آقاي منافق از مراجع قطع اميد كرد


 اینهم جایگاه  هنرمند  و منافق شناسی از دیدگاه سربازجو شریعتمداری   که نماینده ی ویژه رهبر در دروغ نامه ی کیهان یا شعبه سناریو سازی زندان اوین است .چون وی  بخشی از دلایل منافق شاسی یا اتهام  زدن به هنرمند م-ن  را چنین رله کرده  است.  با برآمدن انقلاب اسلامي بخوان اسلام خمینی شیاد ، سازها و سرناها و دهل ها به سرعت از خانه ها و كوچه ها و شهرها و روستاها به دخمه ها و پستوها كوچيدند و انگ آلات كفر بر تك تك شان نشست. آلات موسيقي به ابزار شيطان و نكبت جهنميان تحكم شد و رقص، جرثومه اي شد كه تماشايش نيز كفاره داشت. وي مراجع تقليد را در اين زمينه مقصر دانست و فتاواي آنها را موجب اندوه سازي توصيف كرد. گذشته از اینکه مگر این شرایط تحمیل نشده و مرثیه وروضه و نوحه و تعزیه وعزا وتازیانه با مداحی گری حاکم نشده است که سربازجو شریعتمداری  با شیوه بازجویی وسیاست توبره و آخور خوری کردن یا یک تیر و چند نشان زدن  بقول خودش  يادآور  شده است  فتنه گران پس از تصاعد پلكاني مواضع ضدانقلابي در سال 88، نقاب از چهره برداشتند و در روز عاشوراي حسيني اقدام به رقص و پايكوبي و هلهله كردند. بدتر اینکه فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای سر دادند  . همچنین  مجيد محمدي  را گرفته و گفته وی از اصلاح طلبان فراري عضو حلقه كيان چند ماه پس از بن بست فتنه سبز تصريح كرده بود مشكل اصلي جنبش (فتنه) سبز نه با انتخابات و حتي رهبري و قانون اساسي بلكه اصل اسلامگرايي است.  ونتیجه اصول گرایی مدل خامنه ای –مصباح یزدی  کرده و گفته سبزها مي خواهند وضعيت طوري شود كه آزادانه بتوانند در خيابان عرق خوري كنند و يا با ميني ژوب در خيابان بگردند
يكي از حاميان فتنه سبز كه تا پيش از اين تظاهر به دينداري، انقلاب اسلامي و حمايت از مراجع تقليد مي كرد، ماهيت نفاق خود را بيرون ريخت.«م-ن» از عناصر فرصت طلبي بود كه پس از بالا كشيدن ميلياردها تومان پول بيت المال در پوشش فيلم سازي و سريال سازي و پس از قطع اين روند توسط مسئولان صدا و سيما به فتنه گران پيوست. او تا همين اواخر با ژست هاي منافقانه فرياد وا اسلاما و وا انقلاب ها سر مي داد و از مراجع مي خواست به داد اسلام و انقلاب برسند. وي در همين حال تلاش فراواني كرد كه بازداشت شود اما در اين كار موفق نبود.وي با دعوت مراجع به ديدن فيلم رقص! گفته است: انقلاب اسلامي كه آمد، نخستين چيزي را كه ذبح فرمود، لبخند بود.وي در نوشته اي سخيف با عنوان برقصيم و شاد باشيم، به مراجع به خاطر جلوگيري از هرزگي و ابتذال اخلاقي حمله كرده و نوشته است: با برآمدن انقلاب اسلامي، سازها و سرناها و دهل ها به سرعت از خانه ها و كوچه ها و شهرها و روستاها به دخمه ها و پستوها كوچيدند و انگ آلات كفر بر تك تكشان نشست. آلات موسيقي به ابزار شيطان و نكبت جهنميان تحكم شد و رقص، جرثومه اي شد كه تماشايش نيز كفاره داشت. وي مراجع تقليد را در اين زمينه مقصر دانست و فتاواي آنها را موجب اندوه سازي توصيف كرد.يادآور مي شود فتنه گران پس از تصاعد پلكاني مواضع ضدانقلابي در سال 88، نقاب از چهره برداشتند و در روز عاشوراي حسيني اقدام به رقص و پايكوبي و هلهله كردند. مجيد محمدي از اصلاح طلبان فراري عضو حلقه كيان چند ماه پس از بن بست فتنه سبز تصريح كرده بود مشكل اصلي جنبش (فتنه) سبز نه با انتخابات و حتي رهبري و قانون اساسي بلكه اصل اسلامگرايي است. سبزها مي خواهند وضعيت طوري شود كه آزادانه بتوانند در خيابان عرق خوري كنند و يا با ميني ژوب در خيابان بگردند(!)