاي اروپايي همراه بوده است. واین موضوع را ربط به به ادعای مضحک وارونه ی جنبش بیداری اسلامی منطقه  داده است  تا مدعی شود  آمریکا در منطقه مواجه با مبارزه های  ضد آمریکایی  می باشد .البته بدون آنکه سخنی  از اوضاع سوریه و عراق بگوید . یا اینکه اشاره ای داشته باشد که آیا این دوکشور جزو منطقه هستند یانه؟ اما  چون هم پیمان حاکمان ایران هستند پس جزو مقاومت جنبش بیدا ری اسلامی منطقه به رهبری خامنه  علیه آمریکا و اسراییل می باشند. بهرصورت هنر این وکیل تسخیری یادداشت روز نویس خودگویی وخود خندی استتا ثابت کند عجب مرد هنرگندی است "
دامنه ی جنایت علیه ی بشریت قتل وبلاگ نویس ستار بهشتی  در زندان اوین  آنگونه  ریش رهبر وسایر شکنجه گران دژخیم قاتل وآدمکش را گرفته است که گذشته از موج محکومیت های جهانی این جنایت که در پی داشته است . ولی از سوی دیگر اکنون این پرونده روی میز بازار مکاره  گذاشته شده تا بررسی شود .آنچنانکه هر طوری که تلاش می شودتا پرونده  ی  قتل  ستار بهشتی سر وته آن بهم آورده شود . اما  تبدیل به داستان تف وتاق وریش می شود. یا با چوب بر هم زدن چیز بد بو و بازی کردن با آن بوی گندش بیشتر در آوردنش  شده است  . در صورتی  وکیل تسخیری یادداشت روز نویس  مأمور شده تا توپ را وارد زمین آمریکا کند . برای همین شیپور را از در گشادش نواخته و مدعی شده است   که اهرمي  که آمریکا عليه  رژیم بانکدار تروریست جهانی  ایران  با نقض حقوق بشر استفاده می كند به معضلي براي كاخ سفيد تبديل شده است. برای اینکه موضوع «حقوق بشر» اكنون براي آمريكا و دولت اوباما به صورت دردسري لاينحل درآمده كه تا پيش از آن با پروپاگانداي رسانه اي، دستاويزي براي هجمه به رژیم فاشیستی مذهبی  ايران و  كشورها مستقل و عدالت طلب هم پیمانش  به كار گرفته  شود. به ویژه  اینکه چون این پرونده  پیوند به پروژه هسته ای زده شده است .موجب فاش شدن دلیل مأموریت قلم زنی و وارونه گویی وکیل تسخیری یادداشت روز نویس شده است. از سوی  دیگر  گزارش 64 صحفه ای پنتاگون آمریکا محور فعالیت های 30 هزار جاسوسان ومأموران وزارت بد نام اطلاعات که گذشته از نقش جاسوسی نقش دفاع از اهداف هسته ای  تلاش برای دور زدن تحریم وپول شویی وراه اندازی اعتراضات نه جنگ ونه تحریم  موجب افزایش موضع گیری ضد آمریکایی  یادداشت روز نویس شده است . بهرحال وکیل تسخیری یادداشت روز نویس  در ادامه مانور تبلیغاتی  پیرامون  بقول وی  داستان تلخ و غيرقابل انكار «زندان گوانتانامو» داده و گفته است كه این موضوع هر سال در ماه ژانويه ابعاد تازه اي پيدا مي كند. برای همین اين روزها يازدهمين سالگرد تاسيس زندان گوانتانامو است كه با تظاهرات اعتراض آميز در آمريكا و برخي از كشورهاي اروپايي همراه بوده است. واین موضوع را ربط به به ادعای مضحک وارونه ی جنبش بیداری اسلامی منطقه  داده است  تا مدعی شود  آمریکا در منطقه مواجه با مبارزه های  ضد آمریکایی  می باشد .البته بدون آنکه سخنی  از اوضاع سوریه و عراق بگوید . یا اینکه اشاره ای داشته باشد که آیا این دوکشور جزو منطقه هستند یانه؟ اما  چون هم پیمان حاکمان ایران هستند پس جزو مقاومت جنبش بیداری اسلامی منطقه به رهبری خامنه  علیه آمریکا و اسراییل می باشند. بهرصورت هنر این وکیل تسخیری یادداشت روز نویس خودگویی وخود خندی است تا ثابت کند عجب مرد هنرگندی است؟ برای همین در پایان یادداشت خود چنین خط ونشان درد ساز رؤیایی از سوی نهادهای حکومتی برای آمریکا کشیده است " اگر مجموعه پتانسيل حقوقي كشور اعم از دولت، وزارت خارجه، قوه قضائيه، ستاد حقوق بشر، كميسيون حقوق بشر مجلس و نهادهاي مرتبط جزيره اي و انفرادي عمل ننمايند دردسرهاي متعدد و پي درپي براي آمريكايي ها در موضوع حقوق بشر ايجاد خواهند كرد و پيشاپيش، پروژه تلاش ها و تحركات آنها براي پرونده سازي حقوق بشري عليه ايران و ارجاع آن به شوراي امنيت مي سوزد و اين مي طلبد تا قرارگاه جنگ نرم حقوقي تشكيل شود"
