پاسدار حزب اللهی سرشناس سعید قاسمی راست‌می‌گویی چون من بی‌معرفتم


دو گزیده خبر در مورد پاسدار حزب اللهی سرشناس سعید قاسمی . 25 دی -91
 آنگونه که پاسدار معروف سعید قاسمی در جمع حزب اللهی ها یا چماقداران بی ترمز ودنده عقب کنده خطاب به طلبه سیرجانی گفته است «برادر عزیز، که می‌گویی تنهایت گذاشتیم، راست‌می‌گویی چون من بی‌معرفتم که اگر نبودم با رفقای شهیدم می‌رفتم، راهت  را تا  پیروزی یا شهادت ختم می‌شود ادامه بدهید . لذا اعتراف به ادامه راه مبارزه خونین رقبا با هم دیگر کرده است . همچنین  این یکی فرماندهان جنگ خانمانسوز  در مراسم رونمایی سنگ یادبود یک کشته شده پاسدار در جنگ به نام  اسماعیل قهرمانی سخنرانی کرده است . سپس  "سعید تاجیک" (متهم پرونده توهین به فائزه هاشمی که به 6 ماه زندان محکوم شده است) را در آغوش می کشد  و از زحمات وی تشکر می کند  و دستش  را می بوسد ومی گوید  ما مرهون زحمات شما و امثال شما هستیم .چون خوب  فحاشی و هتاکی وتهاجم را چاشنی افشاری می کنید  . جالب اینکه در پایان مراسم خبرنگاری که  خواسته با  وی در مورد  دوران جنگ موهبت الهی و خانمان سوز 8 ساله که منتهی به سرکشی جام زهر از سوی خمینی شیاد شد گفتگو کند گفته  درباره جنگ از مصاحبه معذورم و چیزی برای گفتن ندارم . زیرا که به وی اخطار شده در این مورد سخنی نگوید. در عوض  گفته  اگر سیاسی می پرسید مصاحبه می کنم. آنگاه دست پاسدار سعید  تاجیک را بالا می گیرد و می گوید  با این جوانمرد مصاحبه کنید می دانی کیست؟ سعید تاجیک است که در زندان است و اکنون 5 روز به مرخصی آمده است. یعنی به 6 ماه زندان محکوم شده و 5 روز هم برای مرخصی آمده است ! چقدر زندانی مهم و جوانمردی می باشد! البته چون وی همچون ستار بهشتی نبوده تا زیر شکنجه به قتل برسد ، بلکه یک  پاسدار حزب اللهی چماقدار بی ترمز ودنده عقب کنده سر شناس  فحاش است .برای همیت خیلی سخت است  که به جای مقام گرفتن به خاطر فحاشی به فائزه رفسنجانی زندانی شود. درصورتیکه به فائزه 9 ماه زندانی داده شده است..
سعید تاجیک غروب روز پنجشنبه بعد از 5 روز مرخصی به زندان اوین بازگشت.به گزارش خبرنگار مهر، عصر روز پنجشنبه سعید قاسمی از فرماندهان دفاع مقدس در مراسم رونمایی سنگ یادبود شهید اسماعیل قهرمانی ایراد سخنرانی کرد و پس از رونمایی از مزار یادبود آن شهید "سعید تاجیک" (متهم پرونده توهین به فائزه هاشمی که به 6 ماه زندان محکوم شده است) را در آغوش کشید و از زحمات او تشکر کرد و دست اورا بوسید و گفت: ما مرهون زحمات شما و امثال شما هستیم.در پایان مراسم خبرنگار خواست تا از دوران جنگ و دفاع مقدس با سردار قاسمی گفتگو کند که وی در پاسخ گفت: درباره جنگ از مصاحبه معذورم و چیزی برای گفتن ندارم اگر سیاسی می پرسید مصاحبه می کنم و سپس دست تاجیک را بالا گرفت و گفت: با این جوانمرد مصاحبه کنید می دانی کیست؟ سعید تاجیک در زندان است و اکنون 5 روز به مرخصی آمده است.وی سپس خطاب به حاضران خواست تا برای آزادی او دعاکنند و از حاضران خواست برای او صلوات بفرستند.
در گفت‌وگو با فارس مطرح شد.قاسمی خطاب به طلبه سیرجانی:برادر! راهت به پیروزی یا شهادت ختم می‌شود. خبرگزاری 
فارس: سعید قاسمی در پاسخ به پیام‌ طلبه‌سیرجانی از زندان خطاب به بچه‌های حزب‌اللهی به وی پاسخ گفت.
به گزارش خبرگزاری فارس، در پی پیام حجت‌الاسلام جهانشاهی ملقب به طلبه سیرجانی از زندان به نیروهای حزب‌اللهی‌ از جمله سعید قاسمی، این فرمانده دفاع مقدس در گفت‌وگو با فارس به وی پاسخ گفت.وی اظهار داشت: «برادر عزیز، که می‌گویی تنهایت گذاشتیم، راست‌می‌گویی چون من بی‌معرفتم که اگر نبودم با رفقای شهیدم می‌رفتم، در عین حال باید گفت، برادر گرامی، علی‌رغم نامردمی ‌برخی‌ها و نامردی ما، راه شما برای احیای مطالبه امام و رهبری به احدی الحسنیین ختم خواهد شد؛ به پیروزی ا شهادت».