قابل توجه ایرانیان مقیم استرالیا و سایر کشورها

قابل توجه ایرانیان مقیم استرالیا و سایر کشورها
در شرایطی که رفسنجانی رئیس مجمع مصلحت نظام و رحیم مشایی معاون ومشاور رئیس جمهور رد صلاحیت شدند . از سوی دیگر پاسداران  با اتهام عبور از خط قرمز  امنینی در مناظره تلویزیونی نامزدان ریاست جمهوری پرونده برای حسن روحانی  تشکیل داده اند. از سوی  دیگر  شایعه رد صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان شده  است . همچنین  وی تهدید به پیگیری اتهامش پس از انتخابات شده است. بعلاوه فائزه رفسنجانی هم نمایش انتخابات راتحریم کرده است . ولی سفارت رژیم قرون وسطایی نا متعارف در  کنبرا  اطلاعیه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری  داده است و آدرس  مکان های رأی دادن در سه شهر  کنبرا و سیدنی و ملبورن را ضمیمه اطلاعیه ی خود  نموده است . اما گفته می شود که رستوران پارا ویلا در منطقه پاراماتا در سیدنی  برای چنین روزی رزو شده است . گویا به مسئول این رستوران توضیح داده نشده که برای چیست ؟ بهرحال شماره دریافتی تلفن های  این رستوران  چنین است : 

   041 20 71 277  و      98 93 95 88   

پس از 34 سال تجربیات اینگونه نمایشات  انتخاباتی که نتیجه اش منتهی به شرایط کنونی  ایران شده  است که نقض مستمر حقوق بشر لحظه ای توقف ندارد . از سوی دیگر فراموش نشده است که چرا ما ایران را ترک نموده و هرروز هم آمار ایرانیانی که کشور را ترک می کنند افزایش می یابد . بنابراین  از ایرانیان آزاده ای که خواهان آزادی ودمکراسی  در ایران می باشند . به ویژه ایرانیان مقیم استرالیا تقاضا می شود که  اولاً از حضور و رأی دادن  در این نمایش خود داری  نمایند . زیرا وقتی پیشنهاد رفسنجانی برای برگزاری انتخابات آزاد از سوی خامنه ای رهبر ولی فقیه نه پذیرفته نشد ، بلکه وی متهم به همصدایی با دشمن بیگانه شد و برای  اینکه بخاطر این پیشنهاد مجازات شود  نامزدی ریاست جمهوری اش تأیید صلاحیت نشد . سئوال است وقتی آشکارا  نمایش  انتخاباتی که مشروعیت ندارد ؛ چرا باید درآن  شرکت نمود تا تأیید گردد؟ دوماً بهر طریق ممکن  که می توانند  باید صدای اعتراضی  شان  پیرامون  این نمایش رأی گیری را بلند کنند  . بالاخره اینکه  از دولت  و وزارت امور خارجه استرالیا خواهان  اقدام مشابه دولت کانادا برای بستن  سفارت وقطع رابطه شوند.
یک ایرانی
21 خرداد -92  برابر 11 جولای- 2013
اطلاعیه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در استرالیا
به اطلاع هموطنان عزیز می رساند که یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران همزمان با کشور عزیزمان، در روز جمعه مورخ 24 خرداد ماه 1392 مطابق با 14 ژوئن 2013 از ساعت 9 صبح تا 21 در شهرهای کانبرا، سیدنی و ملبورن برگزار خواهد شد. مطابق با قانون انتخابات متولدین 24 خرداد 1374( 14 ژوئن 1995) و قبل از آن دارای حق رای می باشند. از کلیه هموطنان علاقمند به حضور در این انتخابات دعوت می شود ضمن همراه داشتن گذرنامه یا شناسنامه ایرانی جهت رای دادن به محلهای اخذ رای زیر مراجعه نمایند:

کانبرا:
Embassy of the Islamic Republic of Iran, 25 Culgoa Circuit O'Malley
تلفن: 62907000
سیدنی:
parra villa reception hall, 42 campbell st, parramatta 2150
تلفن: 0470233995
ملبورن:
855 Doncaster Road, Doncaster 3108
تلفن: 0470233176