اين روزها و در ژانويه 2013، موضوعي كه آمريكايي ها همواره تلاش مي كردند از آن به عنوان اهرمي عليه جمهوري اسلامي استفاده كنند به معضلي براي كاخ سفيد تبديل شده است.موضوع «حقوق بشر» اكنون براي آمريكا و دولت اوباما به صورت دردسري لاينحل درآمده كه تا پيش از آن با پروپاگانداي رسانه اي، دستاويزي براي هجمه به ايران و كشورها و ملت هاي مستقل و عدالت طلب به كار گرفته مي شد. بخصوص طي چند سال اخير پس از ارجاع پرونده هسته اي ايران به شوراي امنيت، آنچه در دستور كار نظام سلطه بوده پرونده سازي در موضوع حقوق بشر جمهوري اسلامي است تا به موازات موضوع هسته اي، مقوله حقوق بشر كشورمان را در مختصات پرونده اي تحريف شده و جعل اتهامات و شبهات عليه ايران برجسته نمايند.ماجرا داستان تلخ و غيرقابل انكار «زندان گوانتانامو» است كه هر سال در ماه ژانويه ابعاد تازه اي پيدا مي كند.اين روزها يازدهمين سالگرد تاسيس زندان گوانتانامو است كه با تظاهرات اعتراض آميز در آمريكا و برخي از كشورهاي اروپايي همراه بوده است.- آمريكايي ها در حالي كه در بدترين شرايط به لحاظ حقوق بشري قرار دارند و اندك اعتبار آنها هر روز در پهنه افكار عمومي در حال لطمه خوردن است در يك جنگ تمام عيار حقوق بشري با ايران قرار دارند.به تعبير روشن تر، كاخ سفيد يك جنگ نرم حقوقي را عليه جمهوري اسلامي طي سال هاي اخير تدارك ديده است.پمپاژ اتهامات حقوق بشري عليه ايران، طرح شايعاتي چون دست داشتن ايران در حادثه 11 سپتامبر يا طرح ترور كذايي سفير عربستان در نيويورك، كارگرداني صدور قطعنامه هاي حقوق بشري بر ضد كشورمان و ... از جمله رئوس اين كارشكني ها و دسيسه ها است.البته بايد اين مطلب را به موارد قبلي علاوه كرد كه تعيين گزارشگر حقوق بشر در امور ايران و صدور گزارش هاي حقوق بشري عليه جمهوري اسلامي نيز در شرايطي است كه پشت پرده اين «پروژه» ها، آمريكا و چند كشور همسو با آن هستند.آيا نبايد در شرايطي كه جمهوري اسلامي در تحولات منطقه در بستر بيداري اسلامي، پيشقراول اين نهضت شده است در برملا كردن و شناساندن چهره واقعي آمريكا در نقض حقوق بشر نيز پيشقدم شود؟فايده و ضرورت اين اقدام مهم، آن است كه آمريكايي ها نمي توانند با موضوعات حقوق بشر، سناريوي «انحراف افكار عمومي» را در بزنگاه هاي خاص عملي نمايند چون خود بايد پاسخگوي نقض حقوق بشر باشند كه يكي از موارد پرشمار آن زندان گوانتانامو خواهد بود.3- آنچه در بند دوم آمد نبايد در مرحله شعار و يك تكاپوي مقدس متوقف شود بلكه بايد مكانيسم و ساز وكاري براي آن بر مبناي ظرفيت هاي جمهوري اسلامي شكل بگيرد كه اكنون ايران اسلامي رئيس جنبش عدم تعهد است و مي تواند با دو سوم كشورها در اين باره تعامل مستقيم برقرار نمايد.اگر مجموعه پتانسيل حقوقي كشور اعم از دولت، وزارت خارجه، قوه قضائيه، ستاد حقوق بشر، كميسيون حقوق بشر مجلس و نهادهاي مرتبط جزيره اي و انفرادي عمل ننمايند دردسرهاي متعدد و پي درپي براي آمريكايي ها در موضوع حقوق بشر ايجاد خواهند كرد و پيشاپيش، پروژه تلاش ها و تحركات آنها براي پرونده سازي حقوق بشري عليه ايران و ارجاع آن به شوراي امنيت مي سوزد و اين مي طلبد تا قرارگاه جنگ نرم حقوقي تشكيل شود"
هوشنگ بهداد
دروغ نامه ی کیهان 2 شنبه 25 دی ماه سال 1391
وقت آفند است (يادداشت روز)